نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

تور ایتالیا گالیور



ایتالیا یکی از بهترین کشورهای دنیا برای سفر است. تلفیق هنر و تاریخ مهم ترین فاکتور اصلی کشوری است که بیشترین تعداد مکان های تاریخی را در میراث جهانی یونسکو دارد. شهرهای هنری بی نظیری نظیر فلورانس، ونیز و رم، گردشگران زیادی را سالانه به این کشور می کشاند. با سفر به ایتالیا میتوانید از گنجینه های هنری با ارزش دیدن کنید، در سواحل زیبای آن قدم بزنید. برای گردش و تفریح به ارتفاعات کوه های بی همتا و یا دریاچه های بی نظیر ایتالیا بروید. زیبایی این کشور به قدری بی همتاست که به آن لقب کشور زیبا یا همان Bel Paese را داده اند. هرساله حداقل چهل میلیون توریست با تور ایتالیا به این کشور سفر میکنند. به همن جهت تهیه لیستی از مناطق برتر و جذاب دیدنی ایتالیا بسیار مشکل است زیرا که این کشور سراسر از زیبایی و شگرف است. دراین مقاله با شما همراه هستیم تا اندکی با این مناطق جذاب آشنا شویم

شهر ورونا ایتالیا، شهری برای تازه کردن روح با موسیقی

حتما تا به حال داستان رومئو و ژولیت را شنیده اید. این داستان عاشقانه در این شهر شکل گرفته است. قدمت این شهر نیز به سالها قبل از این نمایشنامه معروف و زیبا برمیگردد. به عنوان مثال در این شهر شگفت انگیز آمفی تئاتر رومی وجود دارد که قدمت آن به 2000سال قبل برمیگردد. با بهترین نوع مراقبت و نگهداری، این آمفی تئاتر همچنان به بهترین شکل باقی مانده است؛ و گنجایش 30 هزار نفر را دارد. در این آمفی تئاتر اجراهای موسیقی بی نظیری در حال اجراست که با ترکیب از حس و فضا به روح هر آدمی جان تازه می بخشد . این موسیقی ها به نوعی نمایانگر فرهنگ و تاریخ ایتالیا است. شما با اطلاع از تور لحظه آخری ایتالیا و خرید تور ایتالیا میتوانید لذت تجربه در شهر ورورنا را امتحان کنید. برای مشاهده 
قیمت تور ایتالیا وارد سایت گالیور شوید.

شهر تاریخی هرکولانیوم و سفر به هزار سال قبل

شهر باستانی هرکولیوم، در پایه کوه وزوو قرار گرفته است. این شهر با قدمت 2 هزار سال بر اثر فوران مهیب آتش فشان از بین رفته است ، و تمامی ساختمان های آن تبدیل به نماهای زیبای فسیلی شده اند. با بازدید از این شهر قدیمی مرمت شده میتوانید اسکلت های فسیل شده، اعلان های قدیمی و کاشی ، سفال های زیبای هزاران سال قبل و خانه های قدیمی شهر را ببینید و گویی که تاریخ در 2000 سال پیش فسیل شده و شما میتوانید به 2 هزار سال پیش سفر کنید.

آلبا جزیره ای سراسر زیبایی

یکی از جزایر هایی که تاریخ ایتالیا را به چشم خود دیده است جزیره آلبا است. این جزیره محل زندگی قوم های لیگور، یونانی ها، اتروسک ها و رومی ها بوده است و تاریخ طول درازی دارد. یکی از مشهور ترین ساکنان جزیره البا ناپلئون بود که به البا در سال 1814 تبعید شد. آلبا بیش از 150 ساحل بینظیر دارد . سفر در فصل زمستان و تابستان به این جزایر ممکن است زیرا که از خانه های زمستانی و تابستانی ناپلئون هنوز در جزیره باقی مانده اند و توریست ها با سکونت در این خانه ها میتوانند در سومین جزیره بزرگ 
تور ایتالیا، بهترین روزهای سال خود را بگذرانند و نجربه ای به یاد ماندنی در کنار عزیزان خود داشته باشند.

پارک ملی گرن پارادایز ایتالیا و لذت بالا رفتن از آلپ

رشته کوه های آلپ یکی از بینظیرترین و خیره کننده ترین مناظر دنیا را دارد. کوه پیمایی در طبیعت سرسبز و زیبای آلپ فرصتی است که هر جهانگردی آرزوی آن را دارد. در ابتدا پارک ملی گرن پارادیز با هدف حفاظت از جمعیت بزهای کوهی محلی بنا شد، خوشبختانه پیشرفت این پارک ملی در حدی بود که در حال حاضر از حیوانات زیادی نظیر گورکن ها، گرگ ها، قاقم و سیاهگوش محفاظت می کند. بهتر استت مطلب تور فرانسه ، سفری بی نظیر به کشور عشاق را نیز بخوانید.

کوهپیمایی در تابستان و اسکی کردن در زمستان از جمله فعالیت هایی است که میتوانید از آن در پارک ملی گرن پارادایز انجام دهید و سفر به این پارک در هر فصل مزه خاص خود را دارد. شما با خرید تور لحظه آخری ایتالیا میتوانید به پارک ملی گرن پارادایز بروید و در آنجا بهترین تجربه ها را در سفر خود با ارزانترین تورایتالیا و یا خرید ارزانترین تور ایتالیا لحظه آخری داشته باشید.
منبع : تور ایتالیا گالیور


:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 تو رفرانسه گالیور




یکی از فوق العاده ترین سفرهای اروپا، تور فرانسه می باشد که هر فردی در زندگی اش حداقل برای یکبارم که شده باید آن را تجربه کند. کشور فرانسه جزو کشور های چهار فصل می باشد و هر فصل آن زیبایی خاص خود را دارد. فرانسه در قدیم کشوری استعماگر بوده است، ولی به طور کلی این کشور دارای فرهنگی بی نظیر می باشد. همچنین تور فرانسه دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیبا و دیدنی است و همین طور طبیعت های بکر و بسیار زیبایی دارد که هر فردی را به خود جذب می کند.

یکی دیگر از ویژگی های تور فرانسه وجود کافه های دنج و آرامش بخشی است که در کوچه بازارهای شهر های فرانسه قرار گرفته اند. به طور کلی کافه های فرانسه در جهان بسیار معروف هستند. این کافه ها همان مکان هایی هستند که شما در سرمای زمستان با نشستن در گوشه ی از آن و نوشیدن یک فنجان قهوه داغ، گرمای بی نظیری را به جان خود می دهید و یا در گرمای تابستان با نوشیدن کوکتلی خنک و خوشمزه جان خود را تازه می کنید.

همچنین در تور فرانسه بازدید از بازار های سنتی فرانسه نیز وجود دارد که این بازار ها معماری بسیار زیبا و منحصر به فردی دارند که شما را مجذوب خود می کنند. به دلیل وجود این همه جاذبه ی گردشگری است که مردم سراسر دنیا علاقه مند هستند که با 
تور فرانسه لحظه آخری به این کشور بی نظیر سفر کنند.

سفر با تور فرانسه

بهتر است برای سفر به فرانسه از تورها استفاده کنید؛ با تور فرانسه ارزان به این کشور زیبا سفر کنید تا بتوانید حداقل تعدادی از این جاذبه ها را در طول سفر خود ببینید. به دلیل وجود جاذبه های گردشگری بسیار زیاد در فرانسه، نمی توان با یکبار سفر به این کشور تمام آنها را دید. بهتر است بدانید که کشور فرانسه نیز مانند کشور ایتالیا از تاریخ بسیار غنی و کهنی برخوردار است و همین طور از نظر تعداد میراث جهانی یونسکو در دنیا، کشور چهارم می باشد.

به دلیل وجود همین جاذبه ها در سال حدود 83 میلیون توریست وارد این کشور می شوند. به همین خاطر یکی از صنعت های پر درآمد در کشور فرانسه، صنعت توریسم می باشد. کشور فرانسه جزو کشور های پر قدرت جهان می باشد که از نظر اقتصاد و سیاست و فرهنگ و صنعت و فناوری از جمله کشور های مهم دنیا محسوب می شود. همسایه های کشور فرانسه کشورهای سوئیس، آندورا، آلمان، بلژیک، اسپانیا، لوکزامبورگ، ایتالیا و موناکو می باشد که می توان در کشور فرانسه زمینی به این کشور ها سفر کرد.
آیا برای تور فرانسه نیاز به ویزا می باشد؟

ممکن است برای برخی از افراد این سوال پیش بیاید کرد برای سفر با 
تور فرانسه از ایران نیاز ویزای فرانسه وجود دارد؟ در جواب به ین سوال باید بگویم بله برای سفر به فرانسه چه به صورت انفرادی چه با تور نیاز به ویزا دارد.

شرایط ویزای فرانسه

برای دریافت ویزای توریستی فرانسه، شما بایستی وقت سفارت تعیین کنید. ویزای فرانسه نیازی به مصاحبه ندارد و فقط کافیست برای تحویل مدارک مراجعه کنید. فقط توجه داشته باشید که باید 1 الی 3 ماه قبل از تاریخ سفر اقدام کنید زیرا جواب ویزای توریستی فرانسه، 21 روز کاری طول می کشد تا آماده شود. بهتر است مطلب بهترین لذت سفر خود را با سفر به ایتالیا تجربه کنید را نیز بخوانید.

مدارک مورد نیاز برای ویزای فرانسه

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای توریستی فرانسه به شرح زیر است.

اصل گذرنامه با امضا (مدت اعتبار حداقل 6 ماه از تاریخ ورود به فرانسه)
3 قطعه عکس رنگی و تمام رخ با زمینه روشن و بدون لبخند و عینک
اصل و ترجمه شناسنامه
اصل گواهی حساب بانکی به همراه مهر و امضا بانک تنها به زبان انگلیسی
اصل سند ملک
اصل و ترجمه مدارک شغلی
رضایت نامه محضری برای فرزندان زیر 18 سال که بدون والدین یا با کی از آنها قرار است سفر کنند.
اصل و ترجمه مدارک شغلی و مالی برای همسر برای خانم های خانه دار
منبع :تور فرانسه گالیور


:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 




«مرکز جهانی علم، هنر و فلسفه.»

فرانسه، مقصد توریستی شماره یک در کل دنیا، به شما فرهنگی آشنا از خود ارائه می کند. کافه های کنار خیابان در پاریس، بازار محلی روستاها و حومه شهرها، غذاخوری های کوچک که با پرده های توری زیبا تزیین شده اند.

فرانسه چهارمین کشور در دنیا است که بیشترین سایت های میراث جهانی یونسکو را در خود جای داده است. سالانه به طور متوسط 83 میلیون مسافر از فرانسه بازدید می کنند.

به رغم همه چیز، فرانسه یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جهان است و یکی از امن ترین کشورهای جهان برای گردش. درک اینکه چرا فرانسه اینقدر جذاب است، سخت نیست.

فرانسه، جاذبه های توریستی برای همه سلیقه ها دارد. این کشور دارای برخی از بزرگترین سواحل اروپا و همچنین مرتفع ترین کوه ها و بهترین آثار تاریخی، زیباترین شهرها، ایده آل ترین و زیباترین روستاها و حومه شهرها، قلعه های بسیار با شکوه، بهترین رودخانه ها و خیلی بیشتر. البته ما، به برخی از بهترین رستوران ها و بهترین نوشیدنی ها و هتل های متنوع و زیاد این کشور نسبت به سایر کشورهای دیگر در اروپا، اشاره ای نمی کنیم.

فرانسه چیزی برای همه دارد، و همین یکی از دلایلی است که باعث می شود مقصد گردشگری شماره یک جهان باقی بماند. انواع فرصت های تعطیلات بسیار خوب، از یک تعطیلات کوتاه مدت آخر هفته، در تور فرانسه مکان هایی مانند پاریس، نیس یا بوردو، تا تعطیلات خانوادگی آرام در حومه شهر، یک یا دو ​​هفته تعطیلات کنار ساحل یا تعطیلات پر انرژی کوهنوردی، قایقرانی یا دوچرخه سواری.

بیش از 25 درصد فرانسه با جنگل پوشانده شده است و 50 درصد آن حومه شهر یا زمین های کشاورزی می باشد. جنگل های فرانسه زیستگاه گوزن ها و گرازهای وحشی می باشد و جنگل های آلپ و پیرنه پناهگاهی برای گونه هایی نادر از بز کوهی، خرس قهوه ای، خرگوش آلپی و گونه های زیاد دیگری می باشد. خط ساحلی مدیترانه برای میلیونها پرنده مهاجر آفریقایی از جمله فلامینگوها، کرکس ها، مرغ ماهیخوار سفید و زنبور خوار است.

فرانسه یکی از قدیمی ترین ملل در زمین و از لحاظ قومی در اروپا بسیار متنوع است. این تاثیرات عمیق و گسترده، فرانسه را در طول تاریخ، در جنبه های مختلف فرهنگ، از جمله آشپزی، فلسفه، موسیقی، هنر، فیلم، مد، ادبیات و ورزش به عنوان رهبر جهان تبدیل کرده است.

غذاهای اصلی فرانسه شامل: سبزیجات تازه، گوشت و پنیر است. غذاهای فرانسوی به خاطر طراوت و کیفیت بالای آن شناخته شده است. غذای اصلی مردم فرانسه شب ها می باشد و این غذا اغلب شامل سه بخش است که با یک hors d’oeuvre یا پیش غذا شروع می شود – یک غذای استارتر که اغلب سوپ یا سالاد و نان است، سپس غذای اصلی و پس از آن پنیر یا میوه مصرف می شود.

برج ایفل، هیچکس نمی تواند پاریس را بدون این برج تصور کند. اما گوستاو ایفل، این برج را به صورت موقت برای نمایشگاه جهانی 1889 ساخت، ولی این سازه مدرن ناگهان به محبوبیت فوق العاده ای رسید.

اگر شما به دنبال یک تجربه بی نظیر در هنر، غذا و یا برای درک عمومی کیفیت زندگی هستید، فرانسه را از دست ندهید.

آژانس مسافرتی سام سیر، در زمینه ویزای توریستی شنگن از طریق سفارت اسپانیا در تهران و برگزاری تورهای انفرادی و گروهی به هر مقصدی در اروپا و حوزه شنگن، سوابق درخشان و نظرات مثبت مسافران این مسیر که با این آژانس افتخار همراهی داده اند، را دارا می باشد و با داشتن کادر حرفه ای و مجرب و مطلع در این زمینه می تواند بهترین خدمات ویزای اروپا، ویزای شنگن، تور اروپا، تور اسپانیا
، تور پاریس و ... را به شما در کمترین زمان ممکن ارائه بدهد.منبع:تور فرانسه  



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 

«کشور چکمه پوش ها، پیتزا، پاستا.»

وقتی شما به ایتالیا فکر می کنید، چه چیزی به ذهن شما می رسد؟ برج کج پیزا؟ پیتزاهای خوشمزه؟ شاید پاستا؟ خوب این کشور باورنکردنی خیلی بیشتر از این تصورات است. با ما همراه باشید تا به ایتالیا سری بزنیم!

ایتالیا کشوری جذاب است؛ تعطیلات در ایتالیا می تواند با کارهای جالبی، که برای انجام فعالیت های هیجان انگیز و دیدن مناظر شگفت انگیز وجود دارد، بدون تمام شدن باشد.

ایتالیا، کشوری در جنوب اروپا و به شکل یک چکمه می باشد که از جنوب اروپا به دریای آدریاتیک، دریای Tyrrhenian، دریای مدیترانه و دیگر آب ها می رود. محل این کشور در طول تاریخ خود، نقش مهمی ایفا کرده است. این کشور همراه با یونان، به عنوان زادگاه فرهنگ غرب شناخته شده است و دارای بیشترین تعداد سایت های میراث جهانی یونسکو در جهان است. آثار هنری و بناهای تاریخی در همه جا در سراسر کشور یافت می شود.

دریا اطراف ایتالیا را دربرگرفته است. کوه آلپ که از داخل ایتالیا می گذرند، باعث شده است که کشور به مناطقی تقسیم می شود. دربین این کوه ها دریاچه هایی وجود دارد که بزرگ هستند و یک لایه یخ نازک روی آنها قرار گرفته است و در انتهای غربی این کوه به کوه های Apennines می رسیم که تا سمت جنوب این کشور امتداد پیدا کرده اند. تور ایتالیا در غرب کوه های Apennines، جنگل ها قرار دارند و بسیاری از شهرهای تاریخی ایتالیا از جمله رم در این قسمت قرار دارد. در جنوب هم سواحل گرم و خشک و دشت های حاصلخیزی وجود دارد که در آن زیتون ها، بادام ها، انجیرها و دیگر محصولات کشاورزی کشت می شود.

در طول تاریخ، هنر، معماری و فرهنگ ایتالیا در سراسر جهان نفوذ داشته است. از نقاشان مشهور ایتالیایی می توان لئوناردو داوینچی و میکل آنژ را نام برد. ایتالیا قلب کلیسای کاتولیک است؛ این کلیسا توسط پاپ و مشاورانش از شهر واتیکان – در اطراف شهر رم – که یک شهر ایالتی محسوب می شود، اداره می گردد.

ایتالیایی ها نیز برای عشق خود به غذا شناخته شده اند! بسیاری از غذاهای ایتالیایی در سراسر جهان محبوب شده اند، مانند پیتزا معروف Margherita، اسپاگتی Bolognese و Tiramisu فوق العاده خوشمزه!

ایتالیا در سراسر جهان به خاطر غذاهای خوشمزه آن، صنعت مد، اتومبیل های ورزشی لوکس و موتور سیکلت ها، فرهنگ های مختلف و گویش های مختلف، و همچنین سواحل زیبای آن، دریاچه های آلپ و کوه Apennines شناخته شده است.

جای تعجب نیست که اغلب به نام Bel Paese یا کشور زیبا نامگذاری شده است.آژانس مسافرتی سام سیر، در زمینه ویزای توریستی شنگن از طریق سفارت اسپانیا در تهران و برگزاری تورهای انفرادی و گروهی به هر مقصدی در اروپا و حوزه شنگن، سوابق درخشان و نظرات مثبت مسافران این مسیر که با این آژانس افتخار همراهی را داده اند، را دارا می باشد و با داشتن کادر حرفه ای و مجرب و مطلع در این زمینه می تواند بهترین خدمات ویزای اروپا، ویزای شنگن، تور اروپا،
تور رم، تور فلورانس، تور ونیز، تور میلان و ... را به شما در کمترین زمان ممکن ارائه بدهد.منبع:تور ایتالیا  



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 

یک ضرب المثل چینی میگه: «گوش نکن چی می گن، برو ببین!!»

در زمان بچگی، احتمالا کسی به ما گفته بود اگر زمین رو بکنید به چین می رسید. امیدوارم این نفر معلم علوم شما نباشه، در غیر اینصورت به شما گفته که دایناسورها رو انسان ها شکار کردن که الان منقرض شدن!!!!

اما به عقیده من، چین خیلی با جایی که می شناسید فرق داره و کلا یک سیاره دیگه هستش – مکان بسیار دور افتاده و یک سیاره بیگانه که تا حالا ندیدی!!! اگر خیلی موفق باشی و خودت رو به چین نزدیک بدونی، یک فیلم پلیسی جکی چان یا فیلم بروس لی رو می بینی.
امروزه سفر بدون دردسر به چین تقریبا شبیه
تور چین کلاسیک در اروپاست چون با آپدیت کردن زیرساخت های گردشگری بعد از بازی های المپیک 2008 در پکن، یکی از جذاب ترین تمدن های دنیا را راحت تر میشه کشف کرد. چین شگفت انگیزه!!!

اما اینکه چرا باید حتما چین رو ببینید، 4 تا دلیل بیشتر نداره:
دیوار بزرگ چین: اولین کاری که باید در چین انجام بدید، دیدن این شاهکار معماری هستش که یک ماجراجویی فوق العاده عاطفی هستش. شما می تونی حتی یک شب روی این دیوار کمپ بزنی (اگر شانس بیاری که پرت نشی پایین) یا اینکه تو یک مهمان خانه کوچیک تو Jinshanglin اقامت داشته باشی، که بتونی یه پیاده روی درست و حسابی و طولانی بین Jinshanglin و Simatai داشته باشید. بین این دو نقطه مکان خیلی خوبی برای دیدن طلوع یا غروب خورشید هستش.
بیشتر مکان هایی تاریخی که در چین هستند، یا در حالت تخریب هستند و یا بازسازی. بیشتر شهرهای چین هم به سرعت در حال مدرن شدن هستند و در هر جای چین شما ساخت و ساز بناهای جدید را می بینید. واقعا تا قبل از اینکه این مکان های تاریخی از بین برود، باید حداقل یکبار چین را دید.
چشم انداز وسیع و مختلف چین باعث می شود که برای هر سلیقه ای ، مکانی و یا تفریحی برای انجام دادن داشته باشه، حالا چه شما شهر و روستا دوست داشته باشید، چه کوه یا کشتی سواری بر روی رود یانگ تسه یا پیاده روی در جنگل ها و ...
غذاهای چینی اصلا شبیه غذاهای خونگی ما نیستند، بلکه بهتر و متنوع تر و ارزان هستش. هر استان و هر شهر غذاهای مخصوص خودش رو داره، از رستوران های اردک در پکن تا رستوران های مشهور Pepper در سیچوان و تا غذاهای تند و گرم استان هونان.منبع:
تور چین



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 



«اندونزی، کشوری مبهم و گیج کننده با ماجراجویی های بی شمار.»

سرزمینی با 17،000 جزیره؛ که در 8،000 تای آن مردم به طور دائمی در آن سکونت دارند که هر کدام یک ترکیب منحصر به فرد از افرادی است که در آن جزیره زندگی می کنند؛ 300 زبان مختلف برای صحبت کردن.

سرزمینی با فرهنگ ها، مردم، حیوانات، آداب و رسوم، گیاهان، مناظر، آثار هنری و غذاهای متنوع و فراوان و بی شمار.

مزارع سرسبز برنج که مانند تراس روی کوه ها قرار دارند، حیوانات آزاد در جنگل ها و سواحل و دریاچه های فراوان و بکر. در پشت این مناظر طبیعی، سرزمین زیبا و خیره کننده با مردمان دوست داشتنی و یکی از بهترین دارایی های آسیا منتظر شما است.

زمانی که به اندونزی فکر می کنیم، ناخودآگاه جزیره بالی به ذهن می رسه و یه جورایی بالی را به عنوان نماینده کل اندونزی می دونیم.
بالی محبوب ترین جزیره برای گذراندن تعطیلات در بین تمام جزایر اندونزی هست. تور بالی لقب این جزیره، جزیره خدایانه، آن هم به این دلیل که بین تمام جزایر رنگارنگ اندونزی و بعد از یک دهه از ورود میلیون ها گردشگر به این جزیره، همچنان زیبا و مرموز مانده. از صبح تا غروب آفتاب در بالی انواع تفریحات و گشت گذارهایی مثل موج سواری، دیدن معبدهای باستانی و کاخ هایش، آتشفشان های فعال و جنگل های وحشی و شنا تو ساحل های شنی سفید در جنوب و ساحل هایی با شن های سیاه در شمال و غرب، می تونید انجام بدید. شب های بالی هم معروف هستند، با یک عالمه نمایش های خیابانی و شاد که می تونه حسابی سرگرمتون کنه و بهتون خوش بگذره. اکثر هتل ها و ویلاها در ساحل های کوتا، سمیناک و جیمباران قرار گرفتند و بهترین هتل های ساحلی با دریایی آرام و شن های سفید زیبا در شرق جزیره و در ساحل های سانور، نوسا دوا و ساحل دورافتاده کاندیداسا قرار دارند. این جزیره جادویی ارزش کشف کردن و گشت و گذار را دارد.

در چند سال گذشته
برای ایرانیان یک مقصد توریستی محبوب به حساب آمده است و استقبال زیادی از این تور از طرف گردشگران ایرانی شده است. با آژانس هواپیمایی سام سیر مفتخر است که در چندین سال گذشته در زمینه تورهای بالی به صورت حرفه ای با کارگزاران مجرب در اندونزی به طور مستقیم، کار نموده است و تجارت زیادی در این زمینه به دست اورده است و توانایی اجرای تور بالی را برای مسافران گرامی با قیمتی بسیار مناسب و کیفیت عالی دارا می باشد.منبع:تور بالی 



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 




«ما رویا را به شما پیشنهاد می دهیم.»

به مالدیو خوش آمدید، جایی که شن ها به سفیدی برف هستند و همه به شما لبخند می زنند، جایی که ماهی با خوشحالی در آب های گرم اقیانوس هند شنا می کنند، جایی که هوای آن مثل یک رویا است و نورهای درخشان و عمیق خورشید منتظر است که شما را در آغوش بگیرد!

مالدیو، طلوع و غروب آفتاب جادویی و خیره کننده را در تمام سال به نمایش می گذارد و همانند سایر کشورهای گرمسیری فصل خشک و مرطوب دارد. آب و هوای گرم و مرطوب به راحتی با نسیم خنک دریا و باران های دوره ای جبران می شود. مالدیو، بهشت ساحل های طبیعی و بکر گرمسیری، که از 1،919 جزیره مرجانی که در 26 گروه جزیرهای Atoll (جزیره یا زنجیره ای از جزایر تشکیل شده از مرجان) که 200 جزیره آن مسکونی و 80 جزیره آن استراحتگاه توریستی می باشد.

حتما قبلا عکس هایی از تور مالدیو دیده اید: ویلاهای زیبا و اختصاصی بر روی آب هاب آبی و شفاف، سواحل سفید ماسه ای و غروب های دیدنی. مالدیو مکانی نیست که بتوان با عکس آن را نمایش داد، حتما باید به این مکان رفت و آن را دید.

مالدیو به جاذبه های دنیای زیر آب اش معروف است. غواصی در آب های عمیق آن با گونه های مختلف گیاهان دریایی و بیش از 2000 گونه ماهی از ماهی های مرجانی تا کوسه ها تا مارماهی های رنگین و تا سفره ماهی ها و حتی نهنگ ها باورنکردنی است، در برخی از قسمت های آن آب های روشن و تمیز و کم عمق محل مناسبی برای غواصی سطحی می باشد.

مالدیو یک مقصد عالی، برای لذت بردن از تعطیلات خانوادگی همراه با ماجراجویی و گشت و گذار عاشقانه دو نفره و یا خلوتگاهی برای آرامش است.

آژانس مسافرتی سام سیر، به جرات یکی از اولین آژانس های ارائه دهنده
به صورت مستقیم و بی واسطه به این مقصد رویایی و سراسر آرامش می باشد. همکاران ما در بخش فروش تور خارجی، با داشتن اطلاعات قوی در زمینه هتل های مالدیو و پروازهای موجود به سمت این کشور و همینطور داشتن نرخ های رقابتی و اجرای تورهای با کیفیت در این مسیر، می توانند شما را در این سفر همراهی کنند.منبع:تور مالدیو  



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 




«استرالیا واقعا کشور منحصر به فردی است.»

استرالیا، مکانی وحشی و زیبا است، زمینی که پالت رنگی از ماسه های قرمز و صخره های رنگارنگ را می سازد و شهرهای پیشرفته و داستان های محلی بومی را طراحی می کند. تنها کشوری که یک قاره کامل را پوشش می دهد و بزرگترین کشور-جزیره دنیا.

فرهنگ استرالیا ناشی از ترکیب فرهنگ بومی استرالیا با فرهنگ اروپاییان مهاجر و مهاجرت دیگر فرهنگ ها به این قاره، است. استرالیا به این تنوع در مردمانش افتخار می کند و از فرهنگ ها و غذاهای مختلف آنان بهره می برد.

استرالیا یک کشور سکولار است و مذهب رسمی ندارد. هر شهر مراکزی برای پرستش ادیان مختلف دارد. مردمان استرالیا برای آزادی، تنوع، برابری و آرامش ارزش خاصی قائل هستند.

استرالیا دارای شگفت انگیزترین طبیعت ها در جهان است، مانند دیواره بزرگ مرجانی – بزرگترین سیستم صخره ای مرجانی و میراث های جهانی ثبت شده در غرب استرالیا Ayers Rock (Uluru) و Bungle Bungles، دوازده حواری در امتداد جاده اقیانوس بزرگ. بناهای ساخته شده توسط انسان که شامل پل بندر سیدنی و اپرای سیدنی می شوند. تور استرالیا جغرافیای استرالیا متشکل از بیابان ها، جزایر کوهستانی، گرمسیری، جنگل های بارانی، دریاچه ها و رودخانه ها است. طولانی ترین رودخانه در استرالیا، رودخانه مورای است که 2375 کیلومتر طول دارد. رودخانه مورای در نیو ساوت ولز شروع می شود، سپس از طریق ویکتوریا و در نهایت جنوب استرالیا، جایی که مورای به اقیانوس جنوبی می رسد. رودخانه مورای به انواع حیوانات وحشی مانند پلاتی پوس یا نوک اردکی، مورای کد یا سبزماهی، ماهی طلایی یا Golden Perch، ماهی قزل آلا و روغن *ماهی اطلسی یا Cod می باشد. رودخانه نیز برای کشتی های پدالی آن معروف است و این کشتی ها در رودخانه برای چند روز کروز دارند.

آب و هوای استرالیا بسیار متنوع و گرمسیری است و در جهات مختلف کاملا متفاوت می باشد. آب و هوای متنوع در استرالیا اجازه انجام انواع ورزش های فضای باز مانند قایقرانی، اسکی، پیاده روی و صخره نوردی را می دهد.

پس می بینید که، موارد جالبی زیادی برای دیدن و یادگیری در مورد استرالیا وجود دارد. بهترین راه کشف استرالیا مسافرت کردن به این کشور و تجربه کردن تور استرالیا برای خودتان است!

آژانس مسافرتی سام سیر، با فراهم کردن شرایط دریافت ویزای استرالیا بدون واسطه و اجرای
مستقیم و با یکی از بزرگترین کارگزاران این مسیر، در تلاش است که بهترین مسافرت را برای شما مسافران رقم بزند.منبع:تور استرالیا



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 



تابستان به فصل گرما، میوه های رنگارنگ، بستنی، شنا، دریا، آفتاب گرفتن، تعطیلات، مسافرت های گروهی و مسافرت های خانوادگی و مسافرت های مجردی و تابستانه، سینما و تلویزیون و ... شهرت دارد. و در آخر برای فرار از گرمای تابستان یک گوشه خنک را برای مسافرت انتخاب می کنیم و از روزهای آفتابیش لذت می بریم.

در ایران باستان، یک جشن بزرگ در میانه فصل تابستان به نام جشن چله تابستان یا چله تموز وجود داشته است که از یکم تیرماه شروع و تا 10 مرداد ادامه داشته است که در بین این تاریخ جشن های نوروز بل (آغاز سال دیلمی گلیگ زبان ها – بین 13 تا 17 مردادماه برگزار می شود)، جشن نیلوفر (سوم تیرماه)، زیارتگاه نارکی (مراسم نیایش اهورامزدا و برگزاری مراسم و آیین دینی و سنتی از 12 تا 16 مردادماه می باشد).تور تابستان در قدیم و در تقویم باستانی ایران بعد از نوروز را به 2 ، چهل روز تقسیم می کنند؛ چهل روز اول را چله معتدل و چهل روز دوم را که گرمترین روزهای سال است را چله تموز یا چله دوم می نامند.



تابستان را گرم ترین فصل سال می دانند و درجه حرارت در روزهای تابستانی به موقعیت مکانی روی زمین نسبت به خورشید، متغیر می باشد، چرا که در این زمان خورشید در بالاترین نقطه خود در آسمان قرار دارد. در مناطق استوایی نسبت به مناطق قطبی گرمای بیشتری را خواهیم داشت چرا که به خاطر گرد بودن زمین این مناطق نور خورشید را بیشتر دریافت می کنند در حالی که مناطق قطبی که پوشیده از یخ هستند، بیشتر اشعه خورشید را منعکس می کنند. البته گرمای تابستان تعریفی دیگر هم دارد، به این صورت که، علم هواشناسی، سال را به 12 ماه تقسیم کرده و این 12 ماه را در 4 فصل که هر فصل 3 ماه دارد، طبقه بندی کرده است. در نیمه شمالی استوا ژوئن، جولای و اگوست به عنوان 3 ماه تابستان و در نیمه جنوبی استوا دسامبر، ژانویه و فوریه به عنوان 3 ماه تابستان در نظر گرفته شده است.

این افزایش دما در تابستان در برخی از مناطق بیشتر می باشد و خود را به شکل خشکی هوا نشان می دهد که حتی ممکن است با خشکسالی مواجه شویم. پدیده موج گرما نیز در تابستان شایع است، که در آن آب و هوا بسیار داغی که با افزایش ناگهانی و سریع درجه حرارت رخ می دهد که باعث بوجود آمدن شرایط سختی برای انسان ها و حیات وحش می شود.



در نواحی استوایی، در این موقع از سال رشد گیاهان افزایش می یابد و شاهد بارش باران های بسیاری خواهیم بود و اگر وزش باد در زمان این بارش ها تغییر کند، منجر به پدیده فصل مانسون یا وزش طوفان های بارانی شدید می شود.



در تابستان به دلیل تعطیلی مدارس و تعطیلی نسبی دانشگاه ها در ایران، شاهد سفرهای خانوادگی، دوستانه – چه سفرهای داخلی و چه سفرهای خارجی – هستیم و شرکت خدمات مسافرت هوایی سام سیر، با گرد آوردن مجموعه ای از تورهای تعطیلات تابستانی چه به صورت تورهای گروهی یا تورهای لوکس و یا تورهای ارزان قیمت و یا تورهای انفرادی
(به صورت فروش آنلاین پروازهای داخلی، پروازهای خارجی، هتل ها و سایر خدمات مسافرتی و یا به صورت فروش پکیج تور) در خدمت مسافران گرامی می باشد. در ادامه بهترین پکیج های تور مسافرتی تعطیلات تابستانی 1397 آورده شده است که شما می توانید به صورت آنلاین و یا از طریق تماس مستقیم با کارشناسان فروش ما، خریداری کنید.منبع:تور تابستان  




:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 


«فوتبال، ساحل های شن سفید، جنگل های بارانی سرسبز و شهرهای بزرگ.»

برزیل، یکی از جالب ترین و زیباترین کشورهای جهان است. کشوری با سواحل شنی سفید، جنگل های وحشی سرسبز و بارانی و شهرهای بزرگ است. این کشور در آمریکای جنوبی تقریبا نیمی از این قاره را اشغال کرده است و تقریبا در نیکره جنوبی قرار دارد و بسیاری از مناطق آن گرمسیری با وسعت گسترده ای از جنگل های بارانی پر از گیاهان عجیب و غریب و حیات وحش است. 7،400 کیلومتر سواحل با شن های طلایی در کنار اقیانوس اطلس قرار دارد و که با منابع معدنی پر شده است. طلاهای معادن برزیل هنوز هم در کلیساهای پرتغال استفاده می شود؛ قدرت استعماری که در برزیل تا سال 1822 حکومت می کند. این نفوذ قدرتمند پرتغالی در معماری استعماری برزیل، در هنرهای تزئینی مانند کاشی های شیشه ای در کلیساها و صومعه ها و زبان، مشهود است.

تنوع زیستی که در برزیل وجود دارد: اکوسیستم متنوعی، که بزرگترین مجموعه ای از گونه های گیاهی و حیوانات که درنقاط مختلف دنیا می توان دید را به نمایش می گذارد. مکان های بی شماری وجود دارد که در آن شما می توانید گونه های شناخته شده ای را در برزیل کشف کنید، از جمله توکان، طوطی مکائو ارغوانی، میمون هاولر یا جیغ کش، برگچه*خوار یا کاپی*بارا، دلفین های صورتی، لاک پشت های دریایی و هزاران گونه دیگر.

چشم انداز برزیلی بسیار متنوع است.تور برزیل این بیشتر به خاطر جنگل های متراکم آن، از جمله آمازون – بزرگترین جنگل های بارانی در جهان – در شمال است. اما در برزیل مراتع خشک هم به نام پامپاس، تپه های ناهموار، جنگل های کاج، تالاب های بزرگ، پهنه های بسیار زیاد (مناطق سطح بالای زمین) و دشت ساحلی طولانی وجود دارد.

شمال برزیل تحت تاثیر رودخانه آمازون و جنگل هایی است که آن را احاطه کرده است. آمازون یک رودخانه نیست بلکه یک شبکه از صدها آبراه است. طول کل آن 6،840 کیلومتر است که طولانی ترین رودخانه روی زمین است. هزاران گونه در این رودخانه زندگی می کنند، از جمله پیراناهای بدنام و بوتو یا دلفین صورتی رودخانه.

مساحت عظیم این کشور به این معنی است که آب و هوای برزیل می تواند به شدت از یک منطقه به منطقه دیگر متفاوت باشد. شهرهای ساحلی ریودوژانیرو، رسیفی و سالوادور برای بیشتر سال گرم و دشوار هستند، در حالی که شهرهایی که بالاتر از سطح دریا هستند مانند سائوپائولو، برازیلیا و بلو هوریزونته آب و هوا کمتر گرم می باشد. شهرهای جنوبی کوریتیبا و پورتو آلگره در زمستان می توانند کاملا سرد شوند.

برای گردشگران، برزیل بهشتی گرمسیری و یک مقصد فرهنگی هیجان انگیز با جاذبه های زیاد برای همه سلیقه ها است، از تعطیلات ساحلی شگفت انگیز و جنگل گردی، دیدن زیباترین آبشارهای دنیا – ایگواسو و جنگل های مرموز و هیجان انگیز رودخانه آمازون تا موزه هنرهای معاصر و بزرگترین کارناوال دنیا به نام کارناوال ریو که نمایش فرهنگ و نوع زندگی برزیلی است.

آژانس مسافرتی سام سیر، با داشتن تجربه و کادری حرفه ای در این مسیر و برگزاری موفقیت آمیز تور جام جهانی برزیل 2014، به یکی از مطرح ترین و معتبرترین آژانس ها در زمینه
تبدیل شد و سالانه با اجرای تور برزیل چه به صورت انفرادی و چه به صورت گروهی در فصل تابستان و تعطیلات عید نوروز به یکی از آژانس های قدرتمند در این مسیر تبدیل شده است.منبع:تور برزیل



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 



«پر شور، پیچیده، ماتادورهای از جان گذشته.»

اسپانیا هم یک زندگی کلیشه ای است و هم با آنچه که شما فکر می کنید، کاملا متفاوت است.

زمانی که شما به اسپانیا فکر می کنید، تصاویری از مبارزه گاو نر، رقص فلامینگو و فستیوال مذهبی Fiestas بدون شک به ذهن شما می رسد. اما واقعا اسپانیا همین است؟ پاسخ خیر است، اسپانیا چیزی بیشتر از این تصورات و آفتاب و ساحل های شبک و زیبا و مدرن است.

سالانه تعداد زیادی از مسافران برای تعطیلات به تور اسپانیا می روند، ولی تعداد کمی از آنها واقعا این کشور را می بینند. این کشور پر از فرودگاه ها، برج هتل های مدرن، خانه های مسکونی، زمین های گلف، شهرها، بزرگراه ها، پارک های تفریحی، بارها، کلاب، رستوران ها، استخرهای شنا است. در این اسپانیا، درخت اصلی نخل است، Paella غذای اصلی است، فعالیت فقط استراحت کردن است و بوی اصلی هم لوسیون های حمام آفتاب است است.

اسپانیا، یک بابل مدرن است که مردم به زبان و لهجه های زیادی صحبت می کنند، از جمله اسپانیایی و کاتالان که رایج تر از بقیه هستند. در این اسپانیا می توانید غذا را در هر زمانی از روز و حتی شبانه نیز دریافت کنید، بار ها همیشه پر است، خورشید قرار است تمام روز را بدرخشد (هر چند که اینطور نیست)، هرگز هم قصد نداره که باران بیاید، و زندگی به دور این سه کلمه می چرخد: خورشید، شن و دریا.

خرابه های باقی مانده از رومیان باستان، قلعه های افسانه ای و شگفت آور، کلیساهای بزرگ، موزه ها، میراث Moorish (اهالی شمال آفریقا)، شهر و روستاهای قرون وسطایی، طبیعت غنی و افسانه ای آن و ... از اسپانیا کشوری ساخته است که نیاز گردشگران واقعی و پر سوال را برطرف می کند.

در حالی که جمعیت توریست ها در سواحل مدیترانه از خود مردم محلی بیشتر است، در بقیه نقاط اسپانیا اینچنین نیست. در مناطق داخلی اسپانیا، به اندازه یک دنیا، مکان برای کشف و دیدن دارد. به غیر از اطراف مادرید، مناطق داخلی اسپانیا بسیار کم جمعیت است و با دوجین شهر تاریخی و دورتر از آن زمین های کشاورزی بسیار بزرگ، چمنزارها و چراگاه ها، به علاوه تپه ها و کوه ها با رودخانه هایشان، جوی ها و برکه قرار دارد.

اسپانیا، زمانی قدرتمندترین کشور در اروپا و بزرگترین قدرت استعماری در جهان بود. برخی از نام های بزرگ تاریخ اسپانیا - کریستف کلمب یا فردیناند ماژلان، هستند که نام آنها در تاریخ اسپانیا برای آیندگان باقی مانده است. امروزه اسپانیا ردپا و خاطرات زیادی از گذشته طلایی کشور خود دارد و همین طور هم از روزهای تاریک و مسیری که به تاریخ آن منجر شده است – که می تواند در سرتاسر کشور یافت شود. میراث تاریخی و طبیعی این کشور بزرگ در میان اروپای غربی بزرگترین و متنوع ترین می باشد.

فراموش نکنید که این کشور به مسافران خود، غذاهایی عالی و پر از عطر و طعم های دوست داشتنی را ارائه می دهد.

آژانس مسافرتی سام سیر، در زمینه ویزای توریستی شنگن از طریق سفارت اسپانیا در تهران و برگزاری تورهای انفرادی و گروهی به هر مقصدی در اروپا و حوزه شنگن، سوابق درخشان و نظرات مثبت مسافران این مسیر که با این آژانس افتخار همراهی را داده اند، را دارا می باشد و با داشتن کادر حرفه ای و مجرب و مطلع در این زمینه می تواند بهترین خدمات ویزای اروپا، ویزای شنگن، تور اروپا،
و ... را به شما در کمترین زمان ممکن ارائه بدهد.  



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 



در حدود یک قرن پیش، مارک تواین نویسنده آمریکایی درباره جزیره موریس گفته است:

"در ابتدا موریس بوجود آمد و بعد بهشت، و بهشت از روی موریس کپی شده است."

واقعا حق داشت!!

آیا شما تصور اقامت در یک جزیره بهشت مانند رو تو سرتون دارید؟ جواب واضحه؛ به موریس سفر کنید.

مروارید اقیانوس هند، مکان فوق العاده جالب بر روی زمین! دریای فیروزه ای، سواحل شنی سفید که با طبیعت باشکوه این جزیره ترکیب شده...

در اینجا ما یک راه خوب برای شروع سفر در این جزیره بی نهایت زیبا داریم! در زمان سفرتون، شما می تونید زیر یک درخت نارگیل کل روز رو لم بدید، پارک های طبیعی داخل موریس رو کشف کنید و مردمی را ببینید که خیلی دوستانه و گرم بهتون خوشامد می گن.

با دیدن هتل های لوکس و ویلاهای گرون قیمت، می بینید که موریس به مهمانان خود اهمیت زیادی می ده وتور موریس می خواهد شما بهترین تعطیلات رو در موریس بگذرونید.

اگر طرفدار بازی گلف هستید، این جزیره معدن زمین های بین المللی گلف هستش. همه نوع ورزش آبی، دیدن شنای دلفین ها در خلیج تامارین، مسابقان ماهیگیری، غواصی، کشتی های کاتاماران، اگر هم خیلی دوست دارین که هیجان زده بشید با Zip line از وسط جنگل و کوه و آبشار و رودخانه رد بشید یا اگر می خواید آدرنالین خونتون بیش از اندازه بشه حتما پرش آزاد از ارتفاع رو تجربه کنید.

موریس، بدون سوال یکی از قشنگ ترین جزایر دنیا است، که با مناطق طبیعی زیبا پر شده. پارک های ملی موریس که انواع گیاهان و جانوران بومی و غیر بومی زیادی داره، سواحل همانند بهشت یا مکان های مقدس و ... در موریس شما می توانید حسابی طبیعت گردی کنید!!

پس صبر نکنید و تورهای این جزیره بهشتی رو برای خوددتون و خانواده تون بخرید!

به جرات می توان گفت، آژانس هواپیمایی سام سیر یکی از اولین آژانس های ایران بود، که اقدام به اجرا و فروش
به صورت مستقیم و بدون واسطه به مسافران ایرانی بود و با داشتن تجربه بسیار در زمینه تور موریس، می تواند بهترین و مناسب ترین تور را در این مسیر به شما مسافران گرامی ارائه بدهد.منبع:تور موریس 



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 




«بکر، طبیعی، زیبا، رویایی، آرامش، لذت و ... »

سواحلی با شن های پودری و سفید رنگ با دریایی به رنگ آبی خیلی روشن، تپه های سرسبز، با یک ریتم عالی؛ تمام این خیال پردازی ها به اسم سیشل واقعی می شود.

تنها جزایر گرانیتی در میان اقیانوس، قدیمی ترین جزایر اقیانوسی در جهان، بزرگترین جزیره مرجانی در جهان و مجموعه ای از جاذبه های جغرافیایی، سیشل را به بهشت گرمسیری جهان تبدیل کرده است؛ تشکیل شده از 115 جزیره گرانیتی و مرجانی.

کلمه بهشت که برای سیشل استفاده می شود دلایل بسیار خوبی داره: هیچ خطری جدی برای طبیعت وجود نداره، هیچ مالاریا و یا بیماری های جدی وجود نداره، جزایر در خارج از مسیرهای طوفانی قرار داره و شما برای مدتی که در این جزیره هستید استاندارد یک زندگی خوب و زیبا رو تجربه خواهید کرد.

تور سیشل با ورود مسافران به خوبی توسعه پیدا کرده، این توسعه به صورت زیربنایی انجام شده که باعث شده که جاذبه طبیعی این جزیره تکمیل تر بشه. و با اونکه سفر به این جزیره بودجه زیادی رو می خواد ولی در عوض خدماتی که دریافت می کنید فرای تصور شما هستش. میزان جرم و جنایت در این جزیره به شدت پایین هستش و مسافران در این جزیره واقعا مورد استقبال همه قرار می گیرند.

غواصان، زوج های تازه ازدواج کرده، طبیعت گردان، کسانی که فقط دنبال لذت بردن مطلق از زندگی هستند، شکموها و ورزشکاران، علاقمندان به قایق سواری و دریانوردی و .... همه به سیشل می آیند تا فقط گوشه ای از لذت های سیشل را برای خودشان پیدا کنند.

شما هر چقدر بخواید می تونید سیشل بمونید – چرا نگاهی به اطراف سیشل نمی دازید؟

آژانس هواپیمایی سام سیر، طی سال های گذشته یکی از اولین آژانس هایی بود که مسیر سیشل را به صورت مستقیم و بدون واسطه و همکاری با بهترین کارگزاران در این مسیر با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت پایه ریزی کرد و به فروش رسانید.منبع:
تور سیشل



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 


خرید بلیط هواپیما با استفاده گسترده از خدمات رزرو آنلاین بسیار ساده شده است. مسافران می توانند قیمت ها و مسیرهای مختلف را با استفاده از سایت های رزرو آنلاین مقایسه کنند و تنها با چند کلیک ماوس، بلیطی رزرو کنند. مهم ترین مهارت هایی که شما برای خرید بلیط هواپیما نیاز دارید، یک میزان کوچک از مهارت در اینترنت و آگاهی سازمانی است تا برای بهترین قیمت ها از پیش برنامه ریزی کنید.



و اما مراحل خرید بلیط:
مشخص کردن تاریخ سفر
تاریخ سفر خود را مشخص کنید. اغلب، رزرو
بلیط هواپیما این اطمینان را ایجاد می کند که شما می توانید از میان مسیرهای مختلف و قیمت های ارزان تر انتخاب کنید.




سریعتر برای خرید بلیط اقدام کنید
به سرعت قیمت ها را بررسی کنید. حتی اگر شما فقط یک ایده کلی از زمانی که سفر هوایی که قرار است انجام دهید داشته باشید، ایده خوبی برای شروع خرید بلیط هواپیما است. اگر پرواز شما در دوره تعطیلات اصلی مانند کریسمس یا سال جدید است، نزدیکی تاریخ سفر شما به روزهای پر جنب و جوش و پر ترافیک بر شانس شما در گیر کردن در یک تصادف، از دست دادن یک پرواز یا فقط تجربه مسافرتی ناخوشایند تاثیر زیادی دارد. سریع رزرو کنید!



خرید آنلاین بلیط هواپیما
وب سایت های سفر قابل اعتماد را بررسی کنید. اکثر سایت های سفر به روش مشابه عمل می کنند. آنها از شما می خواهند که مقصد و تاریخ مخصوص سفر را وارد کنید. یک لیست ایجاد می شود که نتایج را در تعدادی از شرکت های مختلف هواپیمایی به شما نشان خواهد داد. نتایج معمولا بر اساس قیمت مرتب می شود. قیمت ممکن است تحت تاثیر تعدادی از متغیرها از جمله تعداد توقف ها، فرودگاه مقصد یا خروج و نزدیکی با تاریخ مسافرت قرار گیرد.

تماس با آژانس های هواپیمایی

گزینه دیگر این است که با یک شرکت هواپیمایی به طور مستقیم تماس بگیرید. اگر شما ترجیح می دهید که
خرید بلیط هواپیما را از یک شرکت هواپیمایی خاص تهیه کنید، می توانید بلیط هواپیما آنلاین را همانند هر یک از این وب سایت های سفر رزرو کنید. معایب این روش این است که شما نمی توانید قیمت ها یا مسیرهای مختلف را در خطوط هوایی مختلف مقایسه کنید.



رزرو بلیط هواپیما به صورت شخصی

رزرو شخصی بلیط هواپیما به یک کارت اعتباری معتبر نیاز دارد و از شما خواسته می شود شماره کارت اعتباری و تاریخ انقضا را در بخش پرداخت وارد کنید. از شما همچنین برای اطلاعات شخصی مربوطه مانند نام کامل، آدرس و احتمالا شماره گذرنامه برای سفرهای بین المللی درخواست خواهد شد. اطمینان حاصل کنید که کارت اعتباری مورد استفاده برای رزرو بلیط را با خود به فرودگاه آورید! اگر رزرو غیر قابل برگشت یا اثبات هویت لازم باشد، از شما خواسته می شود که کارت اعتباری را تهیه کنید .

ذکر ایمیل در هنگام ثبت سفارش

احتمالا برای ارسال یک تأیید نامه الکترونیکی از شما سوال پرسیده می شود. ارسال ای میل را تایید کنید، زیرا در صورت نیاز به جزئیات رزرو قابل استفاده خواهد بود. علاوه بر این، تأیید نامه الکترونیکی قابل چاپ است و می تواند در سرویس های سلف سرویس فرودگاه برای ثبت نام استفاده شود. این مرحله باعث صرفه جویی در زمان می شود و از اذیت شدن برای ایستادن در صف های طولانی جلوگیری می کند.منبع:
خرید بلیط هواپیما



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 



بلیط هواپیما یک سند یا رکورد الکترونیکی است که توسط ایرلاین و یا یک آژانس مسافرتی صادر می شود. این سند که تایید کننده یک صندلی در هواپیما می باشد، شامل اسم مسافر، ایرلاین یا آژانس مسافرتی صادر کننده، شماره بلیط، فرودگاه مبدا / مقصد، تاریخ و ساعت پرواز، کلاس پروازی، قیمت بلیط، شرایط تغییر تاریخ و یا کنسلی می باشد.

زمان شروع استفاده از
بلیط هواپیما همزمان با اولین پروازهای مسافربری در سال 1909 میلادی است. در آن سال، مسافران از طریق تلفن رزرو خود را انجام می داند و بلیط از طریق پست برای آدرس آنها ارسال می گشت. با ظهور تکنولوژی های جدید و پیشرفت برنامه های کامپیوتری این روند تغییر حالت داد و مسافران می توانند از طریق مرورگرهای اینترنتی و سایت های آنلاین فروش بلیط و یا حتی اپلیکیشن های طراحی شده برای اینکار می توانند ایرلاین مورد نظر و ساعت و تاریخ پرواز خود را انتخاب کرده و مبلغ آن را به صورت اینترنتی واریز کرده و د رنهایت بلیط خود را از طریق ایمیل و یا صفحات وب مشاهده کنند که در اصطلاح به آن E-ticket گفته می شود. مسافران باید یک نسخه چاپی از این بلیط را در فرودگاه جهت دریافت کارت پرواز همراه داشته باشند.

در سیستم های فروش بلیط خارجی و بلیط داخلی عوما دو روش بلیط چارتر و بلیط سیستمی وجود دارد :

بلیط چارتر:

در دنیای گردشگری و مسافرت امروزی اصطلاح های زیادی وجود دارند. مطمئنا همه شماها اصطلاح پرواز چارتر را شنیده اید. کلمه چارتر در حوزه گردشگری به معنای دربست کردن یا اجاره کردن بخشی و یا تمام صندلی های یک اتوبوس، قطار و پرواز و یا اتاق های یک هتل می باشد. در واقع روند چارتر کردن بلیط پرواز به این صورت می باشد که، شرکت یا آژانس مسافرتی درخواست کننده به صورت دوره ای یا سالیانه و در زمان های خاصی اقدام به چارتر کردن تعداد مشخص و یا همه صندلی های هواپیما می کنند که معمولا ارزان تر از بلیط های سیستمی می باشند.

ایرلاین یا شرکت هواپیمایی را چارتردهنده و آژانس مسافرتی یا شرکت های خدمات مسافرتی را چارترکننده می گویند، تعیین بها بلیط چارتر در اینجا به عهده چارتر دهنده است (که در برخی از این پروازها بها بلیط برای تمامی افراد بالای دو سال یکسان می باشد) و چارتر کننده تنها مسئول فروش این صندلی ها می باشد. طبق قراردادی که بین این دو بسته می شود، چارتر کننده موظف است حتی در صورت عدم فروش بخشی از صندلی های چارتر شده، مبلغ اجاره کردن تمام صندلی ها را به چارتردهنده پرداخت نماید و بدین ترتیب است که اکثر چارترکنندگان با توجه به زمان نزدیک شدن پرواز چارتریشان آن را با تخفیفات ویژه ( که در اصطلاح به آن لحظه آخری گفته می شود) به فروش می رسانند.

مبلغ بلیط چارتر بسته به عوامل مختلفی تغییرات زیادی را در سال دارد. در فصول پر مسافرت سال (در اصلاح به آن Pick Season و یا High Season گفته می شود) که تقاضای مسافرت برای مسیرهای پر ترددی مثل ترکیه، امارات، مالزی، تایلند، چین، اروپا و ... صورت می گیرد قیمت های این دسته از بلیط ها افزایش پیدا می کند. در زمان هایی از سال هم که شرایط آب و هوایی کشورهای مقصد تغییر کرده (سردتر یا گرمتر می شوند)
خرید بلیط هواپیما چارتری کاهش پیدا می کنند تا بازار خود را از دست ندهند.

این دسته از بلیط ها در یک روز مشخص از فرودگاه مبدا پرواز و در فرودگاه مقصد بر زمین می نشیند و معمولا در زمانی که صادر می شوند شرایط کنسلی آنها با جرایم 100 درصد روبرو است و اگر ایرلاین چارتر کننده با کنسلی موافقت کند مبالغ جریمه عمدتا بالا می باشد. در سایر شرایط و قوانین این بلیط ها با بلیط های سیستمی یکسان می باشد.


خرید این نوع بلیط ها به مسافرانی توصیه می شود که، معمولا به دنبال ارزان تر کردن مبلغ تور مسافرتی خود می باشند و تغییراتی در زمان پرواز خود نمی خواهند ایجاد کنند.

مسیرهایی که برای این بلیط ها در نظر گرفته می شود، محدودیت ندارد و می توان تمام بلیط های داخلی و بلیط های خارجی تمام شرکت های هواپیمایی یا ایرلاین ها را در برگیرد.

شرکت خدمات مسافرتی هوایی سام سیر نیز در راستا خرید بلیط هواپیما داخلی، خدمات پروازهای چارتری خود را در مسیرهایی نظیر مسیرهای اروپایی (ایتالیا، فرانسه، اسپانیا و ...)، آفریقای جنوبی، برزیل، ژاپن، استرالیا، چین، مالزی، سنگاپور و ...، با ایرلاین های معتبری نظیر هواپیمایی امارات، هواپیمایی قطر، هواپیمایی آلیتالیا، هواپیمایی اتحاد، هواپیمایی عمان، هواپیمایی ماهان، هواپیمایی ایران ایر و ... در تمامی مسیرها، ارائه می نماید.

بلیط سیستمی:

بلیط سیستمی واژه مقابل بلیط چارتر می باشد و توسط شرکت هواپیمایی مذکور به صورت مستقیم در اختیار مشتریان و آژانس های مسافرتی توسط برنامه های واسطی نظیر آمادئوس و یا وب سایت های فروش بلیط پرواز ، قرار می گیرد. بلیط سیستمی در واقع برنامه پروازهای منظم یک شرکت هواپیمایی (ایرلاین) در طول سال است که تغییر نرخ چندانی ندارد، البته عواملی مانند تعطیلات خاص یا مناسبت های ملی و مذهبی و یا حتی تغییر ساعت پرواز در یک روز باعث افزایش و یا کاهش نرخ بلیط سیستمی می شود.

فرق میان بلیط سیستمی و بلیط چارتر

برخلاف بلیط های چارتر، مسئولیت خالی ماندن صندلی ها در هر پرواز متوجه خود شرکت هواپیمایی یا ایرلاین می باشد و شرایط و قوانین کنسلی و تغییر تاریخ / ساعت پرواز در این نوع بلیط ها طبق قوانین هواپیمایی کشوری و ایرلاین مربوطه قابل انجام است. در ضمن مسافران می توانند پرواز را برای خود رزرو نگه دارند تا در صورت لزوم بدون پرداختن هزینه ای آن را تغییر بدهند و در نهایت اقدام به صدور بلیط و پرداخت وجه آن بکنند و حتی در صورتی که بلیط صادر شود در صورت کنسلی، جریمه از مبلغ کسر و مابقی استرداد می شود.





طبقه بندی قیمت بلیط سیستمی

به 2 دسته IT Fare و Market Fare تقسیم می شود:

IT Fare به نرخ های ویژه و قیمت
خرید بلیط هواپیما خارجی سیستمی اطلاق می شود که اغلب یا به صورت مستقیم از طرف ایرلاین صادر می شود و یا دسترسی های خاصی به برخی از آژانس های مسافرتی پرفروش (با تعداد مشخص در هر پرواز) داده می شود تا بتوانند اینگونه بلیط ها را صادر نمایند (در اصطلاح به اینگونه نرخ ها پروموشن-Promotion گفته می شود) ، که البته این نوع نرخ ها به صورت دائمی در دسترس نیستند. اما اگر به دنبال نرخ های پایین پروازی و با شرایط و قوانین کنسلی و تغییر تاریخ / ساعت همانند بلیط های سیستمی هستید، پیشنهاد می شود با همکاران ما در بخش Emirates Holiday تماس گرفته و از خدمات اینگونه بلیط ها به همراه پکیج تور انها بهره مند شوید.
Market Fare به آن دسته از بلیط هایی گفته می شود که به صورت معمول توسط آژانس های مسافرتی و یا از طریق وب سایت های فروش بلیط خارجی و بلیط داخلی و یا از طریق اپلیکیشن های ایرلاین ها، نمایش داده می شود.

آژانس مسافرتی سام سیر، که در قسمت فروش بلیط خارجی و فروش بلیط داخلی از جمله آژانس های برتر در این زمینه می باشد، در اقدامی برای آسان نمودن و صرفه جویی در هزینه و وقت مسافرین خود اقدام به فروش بلیط پروازهای داخلی و خارجی به تمامی مقاصد در دنیا به صورت انلاین، نموده است و با بهره گیری از چندین تامین کننده قوی در این زمینه تجربه راحت و لذت بخشی از خرید بلیط هواپیما داخلی خارجی را به مسافران خود عرضه داشته است.منبع:
خرید بلیط هواپیما خارجی



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان


1. افسانه ها را نادیده بگیرید

افسانه های اینترنتی بسیاری درباره پیدا کردن پرواز های ارزان وجود دارد. هیچ توپ جادویی یا یک ترفند نینجایی مخفی وجود ندارد. بنابرین اجازه دهید در ابتدا بگویم: خرید بلیط هواپیما در روز سه شنبه ارزان نیست، هیچ مدرکی وجود ندارد که جستجویی ناشناس شما را به معاملات ارزان تر هدایت کند، و هیچ تاریخ دقیقی یا دوره زمانی مشخصی که در آن مدت بلیط هواپیما خود را رزرو کنید وجود ندارد.

همه روزه در خطوط هوایی هزاران معامله بلیط هواپیما وجود دارد. بلیط ارزان هواپیما آن بیرون هست اگر که شما بدانید چطور آن ها را بیابید. از هزینه های اشتباه منتشر شده ارزان گرفته تا معاملات عادی تا شکستن قیمت بلیط هواپیما برای رقابت با خطوط های هوایی دیگر چیزهایی هست که در بازار فروش بلیط هواپیما وجود دارد.



2. با تاریخ و زمان مسافرت خود انعطاف پذیر باشید

قیمت های بلیط خارجی بسته به روزهای هفته، زمان های مختلف سال و تعطیلات پیش رو متفاوت است. اگر شما هنگامی که همه با هواپیما سفر می کنند میخواهید سفر کنید پس باید هزینه های بیشتری پرداخت کنید. اگر علاقه شدیدی به بازدید پاریس دارید، در بهار و پاییز هنگامی که افراد کمتری به بازدید می روند و هزینه های بلیط هواپیما ارزان تر است بروید.



3. با مقصد های خود انعطاف پذیر باشید

اگر نمی توانید با اینکه چه زمانی پرواز کنید انعطاف پذیر باشید حداقل با به کجا پرواز کردن خود انعطاف پذیر باشید. بهتر است که با هردو باشید اما اگر شما واقعا می خواهید بیش ترین پول را در پرواز پس انداز کنید، بایستی لااقل یکی را انجام دهید. موتور های جستجوی خطوط هوایی و بلیط هواپیما جستجوی کل دنیا را برای پیدا کردن ارزان ترین بلیط بسیار آسان کرده اند، شما دیگر لازم نیست به طور دستی جستجو کنید. هنگامی که شما در یک مکان و زمان قرار گرفته اید با هر قیمتی که پیشنهاد داده شده گیر افتاده اید. هیچ جادویی قادر به تغییر آن نیست. وقتی که شما انعطاف پذیر شوید ناگهان کل دنیا برای شما باز می شود و شما هزینه های بلیط داخلی شگفت انگیز ارزان قیمتی پیدا خواهید کرد.



4. حامل های بودجه پرواز

امروزه خطوط هوایی بودجه بسیاری از حمل و نقل های طولانی را مدیریت می کنند این امکان را فراهم می کنند که افراد با مقدار پول کمی در سرتا سر دنیا بگردند. خطوط هوایی نروژی به شما این اجازه را می دهد که بین اروپا و بانکوک با 250 دلار در هر مسیر پرواز کنید. خط هوایی دبلیو ا دبلیو پرواز های ارزان به ایسلند و اروپا از ایالات متحده آمریکا با کمتر از 99 دلار را معرفی می کنند. آسیا سفر معاملات بسیار ارزان در اطراف آسیا و استرالیا با کمتر از 100 دلار در هر مسیر پیشنهاد می کند. شما همچنین می توانید بلیط از بانکوک به کوآلالامپور را با 30 دلار پیدا کنید. شما می توانید با خطوط هوایی بودجه به اکثر نقاط دنیا پرواز کنید. سعی کنید هر زمانی که مجبور نیستید یک پرواز طولانی و یک شبه داشته باشید از این خطوط هوایی تا حد امکان استفاده کنید.



5. از مزیت تخفیفات دانشجویی بهره ببرید

اگر شما یک دانشجو هستید (یا زیر 26 سال) تخفیفات بسیار زیادی برای خرید بلیط تک در اختیار شما است. کد های تخفیف دانشجویی فراوانی در بیرون وجود دارد و آژانس های مسافرتی مانند اس تی ای یا مرکز پرواز می توانند در پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان به شما کمک کنند.منبع:بلیط ارزان هواپیما



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 



کلاس های بلیط هواپیما در هواپیما های مسافربری
عموما هواپیماهای مسافربری از لحاظ کیفیت به فرست کلاس، بیزینس کلاس و اکونومی کلاس تقسیم میشوند که در سال های اخیر اکونومی با کیفیت نیز به این دسته بندی توسط بعضی ایرلاین ها اضافه شده است.




قبلا کیفیت صندلی ها و تفاوت کلاس ها مشخص نشده بود، صندلی ها با کیفیت یکسان بودند و تفاوت در شرایط و تسهیلات غیر از نوع جایگاه مسافر ایجاد می شد مانند محدودیت میزان بار مسافر، قوانین تغییر یا استرداد بلیط هواپیما و ... که برخی از این موارد هستند.
کلاس و درجه بندی ایرلاین های
پرواز خارجی بیانگر میزان کیفیت محل نشستن در حمل و نقل عمومی است. محل نشستن میتواند یک صندلی یا یک کابین باشد. کلاس های بالاتر برای راحتی بیشتر مسافرین طراحی شده و گران قیمت تر می باشند.

قیمت پایه کلاس ها
در یک بیان ساده قیمت کلاس ها به هر صندلی هواپیما در درجه بندی های مختلف با قیمت و قوانین مقرر بستگی دارد. قیمت کلاس ها با واژه های مشخص شناسایی میشوند، بعضی از این واژه ها در تمامی ایرلاین ها یکسان است و برخی دیگر بسته به ایرلاین متفاوت میباشند در ادامه به تعدادی از این واژه ها که در تمامی ایرلاین ها یکسان میباشد اشاره میکنیم :
Y= بلیط هواپیما اکونومی کلاس
J= بلیط هواپیما بیزینس کلاس
F = بلیط هواپیما فرست کلاس
قیمت هر کلاس هواپیمایی از طریق سیستم رزرو ایرلاین و آژانس های هواپیمایی برای فروش هر صندلی در هواپیما تعیین میگردد و با پیگیری کلاس بلیط هواپیما های موجود اعلام میشود.



اکونومی کلاس
به بیان ساده با بلیط هواپیما اکونومی برای رفتن از مبدا به مقصد شما صندلی مورد نظر خود را با تفاوت هایی از لحاظ پهنای صندلی و فضای جلو پای صندلی دریافت میکنید. جلو پای صندلی از ٢٨ تا ٣٤ اینچ و پهنای صندلی از ١٧تا ٣٣ اینج میباشد. اگرچه ممکن است این چند اینچ از نظر شما تفاوت چندانی نداشته باشد ولی وقتی در
پرواز خارجی بلند مدت قرار بگیرید تفاوتشان را حس خواهید کرد. برای سایر تفاوت ها میتوان وجود پریز برق، wi-Fi، غذا، سرگرمی، تلوزیون و سرویس های مختلف را مثال زد.



اکونومی کلاس با کیفیت
بلیط هواپیما اکونومی کلاس با کیفیت تفاوت های متعددی با اکونومی کلاس معمولی دارند. در آمریکا آن را انتخاب کابین اصلی می نامند و در مسیرهای هوایی بریتانیایی اصطلاح ورد تراولر پلاس را برای آن به کار میبرند. ولی تمامی آن ها یک معنی دارند: پرواز اکونومی کلاس با مقداری جذابیت و البته مقداری پر هزینه تر. البته گفته میشود که قیمت این پرواز ها با پرواز های بیزنس کلاس مشابه نیست.




بیرینس کلاس

میگویند اگر یکبار پرواز با بیزینس کلاس را تجربه کنید دیگر هرگز با اکونومی کلاس سفر نخواهید کرد. اگرچه ممکن است برتری اکونومی با کیفیت بر اکونومی کلاس به آسانی قابل تشخیص نباشد ولی لوکس بودن بیزینس کلاس نسبت به اکونومی با کیفیت به وضوح قابل تشخیص است. کیفیت بیزینس کلاس به حدی بالا میباشد که بسیاری از ایرلاین ها قسمت بلیط هواپیما فرست کلاس خود را به طور کل رها کرده اند.




فرست کلاس
افراد مشهور و ثروتمند در راس رزرو پرواز های فرست کلاس قرار دارند. تصور کنید افرادی که در پروازهای بیزینس کلاس بوده اند تنها مقدار کمی از لوکس بودن را تجربه کرده اند. جدا از حریم خصوصی و اندازه صندلی ها (به خاطر داشته باشید که در پرواز های فرست کلاس تعداد صندلی ها کم و مانند سوییت های شخصی میباشند.) قیمت پرواز های فرست کلاس تا پنج برابر قیمت پروازهای بیزینس کلاس میباشد.منبع:
پرواز خارجی



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 







چرا سام سیر ؟
تاریخچه :
شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سام سیر با مالکیت خصوصی در سال 1383 (2004) در تهران تاسیس گردید. بنیانگذاران این مجموعه به واسطه علاقه مندی به جهانگردی و اکتشاف با دانش گسترده در این حوزه از ابتدای کار در تلاش بوده اند خدماتی منحصربه فرد و با استانداردهای جهانی به مردم عزیزمان ارائه نمایند، در حقیقت بزرگترین دغدغه ما ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری با بهترین کیفیت است.
«یکی از لذت بخش ترین قسمت های کار ما مشاهده رضایتمندی و خوشنودی مجموعه بزرگ مشتریان از خدماتمان و اعتماد آنها در تکرار لذت سفر با سام سیر است.»

این شرکت از بدو تاسیس،تلاش خود را در جهت ارائه خدمات مسافرتی جامع و متنوع مطابق با نیاز روز جهانی در صنعت گردشگری بکار بسته است. از جمله این تلاش ها می توان راه اندازی سامانه خرید اینترنتی بلیط هوایپما داخلی و بلیط خارجی را نام برد. سامانه خرید
بلیط ارزان هواپیما و تور سام سیر از جامع ترین سایت های خرید آنلاین و خدمات گردشگری برای تمامی مقاصد در دنیا می باشد. این سامانه در تلاش است، با تجمیع تمامی ایرلاین های مختلف و متنوع و داخلی و خارجی و همین طور تامین کنندگان آنلاین هتل و سایر خدمات آنلاین (ترانسفر، گشت های تفریحی، اجاره ماشین در خارج از کشور، بیمه مسافرتی و ... ) در یک سایت، خدمات مطلوب تر و با کیفیت تر و با نرخ مناسب و رقابتی عرضه کند.

این سامانه در بخش فروش آنلاین بلیط های هواپیما در مسیرهای داخلی و خارجی با تمامی خطوط هوایی فعال در مقاصد داخلی از جمله مشهد، کیش، اهواز، شیراز و ... و مقاصد خارجی از جمله استانبول، آنتالیا، دبی، کوالالامپور، باکو، تفلیس، پوکت، پاتایا، بانکوک و ... سعی در جلب رضایت مشتریان خود در زمینه خدمات آنلاین را فراهم کند. سام سیر بر پایه ارائه خدماتی با کیفیت بالا و جزئی نگری به نیاز مشتری نهاد شده است. هم اکنون برنامه های مسافرتی و گردشگری جهت بسیاری از جاذبه های طبیعی و فرهنگی جهان در آژانس هواپیمایی ما ارائه می گردد. سام سیر مهارتی تخصصی در زمینه سفرهای سیاحتی به آفریقا، استرالیا، جزایر کارائیب، اروپا، آسیای جنوب شرقی، هند، آمریکای لاتین و اخذ ویزا دارد و خدمات گسترده ای در زمینه برگزاری تورهای بین المللی و تخصصی نمایشگاهی ارائه می نماید

. این آژانس، با داشتن سابقه در زمینه چارتر کردن صندلی پروازهای ایرلاین های معتبر بین المللی نظیر امارات، قطر، ترکیش، اطلس جت، آلیتالیا و ... و ایرلاین های معتبر داخلی نظیر ماهان، ایران ایر و ... به صورت مستقیم توانایی ارائه پروازهای چارتر معتبر را دارا می باشد و همینطور در زمینه ارائه انواع تورهای گروهی و انفرادی به عنوان یکی از آژانس های ممتاز با داشتن کادری مجرب و حرفه ای در زمینه مشاوره، فروش، رزرواسیون و همینطور تور لیدرهای مجرب در تمامی مسیرهای تورهای گروهی در این زمینه، مطرح می باشد. این آژانس همچنین کارشناسانی مجرب در زمینه ارائه خدمات فروش
بلیط خارجی و بلیط قطار داخلی ایران و بلیط قطار اروپایی و سایر کشورهای خارج از ایران، به کار گرفته است.

این سامانه با اتصال به تامین کنندگان آنلاین هتل ها در سرتاسر جهان زمینه خرید هتل به صورت آنلاین را برای افراد عضو در این سایت فراهم کرده است.
مسافرین محترم می توانند بدون حضور فیزیکی در آژانس و به طور مستقیم هتل و برخی از خدمات قابل ارائه به صورت آنلاین نظیر ترانسفر، اجاره ماشین در خارج ایران را به صورت مستقیم انتخاب و خریداری کرده و واچر خدمات مورد نظر خود را در همان لحظه دریافت کنند. همچنین برای سهولت در انتخاب هتل و سایر خدمات آنلاین این سایت اطلاعات مفید و جامعی در رابطه خدمات مورد نظر در سایت قرار داده است. ویزا (روادید) بعد از پاسپورت مهمترین سند در سفر به کشورهای دیگر محسوب می شود.



روند صدور ویزا کشورهای مختلف، با توجه به سیاست های کشور مقصد و همینطور قوانین داخلی آنها، با یکدیگر متفاوت می باشد و همین امر باعث پیچیدگی روند دریافت ویزا شده است. شرکت خدمات مسافرت هوایی سام سیر، به بهره گیری از کارشناسان حرفه ای و همکاری کارگزاران قابل اعتماد و مجرب، توانایی اقدام و دریافت ویزای مسافرتی به اکثر کشورهای دنیا را دارد. در چندین سال گذشته با توجه به بالا رفتن آمار تعداد مسافران این آژانس، نیاز به داشتن برنامه ای برای جمع آوری و طبقه بندی اطلاعات مسافران این آژانس احساس شد تا آژانس همیشه و به طرق مختلف با مشتریان وفادار خود در ارتباط باشد و برای کسانی که از این آژانس
بلیط داخلی و تورهای مسافرتی خود را خریداری می کنند، هدایا، تخفیفات و سرویس ها و خدمات اضافه تری را در نظر بگیرد.

به طور کلی برای مسافران و مشتریان این آژانس 3 سطح تعیین شده است:

- مشتریان Blue: دریافت مشاوره رایگان در تمامی زمینه های مسافرتی و دریافت پیامک (SMS) مربوط به تخفیفات در تورهای خروجی و آفرهای دوره ای ایرلاین ها.

- مشتریان Silver: دریافت مشاوره رایگان در تمامی زمینه های مسافرتی و دریافت پیامک (SMS) مربوط به تخفیفات در تورهای خروجی و آفرهای دوره ای ایرلاین ها و دریافت ترانسفر فرودگاهی از درب منزل تا فرودگاه.

- مشتریان Gold: دریافت مشاوره رایگان در تمامی زمینه های مسافرتی و دریافت پیامک (SMS) مربوط به تخفیفات در تورهای خروجی و آفرهای دوره ای ایرلاین ها و دریافت ترانسفر فرودگاهی از درب منزل تا فرودگاه، دریافت Business Lunch در فرودگاه های مقصد حتی اگر پرواز مسافر اکونومی باشد.

ارائه خدمات CIP فرودگاه بین المللی امام خمینی یا سالن تشریفات فرودگاه بین المللی امام خمینی توسط کارشناسان فروش به مسافران. این آژانس در زمینه ارائه خدمات بیمه مسافرتی به مسافران داخلی و مسافران خارجی با شرکت های معتبری در این زمینه از جمله بیمه مسافرتی آسیا، بیمه مسافرتی سامان و بیمه مسافرتی پاسارگاد نیز فعالیت می کند. همچنین ما برای آن دسته از توریست ها و علاقه مندانی که خواهان اکتشاف ایران، این کشور پهناور و کهن می باشند، خدمات ویژه ای در نظر گرفته ایم. در انتها، سامانه خرید اینترنتی
بلیط تک هواپیما سام سیر و کادر فروش و مشاوره این آژانس، با داشتن کارشناسان فروش حرفه ای به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته آماده پاسخگویی و رفع مشکلات مشتریان خود می باشد تا آنها تجربه لذت بخش و آسان در زمان استفاده از خدمات سایت را داشته باشند. پس از همین امروز با سام سیر همراه باشید!منبع:بلیط ارزان هواپیما 



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 



آژانس هواپیمایی سام سیر با مالکیت خصوصی در سال 1383 (2004) در تهران تاسیس گردید. این آژانس دارای مجوز بند «الف» از سازمان هواپیمایی کشوری و دارای مجوز بند «ب» از سازمان گردشگری و جهانگردی و عضو سازمان بین المللی حمل و نقل هوایی (یاتا) و مجهز به شبکه بین المللی آمادئوس و گابریل (سیستم رزرواسیون در شبکه حمل و نقل هوایی و بین المللی) و جزء 10 آژانس برتر ایران از لحاظ فروش می باشد.

بخش عمده ای از فعالیت های این آژانس به شرح زیر است:
1- تهیه بلیط های داخلی و خارجی از کلیه ایرلاین ها
2- برگزار کننده مستقیم تورهای داخلی و خارجی
3- رزرو هتل و اخذ ویزا
4- تهیه بلیط های مسافرتی قطار
5- تهیه بلیط های فوری و ضروری داخلی و خارجی
6- ایجاد پکیج خصوصی انواع تور بنا به درخواست مسافران
از بدو تاسیس این آژانس خدمات مسافرتی، همیشه تلاش بر این بوده است که خدمات ارائه شده با بالاترین سطح کیفیت ممکن، جامع و متنوع مطابق با نیاز روز جهانی در صنعت گردشگری به مسافران عزیز، ارائه شود
در عصر ارتباطاتی که ما در حال حاضر، در آن حضور داریم و به دلیل سرعت بالای زندگی امروزه و نیاز انسان ها به خدماتی با سطح بالا و سرعت انجام بیشتر، این آژانس برای جلب رضایت مشتریان خود کوشیده است که سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما داخلی و خارجی، هتل در سراسر نقاط دنیا، بیمه، اجاره یا رنت ماشین در هر کشوری از دنیا، ترانسفر و بسیاری از خدمات گردشگری را به صورت آنلاین و پشتیبانی شبانه روزی در اختیار مسافران قرار بدهد که در هر ساعتی از شبانه روز قادر به خرید بلیط های پرواز داخلی و خارجی و هتل های خود، بدون نیاز به حضور در محل آژانس باشند.
آژانس هواپیمایی سام سیر تخصصی حرفه ای در زمینه انواع سفرهای سیاحتی (گروهی یا انفرادی) به آفریقا، استرالیا، اروپا، آسیای جنوب شرقی، هند، آمریکای لاتین و اخذ ویزا دارد و همچنین در زمینه برگزاری تورهای بین المللی و تخصصی نمایشگاهی جزء یکی از آژانس های برتر و پیشرو می باشد. یکی از نقاط قوت این آژانس، داشتن کادری مجرب و حرفه ای در زمینه مشاوره، فروش انواع بلیط های هواپیمایی و قطاری چه در داخل ایران و اروپا و یا سایر کشورهای جهان، رزرواسیون، پشتیبانی و همینطور تور لیدرهای مجرب در تمامی مسیرهای تورهای گروهی می باشد. شرکت خدمات مسافرت هوایی سام سیر، به بهره گیری از کارشناسان حرفه ای و همکاری کارگزاران قابل اعتماد و مجرب، توانایی اقدام و دریافت ویزای مسافرتی به اکثر کشورهای دنیا را دارد. همچنین ما برای آن دسته از توریست ها و علاقه مندانی که خواهان اکتشاف ایران، این کشور پهناور و کهن می باشند، خدمات ویژه ای در نظر گرفته ایم. پس از همین امروز با سام سیر همراه باشید!منبع:آژانس هواپیمایی



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 





6 ویژگی آژانس های هواپیمایی موفق
آژانس هواپیمایی موفق با مهارت های سازمانی عالی و مهارت های مردمی روبرو هستند. در زیر لیستی است که می توانید از آن برای بررسی اینکه آیا یک آژانس هواپیمایی موفق است یا خیر و همچنین اینکه آیا معیارهای لازم را دارد، استفاده کنید:
1 - آنها بسیار سازمان یافته اند
آژانس هواپیمایی برنامه ریزان خوبی هستند. برای آنها فراخواندن، رزرو، و برقراری ارتباط، یک کار متعادل روزانه است. مسئولیت های آنها شامل تنظیم پروازها، پردازش پرداخت ها ، تضمین اقامت، مذاکره، ارسال بلیط و مشاوره دادن به مشتریان است. نیازی به گفتن نیست،
آژانس هواپیمایی باید بتوانند چند کار انجام دهند.
2 – آنها دارای چشم انداز هستند
نه تنها کارکنان آژانس های هواپیمایی باید رهبران اجرایی باشند، بلکه باید داری چشم انداز نیز باشند. برنامه ریزی تعطیلات فوق العاده به ذهنی الهام بخش نیاز دارد. یک کارمند آژانس مسافرتی باید وقت کافی برای درک نیازهای مشتری صرف کند تا متوجه شود که مشتری از سفر خود چه می خواهد و سپس پایه ای برای یک تجربه فراموش نشدنی را فراهم می کند. تصور تجربه دلخواه مشتری تان، بخش جدایی ناپذیر برنامه ریزی دقیق آن است.
3 - آنها دارای مهارت های عالی مردمی هستند
آژانس های هواپیمایی موفق دارای مهارت های ارتباطی عالی و توانایی الهام بخشیدن و نفوذ در افراد هستند. بخش بزرگی از این کار شامل ملاقات قشر مختلفی از مردم جالب توجه است، که نیازمند تطبیق پذیری است. این بدان معنی است که کار شما هرگز یکنواخت نخواهد بود. همچنین شما نیاز به تحمل بالا و توانایی مقابله با انتظارات غیر واقعی از مشتریان خاص دارید. در نهایت، کارمندان آژانس های هواپیمایی فروشندگان با استعدادی هستند، که بیشترین ارزش را برای پول مشتریان خود قائل هستند و این کار را با شور و شوق انجام می دهند.

4 – آنها مبتکر هستند
آژانس های هواپیمایی که واقعا در صنعت پیشرفت کرده اند با انگیزه های زیادی رو به جلو حرکت می کنند. به عنوان یک آژانس مسافرتی
، شما می توانید با پیدا کردن یک بازار تبدیل به متخصص در زمینه خود شوید، که در آن بازار شما می توانید ارزش بیشتری برای یک پایه مشتری خاص فراهم کنید.
5 - آنها به خوبی در اینترنت وارد هستند
آژانس های هواپیمایی با منابع و اطلاعات سفر بی شماری آنلاین رقابت می کنند، بنابراین برای آنها بهتر است از آنچه به صورت آنلاین اتفاق می افتد، باخبر باشند. هنگامی که شما در یک
بهترین آژانس هواپیمایی کار می کنید، اکثر مشتریان شما قبلا مکان هایی را که می خواهند بازدید کنند، بررسی کرده و گزینه های سفر و اقامت را جستجو کرده اند. آگاهی از قبل نسبت به این مکان ها و گزینه به شما برتری می دهد. اگر شما برای یک آژانس مسافرتی کار نمی کنید، این امر حتی دارای اهمیت بیشتری است.
6 - آنها ذاتا جستجوگر هستند
احساس ذاتی ماجراجویی برای این کار حیاتی است. کارمندان آژانس های هواپیمایی علاقه مند به کشف جهان، به صورت جسمی و آنلاین هستند. البته، با داشتن کار دفتری، فرصت های سفر محدود و دسترسی یک مسئله است، اما کارکنان دفاتر هواپیمایی هنگامی که معاملات خوب در دسترس قرار می گیرند بسیار فوری آگاه می شوند و آنها می توانند از این دانش به خوبی برای خود استفاده کنند. کارمندان مستقل، باید سعی کنند تا آنجا که ممکن است جهان را کشف کنند. برنامه ریزی سفر به جایی که شما به شخصا تجربه کرده اید، به اعتبار و ارزش سرویس دهی شما اضافه می کند.منبع:
بهترین آژانس هواپیمایی 



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 



از تجربیات من در سفرهای مختلف و رفتن به فرودگاه های مختلف باید بگم که حتی با وجود بازدیدهای مکرر از فرودگاه¬ها هنوز نتوانسته¬ام که فرودگاه مورد علاقه¬ای را برای خود برگزینم، اما به ویژگی¬هایی از یک فرودگاه که توانسته¬اند رضایت مرا طی سالیان دراز به دست آورند، پی¬ برده¬ام. در ادامه شاهد لیستی از 5 ویژگی یک فرودگاه هستید که ممکن است طی سفرهای پیش¬¬رو به دنبال آن¬ها باشید.

اگر حتی یک بار در طول زندگی خود
بلیط ارزان هواپیما داشته باشید بایستی وارد فرودگاه شوید. متاسفانه نمی¬توانم بگویم که دقیقا از چه تعداد فرودگاه¬ در طول زندگی خود بازدید نموده¬ام؛ بهترین تخمین من بین 70 تا 80 فرودگاه است.

1. آشنایی با غریبه¬ها
بهترین مکانی که توسط جامعه به منظور شروع یک مکالمه با غریبه¬های به تمام عیار پذیرفته شده است، فرودگاه می¬باشد. خود من در طول سالیان گذشته به تاخیرهایی خورده¬ام که گاهاً منتهی به برخوردهای دوستانه لذت¬بخشی شده است. تقریبا همه افرادی که شما در فرودگاه ملاقات می¬کنید داستان¬هایی در سینه حمل می¬کنند که روش خوبی برای گذران زمان است.



2. اینترنت بیسیم رایگان
در فاصله بین رسیدن به فرودگاه تا زمان بدست اوردن
بلیط داخلی شما نیاز به اینترنت پیدا میکنید، در طبقه¬بندی من، هر فرودگاهی که به مسافران خود اینترنت بیسیم رایگان ارائه کند، مناسب است. در حقیقت من در ذهن خود فرودگاه¬ها را به دو دسته اصلی طبقه¬بندی می¬کنم؛ آن¬هایی که از اینترنت بیسیم رایگان ارائه می¬کنند و آن¬هایی که ارائه نمی¬کنند. فرودگاه اینچئون سئول در کره جنوبی، قدمی فراتر در این زمینه به جلو برداشته است تا اینترنت رایگان را برای افرادی که از گوشی¬های تلفن همراه و لپ¬تاپ بهره می¬برند، فراهم نماید؛ علاوه¬ بر این، برای آن¬ دسته افرادی که از دستگاه¬های هوشمند شخصی بهره نمی¬برند، کامپیوتر¬هایی در پایانه تدارک دیده شده است.



3. عرف¬های برتر
با صحبت از نقاله بار به یاد خطی با فاصله یک متر از این نقاله در فرودگاه هلسینکی فنلاند افتادم که با زبان¬های متعددی در اطراف آن نوشته شده است: "پشت خطوط بایستید". فلسفه این امر، ایستادن همه مسافران در پشت خطوط است، تا زمانی که چمدان خود را بر روی نقاله مشاهده نمایند. پس از آن می¬تواند با نظم به جلو قدم برداشته و چمدان خود را در اختیار بگیرند. این شیوه کارآمدترین، بهینه¬ترین و خوشایندترین فرایند تحویل باری است که تاکنون مشاهد نموده¬ام و بدین¬ترتیب نیازی نیست تا با هل دادن دیگران راه خود را در میان جمعیت باز کرده تا به چمدان خود دسترسی یابید. این زیباترین عرفی است که من در میان همه فرودگاه¬ها تجربه نموده¬ام.



4. غذاهای محلی
گاها پیش می آید که
بلیط خارجی شما هم برای چند ساعت آینده است و شما بایستی چند ساعت در یک فرودگاه بمانید و دوست دارید از غذای آن شهر یا کشور بخورید، فرودگاه می¬تواند اولین یا حتی آخرین فرصت شما برای چشیدن دست¬پخت¬های محلی باشد. یکی از غذای محبوب ملی در کپنهاگن دانمارک، با نام "ریستِت پولس "(غذایی مشابه با هات¬داگ است اما خوشمزه¬تر!) شناخته می¬شود. دانمارکی¬ها به اندازه¬ای عاشق پولس هستند که شما می¬توانید یک ساندویچ را از دکه¬ای جنب نقاله بار تهیه کرده و طی مدت زمانی¬که منتظر چمدان خود هستید، از آن لذت ببرید. این محوطه آنچنان از عطر غذا پر شده است که من قادر نیستم هیچ سالن انتظار دیگری را اینچنین به یاد آورم.



5. هنرهای محلی
تقریبا همه فرودگاه¬ها مجموعه¬ای از هنرهای محلی را در معرض دید عموم قرار می¬دهند. یکی از مجسمه¬هایی که در همین راستا بلافاصله به ذهن می¬رسد، پیکره حیرت¬انگیز یشمی در فرودگاه ونکوور با قامت 3.9 متری و طول 6 متری است که وزنی معادل با 5000 کیلوگرم به خود اختصاص داده است. این که پیکره که مجسمه ارواح هایدا گاوائی نام گرفته، توسط هنرمند معاصر، بیل رِید تراشیده شده است. تصویری از این مجسمه در پشت اسکناس¬های 20 دلاری کانادا به چاپ می¬رسد.منبع:
بلیط ارزان هواپیما 

 



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 



مسافرت با هواپیما به همان شکل که راحت و لذت بخش است، برای یک سری از افراد یک تجربه استرس زا و ناخوشایند می باشد. مطمئنا همه ما در دفعه اول دچار استرس و هیجان می شویم، ولی از هر 10 نفر ما یک نفر در تمامی پروازهایی که انجام می دهند با این استرس و ترس، دست به گریبان هستند و عده ای حتی حاضر نیستن با هواپیما مسافرت کرده و یا فرودگاه را ببینند. این حالت را در اصطلاح ترس از پرواز یا فوبیا پرواز می گویند.

با سام سیر همراه باشید، تا چند راهکار موثر برای دور کردن این ترس به شما پیشنهاد بدیم:
راحت باشید!! به این فکر کنید که زودتر از ماشین، قطار و یا حتی اتوبوس به مقصد خودتون می رسید! قبل از پرواز مسیر رو برای خودتون تصور نکنید به این فکر کنید که از کجا شروع می کنید و در مقصد چه چیزی رو انتظار دارید. زودتر به فرودگاه برید و زودتر از بقیه کارت پرواز خودتون رو بگیرید تا استرس صف طولانی کارت پرواز رو نداشته باشید و بعد از گرفتن کارت اگر همراهانی دارید با آنها گپ بزنید و یا اگر تنها هستید خودتان را سرگرم کنید (کتاب بخوایند، فیلم تماشا کنید و ... ).



یک موسیقی مناسب انتخاب کنید. موسیقی باعث می شود حواس شما از محیط فرودگاه و هواپیما پرت شود و کمتر دچار استرس بشوید.





اگر احساس می کنید مضطرب هستید از نوشیدنی های کافئین دار اجتناب کنید و به جای آن از دم نوش های گیاهی استفاده کنید، این کار باعث کاهش اضطراب به طرز موثری می شود.





غذاهای مناسب؛ سعی کنید قبل از
پرواز داخلی و یا حتی در حین پرواز غذایی را انتخاب کنید که آرامش شما را در حین سفر حفظ کرده و انرژی مورد نیاز بدن شما را نیز فراهم کند. شیر، دانه کنجد، گوشت بوقلمون، کاهو و منابع غذایی دارای کربوهیدرات*دار در صورت نداشتن آلرژی*های غذایی، می*تواند گزینه*های مناسبی باشد.




با خطوط هواپیمایی معتبر، با کادر پرواز حرفه ای و شناخته شده پرواز کنید.



صندلی و جای خود را درست انتخاب کنید!! اگر توانایی مالی دارید صندلی های قسمت بیزنس و یا فرست پرواز خریداری کرده و از امکانات این بخش از هواپیما استفاده کنید. با انجام سفرهای متعدد با یک ایرلاین معتبر و عضو شدن در باشگاه مشتریان آن می توانید از مزایا و تخفیفات آن استفاده کرده و از هزینه های سفر خود بکاهید. برای کسانی که ترس از ارتفاع دارند توصیه می شوند صندلی های کنار پنجره را انتخاب نکنند و صندلی های میانی و جلوی هواپیما را انتخاب کنند. برای کسانی که ترس از فضای بسته دارند توصیه می شود از صندلی های کنار راهرو استفاده کنند چرا که راحت تر می توانید در کابین هواپیما جا به جا شوید.




آیا شما در هنگام رانندگی زمانی که از دست اندازهای خیابان رد می شوید، می ترسید؟؟!! اگر خیر، پس نیازی به ترس از چاله های هوایی نیست.



تکان خوردن هواپیما در حین پرواز، ترسناک است ولی وحشتناک نیست. این تکان خوردن بخشی از پرواز است و علت های مختلفی دارد که خلبان بر آنها اشراف دارد و برای او قابل فهم است، پس بهتر است به خلبان پرواز اعتماد کنید!!



درباره هواپیما، اجزای آن و نحوه کارکرد آن مطالعه دقیق تری داشته باشید، این کار باعث می شود که شما نسبت به این وسیله بیشتر آشنایی پیدا کنید و ترس شما از این وسیله تا حد زیادی کاهش پیدا کند.



اگر با رعایت و انجام دادن نکات بالا باز هم نتوانسته اید بر ترس خود غلبه کنید، پیشنهاد می شود از بلیط قطار استفاده کنید. مسیر شما طولانی تر می شود ولی در عوض آسایش خیال دارید و بدون ترس و استرس به مسافرت خودتان می پردازید و علاوه بر این نکات، در هزینه های خودتان کلی صرفه جویی خواهید کرد.منبع:
پرواز داخلی



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 







در ایران، خانه تکانی در فصل بهار تنها یک بهانه برای در آوردن وسایل هایی که در طول سال بهش نگاه هم نمی کردین و دور ریختن وسایل کهنه نیست، بلکه یک تعطیلات ملی است که ریشه آن به هزاران سال قبل برمی گردد. هر ساله با شروع اولین روز فصل بهار، میلیون ها نفر – ایرانی و غیر ایرانی – در سرتاسر جهان سال نو را با یک خانه تکانی اساسی و شروع یک فصل جدید از زندگی و آرزوی موفقیت برای سال آینده، جشن می گیرند.

در تاریخ ۴ اسفند ۱۳۸۸ «روز جهانی نورورز» در مجمع عمومی سازمان ملل، تحت عنوان «فرهنگ صلح» به عنوان یک مناسبت بین المللی به تصویب رسید و در سطح جهان به رسمیت شناخته شد.

عید نوروز پایان سال کهنه و آغاز سال جدیدی است، که این آغاز دقیقا در زمان به اعتدال رسیدن زمین قرار دارد که این اعتدال بین روزهای 28 اسفند تا 1 فروردین اتفاق می افتد.

البته کسی نمی داند که عید نوروز دقیقا از چه زمانی مرسوم شده است، اما بهترین تخمینی که برای آن زده شده به 3000 سال قبل و در زمان زرتشتیان برمی گردد. ایران در زمان دین زرتشت و در 3000 سال گذشته به شکل جغرافیایی الان خود نبوده است و بخش های وسیعی از آسیای غربی و میانه، قفقاز، حوضه دریای سیاه و بالکان را دربر می گرفت و همین امر باعث شده است که،
تور نوروز نیز توسط میلیون ها غیر ایرانی در سراسر جهان جشن گرفته شود.

عید نوروز با گذشتن هزاران سال از پیدایش آن، همچنان محبوب، جهانی و گره خورده با فرهنگ ایرانی است. این عید سنت های سخت و پیچیده ندارد، بلکه از چندین قانون پایه و ساده پیروی می کند، با ما همراه باشید تا با هم به کشف این قانون های دلچسب برویم:

خودتان را برای عید نوروز آماده کنید:

خانه تکانی یکی از رسم های قدیمی، جهت آماده شده برای نوروز است. اگرچه بیشتر خانه های امروزی در طول سال همیشه تمیز هستند اما برای شگونش هم که شده باید از بالا تا پایین خانه را حسابی مرتب و تمیز کرد. در این زمان از سال شما به هرجای شهر خودتان نگاه کنید، فرشهایی بر روی دیوارها می بینید که صاحبان آنها در حال گردگیری آنها می باشند.


هفت سین:

در این روزهای پایانی سال، در کنار خانه تکانی خانواده ها در خانه های خود جایی برای سفره هفت سین باز می کنند. در بسیاری از منابع آمده است که هفت سین در ابتدا و در زمان ساسانیان هفت شین بوده است و بعدها در زمان صفویه به هفت سین تغییر پیدا کرده است، البته دسته ای دیگر اعتقاد دارند که هفت چین در زمان هخامنشیان متداول بوده است که به آن هفت چین یا هفت چیدنی می گفتند، که این اعتقاد زیاد از طرف محققین تایید نمی شود.
هفت شین ها عبارت هستند از: شمع، شیرینى، شهد (عسل)، شمشاد، شربت و شقایق یا شاخه نبات.

و اما هفت سین ...
چیدن سفره هفت سین، فلسفه خاص خود را دارد و هر «سین» که در این سفره قرار می گیرد، معنای نمادینی دارد. اجزایی که بر روی سفره هفت سین قرار می گیرد:



سبزه: نماد تولد و حیات دوباره و برای آرزوی سالی شاد و سرسبز و جشن گرفتن پیوند دوباره انسان با طبیعت.
سنجد: نوعی میوه خشک شده که از درخت لوتوس گرفته می شود و نماد عشق انسان ها به یکدیگر و نشانه سنجیده عمل کردن و گرایش به عقل است.
سیب: نشانه دوری از آسیب و بلا، نماد سلامتی و زیبایی.
سیر: نشانه قناعت و سیری چشم و دل، نماد مناعت طبع. در آیین زرتشتی نماد دوری از آلودگی و گندزدایی است.
سمنو: نوعی پودینگ شیرین که با گندم تهیه می شود. نماد قدرت، نشانه خیر و برکت و نماینده مقاومت، عدالت و صبر می باشد.
سرکه: نمادی از تسلیم بودن ما در برابر سرنوشت و پذیرش ناملایمات زندگی است. نشانه ای بر صبر و خرد.
سماق: نوعی ادویه که از توت های قرمز خرد شده ساخته می شود و نماد یک روز جدید است.

از دیگر اجزایی که علاوه بر موارد بالا در سفره قرار می گیرد:

سکه: جدیدترین عضو این سفره که نمادی برای ثروت و در آمد می باشد.
قرآن کریم: ایرانیان مسلمان به نشانه ایمان و توکل خود به پروردگار متعال و درخواست سالی پربرکت و شاد از خالق خود، قرآن را در بهترین قسمت سفره قرار می دهند.
دیوان حافظ
آینه: آینه نماد روشنایی است و حتما باید بالای سفره جای گیرد.
ماهی: رنگ سرخ ماهی به معنی مهر، پیروزی، شادی، سرزندگی و برکت است.
شمع: مظهر فروغ و روشنایی است.
تخم مرغ: نماد زایش و آفرینش و نشانه نژاد و نطفه.

از زمانی که سال تحویل می شود، دید و بازدیدهای عید بین اعضای فامیل و دوست و آشنایان برگزار می شود که در اصلاح به آن عید دیدنی گفته می شود.

عمو نوروز و ننه سرما:

عمو نوروز یا بابا نوروز پیرمردی است سالخورده، با ریش و موهای بلند و پرپشت سفید (در برخی روایت ها حنا بسته) با کلاه نمدی، کمربند ابریشمی آبی، شال سفید، شلوار کتان و گیوۀ تخت* نازک که با عصای خود از میان کوه ها به سمت دروازه شهر می آید.

بسیاری از افراد اعتقاد دارند که، عمو نوروز برگفته از بابانوئل است ولی اصلا اینطور نیست. داستان عمو نوروز داستانی عاشقانه است، و بر اساس باورهای قدیمی، دو روایت دارد:

در این روایت عمو نوروز منتظر زنی است به نام ننه سرما که هیچوقت او را نمی بیند، چون در زمانی که عمو نوروز به شهر می رسد، ننه سرما در اثر چشم انتظاری خسته می شود و خوابش می برد، چرا که اینقدر خانه را مرتب و تمیز می کند که خسته می شود. زن بانوی خانه است و مرد همیشه مسافر و این سفر ادامه دارد و بنابر افسانه های باستان، اگر این دو همدیگر را ببینند دنیا به آخر می رسد.
روایت بعدی می گوید، عمو نوروز درآخرین شب سال، ننه سرما را می بیند و با آمدن او و بعد از سپری شدن این شب، ننه سرما را تنها می گذارد و تا دوباره او را در سال آینده و در همین شب ملاقات کند.

استاد میرجلال کزازی می گوید: عمو نوروز نماد زمان و یادآور زروان باستانی یا زال شاهنامه است. همسر او ننه سرما است و در آخرین شب سال او را می بیند و با دیدن او حقیقتا عمر ننه سرما به پایان می رسد، به گونه ای که دیدار همسرش برای او دیداری غمناک و همراه با مرگ است.



حاجی فیروز:

داستان حاجی فیروز یا خواجه پیروز، داستانی عاشقانه نیست بلکه بسیار مهم تر و جدی تر است، چرا که اثر این شخصیت را در لوح به جا مانده از ایشتار وجود داشته است.

حاجی فیروز با لباسی قرمز و چهره ای سیاه شده و گیوه ای به پا، به خیابان ها آمده و در حالی که دایره ای به دست دارد، شعر زیر را می خواند:
حاجی فیروزه:

حاجی فیروزه، سالی یه روزه،
همه می*دونن، منم می*دونم،
عیدِ نوروزه، سالی یه روزه.
ارباب خودم:

ارباب خودم، سامبولی بلیکم!
ارباب خودم، سرِتو بالا کن!
ارباب خودم، لطفی به ما کن،
ارباب خودم، به من نیگا کن!
ارباب خودم، بزبز قندی!
ارباب خودم، چرا نمی*خندی؟
بشکن بشکن:

بشکن بشکنه؛ بشکن!
من نمی*شکنم؛ بشکن!
اینجا بشکنم، یار گله داره،
اونجا بشکنم، یار گله داره؛
هر جا بشکنم یار گله داره این سیاه بیچاره چقد حوصله داره!



مفهوم واقعی و معنای حاجی فیروز مبهم است. در برخی از رسومات قدیمی حاجی فیروز را میر نوروزی می نامند که یک شخصیت کمدی بود که برای اداره شهر در 5 روز آخر سال انتخاب می گردید، که در آن 5 روز اغلب با گروهی از خوانندگان و رقصندگان در سطح شهر برای جشن های نوروزی، رژه می رفتند.

مرحوم دکتر مهرداد بهار، عقیده داشت که این شخصیت از مراسم و افسانه های مربوطه به حماسه شاهزاده سیاوش گرفته شده است و بعدها عنوان کرد که صورت سیاه حاجی فیروز نماد بازگشت او از جهان مردگان است و لباس قرمز او نشانه خون سیاوش و رهایی از قربانی شدن توسط خدایان می باشد و شادی او برای تولدی دوباره همراه با برکت و روزی است. وی همچنین عنوان می کند که پس از شهادت سیاوش، از خونش گیاهی می روید که باعث برکت و رویش است. سیاوش به صورت نوشتاری در پهلوی سیاوخش و در اوستا سیاروشن است که به دارنده اسب سیاه یا قهوه ای معنا می شود، اما دکتر بهار با تحقیق در آیین سیاوش معنای آن را به نام مرد سیاه یا سیه چرده تعبیر کرده است که اشاره به رنگ سیاهی است که در سوگ سیاوش به صورت می زدند یا از نقاب هایی سیاهی که به چهره می زدند، دارد. این مطلب شگفت انگیز باعث می شود که مراسم حاجی فیروز به دوران آیین تموز، ایشتار بابلی و یا حتی قدیمی تر از آن به آیین های سومری برگردد.

شیوا جلیلوند که بر روی لوح اکدی فرود ایشتار کار کرده است، به نکته ای برخورده است که سندی بر ادعای دکتر مهرداد بهار می باشد.

ایشتار یا ایشتر که در ایران باستان، الهه جنگ و حاصلخیزی، باروری است به جهان مردگان سفر کرده و دیگر بازنمی گردد. همراه با رفتن او زایش و باروری در زمین باز می ایستد. خدایان در صدد چاره جویی بر می آیند و سرانجام با بدست آوردن آب زندگی و پاشیدن آن بر ایشتار، موفق می شوند. بر اساس قانون دنیای مردگان، ایشتار باید جایگزینی در این دنیا داشته باشد. ایشتار شوهر خود «دوموزی» که از بازگشت او ناراضی بود را بر می گزیند. لباسی قرمز بر تن او می کند و روغن خوشبویی به بدن او می مالد و نی لبکی را به او می دهد و او را به جهان مردگان می کشاند. دوموزی هم -خدای گیاهان نباتی- که با رفتن او به سرزمین مردگان، گیاهان خشک می شوند که در اثر آن خدایان تصمیم می گیرند، خواهر دوموزی به نام «گشتی ننه» نیمی از سال را به جای برادرش در سرزمین مردگان قرار گیرد تا برادر او به زمین بازگردد تا گیاهان دوباره رشد کنند (اشاره به تغییر فصل ها). برگشتن دوموزی و شروع رویش گیاهان با فرارسیدن بهار و عید نوروز ایرانی ها، مقارن می باشد. دوموزی در آن هنگام به همراه دیگر مردگان بالا می آید و سال نو آغاز می شود، ایرانیان نیز به استقبال روح درگذشتگان خود که به خانه و کاشانه خود بازگشتند، می روند و مراسم دینی را آغاز می کنند و در این حین حاجی فیروز با لباسی قرمز و صورتی سیاه و با یک دایره زنگی، فرارسیدن بهار را اعلام می کند.


آيا اين لباس قرمز رنگ حاجي فيروز همان لباسی نيست که بر تن دوموزي کرده اند و در بازگشت به جهان زندگان آن را هنوز بر تن داشته است؟ آيا چهره سياه حاجي فيروز نشان از تيرگي جهان مردگان ندارد؟ و آيا دايره زنگي او و ني لبکي که همراه با او مي نوازد، همان ني و سازي نيست که به دست دوموزي داده اند؟ به گفته شيدا جليلوند، همه اين موارد تاييدي است بر نظريه مرحوم دکتر مهرداد بهار درباره بومي بودن اين بخش از آيين هاي نوروزي و بهاري.

امروزه هم حاجی فیروز را با لباس قرمزی، گیوه نوک تیز و صورتی سیاه از یک هفته مانده به تحویل سال در گوشه و کنار شهر، شاهد هستیم که با تنبک و دایره زنگی خود در حال خواندن شعر هستند و پیام آور نزدیک شدن فصل بهار و یک تحول عظیم در زمین می باشند.

برخی با حاجی فیروز امروزی مخالف بوده و ادعا می کنند که باعث رواج گدایی در جامعه می شود، اما با اندکی مطالعه در این زمینه به فلسفه آن پی می بریم. در زمان های قدیم مردم برای طی کردن سرما و زمستان بدون آسیب و خطر و اینکه بلایی بخواهد برای کسی اتفاق بیافتد، به کسی که پایان این دوره را به مردم مژده می داد، هدیه ای می دادند که این رسم از قدیم به امروزه رسیده است.

در باورهای مذهبی مسلمانان، حاجی فیروز جایی ندارد، ولی بازتابی از قدمت بالای تاریخ ایران باستان می باشد که به امروزه رسیده است و چون کاری بسیار شاد است و مفهوم زیبایی دارد همچنان در میان مردم خصوصا، کودکان و نوجوانان، جایگاه خود را حفظ کرده است.

چهارشنبه سوری:

چنین گفت زرتشت:

” که سوزانید بدی را درآتش ، تا ز آتش برون آید نیکی”

چهارشنبه سوری یا چهارشنبه صوری، جشنی است که در غروب آخرین شب سه شنبه اسفندماه برگزار می شود. این جشن که اولین جشن از مجموع جشن های نوروز است و در اصل با این جشن نشان داده می شود که عید نوروز بسیار نزدیک است. این جشن قبل از حمله اعراب به ایران با نام جشن سوری شناخته می شود. چهارشنبه سوری از دو کلمه چهارشنبه (یکی از روزهای هفته) و سوری به معنی جشن تشکیل شده است.

در متون به جا مانده از قبل از اسلام اشاره ای به این جشن نشده است. در اوستا، کتیبه های عیلامی، هخامنشی، اشکانی، ساسانی و نیز در متون پهلوی و حتی در روایت*های مورخان یونانی درباره ایران نیز، درباره این جشن مطلبی آورده نشده است. در زمان بعد از اسلام، اشاره دقیق و مستقیمی به این جشن نشده است ولی در برخی از متون کهن، اشاره شده که نه تنها این مراسم برگزار می شده است، بلکه از آن به عنوان یک عادت قدیمی نام برده شده است. در کتاب تاریخ بخارا به نوشته ابوبکر محمد بن جعفر نرشخی به چنین مراسمی با برپا کردن آتشی بزرگ، اشاره شده است. در کتاب شاهنامه فردوسی اشاره ای غیر مستقیم درباره جشنی در چهارشنبه ای که در نزدیکی نوروز وجود دارد، صورت گرفته است.

بر پایه آیین باستان ایران، در این شب با برپایی آتش در فضای باز درون خانه یا در محیط بیرون، جشن شروع می شود و مردم با پریدن از روی آتش این جمله را با خود تکرار می کنند : «زردی من از تو، سرخی تو از من» ؛ معنای این جمله برای پاکسازی روح و روان انسان است و از سوی دیگر مردم با گفتن این جمله می خواهند مشکلات، بیماری ها و غم ها را از خود دور کنند و با سرخی یا گرما بخواهند نیرو و انرژی جدیدی به زندگی خود وارد کنند. مرسوم است که باید بگذارند آتش خودش خاموش شود و اگر در حیاط خانه این مراسم برگزار شد بعد از خاموش شدن آتش، خاکستر آن توسط یکی از اعضای خانواده، غالبا دختر نابالغ خانواده، خاکستر را برداشته و به چهارراهی که محل ریختن خاکسترهاست، حمل کند و به خانه بازگردد. هنگام رسیدن به خانه باید در بزند و این دیالوگ زیر را با خانواده خود داشته باشد:

کیست؟
منم.
از کجا می آیی؟
از عروسی!
چی آوردی؟
سلامتی...




این مراسم اصلی ترین آیین آن، روشن کردن آتش و پریدن از روی آن است ولی مراسم های دیگری در این شب برگزار می شود:

کوزه شکنی: پس از پریدن از روی آتش نوبت به شکستن کوزه ها می رسد؛ این اعتقاد به این دلیل وجود داشت که مردم ایران در زمان های دور اعتقاد داشتد که کوزه تمامی بدیمنی های اهالی خانه را به خود انتقال می دهد و شکستن کوزه باعث از بین رفتن این بدیمنی ها می شود. این رسم در مناطق مختلف متفاوت انجام می شده است، در تهران با قرار دادن چند سکه درون کوزه جدید آن را از بالای بام به پایین پرت می کردند، تا اواسط دوره پهلوی بسیاری از اهالی تهران عادت داشتند به نقاره خانه ها بروند و همزمان با نواختن نقاره ها کوزه ها را به زمین پرت کنند. در خراسان با قرار داددن سکه، زغال و نمک در داخل کوزه جدید و گرداندن آن کوزه به دور سر تمام اهالی منزل آن را از بالای پشت بام بر زمین پرت می کردند. در شرق و جنوب شرقی ایران، به جای کوزه های نو، کوزه های قدیمی و بلااستفاده را برای این کار انتخاب می کردند. در آشتیان و اراک در داخل کوزه ها جو قرار داده می شد.

این سنت به این دلیل رواج پیدا کرده بود که ایرانیان در زمان های قدیم اعتقاد داشتند که کوزه ها نباید بیشتر از یکسال استفاده شود چرا که کوزه با توجه به نداشتن لعاب، به سرعت آلوده می شدند و چون امکان شستن و پاک کردن این کوزه ها نبود با نزدیک شدن چهارشنبه سوری کوزه ها و ظرف های سفالین خود را می شکستند.



قاشق زنی: از دیگر مراسم های این شب، قاشق زنی است. پسران و دختران جوان بر سر خود چادر می اندازند تا قابل شناسایی نباشند. سپس به در خانه همسایگان و دوستان و اشنایان خود می روند و با زدن قاشق به کاسه ها صاحبخانه را متوجه خود می کنند و صاحبخانه در کاسه های آنان شیرینی، آجیل، شکلات و یا حتی پول می ریزند.



فال گوشی و گره گشایی: از دیگر رسم های این شب فال گوش ایستادن است. دخترانی که هنوز ازدواج نکرده اند نیت کرده، پشت دیواری می ایستند و به حرف های رهگذران گوش می دهند و سپس با تفسیر این سخنان پاسخ نیت خود را می گیرند.

آجیل مشکل گشا: در گذشته بعد از پریدن از روی آتش و شکستن کوزه ها، اعضای خانواده دور هم جمع می شدند و آخرین دانه های نباتی مانند: تخمه هندوانه، تخمه کدو، پسته، فندق، بادام، نخود، تخمه خربزه،گندم و شاهدانه که از ذخیره های زمستان باقی مانده بود را روی آتش قرار داده و بو می داند و با نمک مخلوط کرده و می خوردند و اعتقاد داشتند که هر کسی از این مخلوط بخورد، مهربان تر می شود و حسادت و ناراحتی از او دور می شود. این اعتقاد منشاء علمی دارد چرا که آجیل چهارشنبه سوری، حاوی دانه*های روغنی است که مواد پروتئینی مانند ویتامین B1، B2، نیاسین، اسید*فولیک و مواد معدنی مانند کلسیم، فسفر، منیزیم، و روی و آهن را در خود دارد که هر کدام از این مواد مغذی در سلامتی و نشاط انسان نقش مهمی را بر عهده دارند.

این آجیل حتما باید شور و شیرین باشد.



شال اندازی: در گذشته بعد از انجام دادن تمامی موارد بالا، افراد جوان چندین دستمال بلند و رنگین را به یکدیگر گره می زنند و از راه پلکان خانه ها و یا از روی دیوار، به خانه همسایگان رفته و از محل دودکش های تنور نان پزی خانه ها یا روزنه هایی که در میان بام ها قرار دارد، شال را به سمت پایین آویزان می کنند و با سرفه باند، صاحبخانه را از حضور خود مطلع می کنند، صاحبخانه در داخل این شال آنچه را که از قبل حاضر کرده است قرار داده و گره می زند و با یک تکان آرام، شال انداز را آگاه می کند که هدیه سوری او آماده است و شال انداز شال خود را بالا می کشد. آنچه که در شال گذاشته می شود را به نیتی می گیرند: نان را نشانه برکت، شیرینی را نشانه شادمانی، انار را نشانه نوزاد، گردو را نشان طول عمر، بادام و فندوق را نشانه صبر و بردباری، کشمش را نشانه بارش باران و پرآبی و جارو را نشان خانه خرابی و درماندگی می دانند.

البته نسل جدید از این آیین ها زیاد اطلاعاتی ندارد و آنچه که امروزه در ایران مشاهده می شود تنها مراسم آتش بازی است که به طرز خطرناکی و توسط مواد انفجاری انجام می شود، البته گروهی در این میان سعی دارند با اجرای مراسم مخصوص این شب، رسم های زیبا و جالب آن را زنده نگه دارند.

سفر در عید نوروز:
عید نوروز زمانی بسیار مناسب برای رفتن به یک تعطیلات آرامش بخش بعد از یک سال کاری و کلی خانه تکانی و دید و بازدیدهای عید است. نکته مهمی که برای این تعطیلات وجو دارد این است که اکثر مردم در هنگام تعطیلات عید تصمیم می گیرند برای چند روز یا کل تعطیلات به مسافرت داخلی یا خارجی بروند و از
تور نوروز 98 استفاده کنید و چون جمعیت بسیار زیادی تصمیم به این کار می گیرند باید به خاطر داشته باشید که از قبل - حدود 1 یا 2 ماه قبل - اقدام به برنامه ریزی برای تعطیلات خودتون بکنید؛ چون واقعا شلوغ میشه! شما ممی تونید به صورت گروهی یا انفرادی اقدام به برنامه ریزی تعطیلات خودتون بکنید و می تونید از آژانس سام سیر برای تنظیم و برنامه ریزی مسافرتتون مشاوره بخواید و از تورهای انفرادی و گروهی سام سیر برای نوروز 1397 استفاده کنید.منبع:تور نوروز



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 آژانس آنامهر پرواز با تجربه چندین سال سابقه در زمینه اخذ وقت سفارت آمریکا آماده ارائه خدمات وقت سفارت آمریکا در دبی، وقت سفارت آمریکا در ارمنستان، وقت سفارت آمریکا درآنکارا (که دارای آفیسر فارسی زبان می باشند) و کلیه کشورهای دیگر از قبیل کشورهای اروپایی -که در آنها امکان مصاحبه با ایرانیان وجود دارد-  می باشد.
لذا خواهشمند است اقدامات مربوط به تعیین وقت سفارت خود را به کارشناسان مجرب آنامهر پرواز بسپارید.
  • مراحل تعیین وقت سفارت آمریکا:

1- تکمیل فرم درخواست ویزا ( فرم DS-160 )
مهم ترین مرحله جهت اقدام برای دریافت ویزاهای کوتاه مدت آمریکا تکمیل اپلیکیشن فرم DS-160 می باشد. این فرم حاوی اطلاعات فردی هر نفر از اعضای خانواده می باشد که باید به دقت تکمیل گردد.
چنانچه متقاضیان به شخصه قادر به پر کردن این فرم نیستند بهتر است این امر را به کارشناسان این شرکت سپرده تا ازهرگونه ایجاد خطا و بروز مشکلات بعدی جلوگیری گردد.هرگونه اشتباه در تکمیل این فرم ممکن است منجر به رد درخواست متقاضی شود.
2- تعیین وقت ملاقات
جهت تعیین یک قرار ملاقات در کنسولگری آمریکا برای مصاحبه با افسر ویزا باید یک زمان مشخص تعیید گردد. این روند شامل ایجاد یک حساب کاربری، انجام واریزی های مربوطه و تعیین ساعت، روز و مکان مصاحبه می باشد. که این امر به طور کامل توسط آژانس آنامهر پرواز صورت می پذیرد.
هر متقاضی بسته به هدف سفر خود باید نوع ویزای دریافتی خود را مشخص نماید.معمولا در اکثر موارد متقاضیان با هدف گردشگری، بازدید اقوام، تحصیلی و ... تحت عنوان ویزای غیر مهاجرتی به ایالات متحده آمریکا سفر می کنند.
مدت زمان لازم جهت ریافت وقت سفارت بر حسب نوع ویزای درخواستی و محل کنسولگری متغیر است.به علت متغییر بودن نوبت دهی کنسولگری ایالات متحده در امارات، ارمنستان و ترکیه بر حسب زمان و نوع ویزای درخواستی جهت مطلع شدن از وقت های موجود با آژانس آنامهر پرواز در تهران تماس بگیرید.

3- آمادگی برای حضور در مصاحبه
متقاضیان محترم بهتر است چند روز قبل از عزیمت به کشور مورد نظر جهت مصاحبه با کارشناسان ما در رابطه با نحوه چینش مدارک، مصاحبه و رفتار با افسر ویزا و .... در ارتباط باشند.
افسر ویزا در طی مصاحبه برآورد می کند که متقاضی صلاحیت دریافت ویزا را دارد یا خیر. اطلاعات فرم Ds-160 - مدارک ارائه شده و رفتار و گفتار متقاضی در حین مصاحبه تعیین کننده این امر خواهد بود.ممکن ایت پرونده ویزا مورد نظر نیاز به بررسی های بیشتر داشته باشددر این صورت افسر پرونده این مورد را به اطلاع متقاضی می رساند و معمولا شماره پرونده مربوطه را برای اطلاع از وضعیت ویزا در اختیار وی قرار می دهد.
تمام کنسولگری های ایالات متحده از داوطلبان انگشت نگاری به عمل می آورند.برخی از کنسولگری های ایالات متحده اشخاص زیر14 سال و بالای 80 سال را از مصاحبه معاف می نمایند؛ اما توصیه میگردد کلیه متقضیان،بدون در نظر گرفتن شرایط سنی، در مصاحبه حضور یابند.پروسه روند بررسی مدارک:ممکن است پرونده شما نیاز به بررسی های اداری بیشتر يا اصطلاحا Administrative processing داشته باشد . در این صورت به متقاضی گفته می شوددر هفته های آینده و یا حتی ماه های بعد پس از اتمام پروسه بررسی، از طریق سایت یا ایمیل وضعیت نهایی ویزای خود را پیگیری کنند.
در حالت ایده آل ممکن است پرونده نیازی به بررسی بیشتر نداشته باشد و افسر ویزا در همان روز مصاحبه با صدور ویزای شما موافقت می کند.
  • توضیحات تکمیلی:
لطفا به هیچ عنوان اقدام به برنامه ریزی نهایی جهت سفر خود و تهیه بلیط قبل از صدور ویزا نکنید.هیچ ارگان، سازمان و یا حتی نهادی نمی تواند به شما ضمانت صدور قطعی ویزا را بدهد.اگر در گذرنامه منقضی شده شما ویزای معتبری موجود باشد شما می توانید با دریافت گذرنامه جدید و معتبر همراه با گذرنامه منقضی شده که ویزا در آن چسبانده شده مسافرت کنید.همچنین می توانید کلیه خدمات تور مسافرتی خود به کشورهای محل مصاحبه و همچنین بعد از اخذ ویزا رزرو هتل و بلیط ایالات متحده را به ما بسپارید.مدارک مورد نیاز برای گرفتن وقت سفارت برای کسانی که اپلیکیشن فرم را پر نکرده اند
  • اسکن صفحه اول پاسپورت متقاضی .
  • تکمیل فرم DS-160 فارسی که توسط آژانس آنامهر پرواز در اختیارمتقاضی گذاشته خواهد شد.
  • [font=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]اسکن دعوتنامه،در صورت داشتن دعوتنامه ، و مدارک اقامتی دعوت کننده.
  • یک قطعه عکس 5*5 رنگی جدید با زمینه سفید یا اسکن آن با رزولوشن 600*600 پیکسل ( صورت کاملا معلوم باشد)
 در صورتیکه متقاضی دعوت نامه ازکشور آمریکا را نداشته باشد و قصد سفر جهت گردشگری را دارد [font=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]این شرکت توانایی تهیه دعوت نامه برای متقاضیان محترم را دارد. مدارک مورد نیاز وقت سفارت آمریکا برای متقاضیانی که اپلیکیشن فرم را پر کرده اند :
  • اسکن صفحه اول پاسپورت متقاضی .
  • صفحه تائیدیه اپلیکیشن فرم (صفحه بارکد یا DS-160 confirmation page)
  • متقاضیان ویزای دانشجوئی باید علاوه بر مدارک فوق ، کپی I-20 و SEVISFEE Confirmation یا I-901 تکمیل شده را نیز ارائه دهند .
فرم های مورد نیاز برای سفارت آمریکا
نوع فرم نام فرم
اپلیکیشن فرم ویزاهای کوتاه مدت DS-160
فرم پرداخت SEVIS I-901
فرم پذیرش هزینه های مالی دعوتشونده I-134
فرم های مربوط به گرین کارت DSP122-DS0230
مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی امریکا :
  • یک نسخه تکمیل شدۀ فرم آنلاین ds-160 به همراه برگۀ تاییدیه وقت و تاییدیه واریزی وجه سفارتکه توسط این مرکز انجامپذیر است.
  • اصل پاسپورت فعلی با حداقل 6 ماه اعتبار از تاریخ مسافرت به امریکا و اصل پاسپورت های قبلی.
  • اصل و یا کپی دعوتنامۀ معتبر و در صورت نداشتن رزرو هتل در امریکا .
  • 1 قطعه عکس 5 × 5 .
  • اصل و ترجمه رسمی سند ازدواج .
  • بیمه ی مسافرتی
  • اصل و ترجمه رسمی شناسنامه.
  • برای مدیران و سهامداران اصل ریز پرینت حساب شرکت و شخصی به زبان لاتین برای 6 ماه گذشته الزامیست.
  • اصل و ترجمه رسمی مدارک شغلی مربوطه از قبیل ( گواهی اشتغال به کار که در آن در مورد تاریخ درخواست مرخصی ذکر شده باشد و اینکه آیا این مرخصی با حقوق میباشد یا خیر ،وقت سفارت آمریکا جواز کسب ، پروانه فعا لیت ، کارت بازرگانی ، لیست بیمه 6 ماهه گذشته ، گواهی تاییدیه بیمه ، روزنامه رسمی تآسیس و آخرین تغییرات ، فیش حقوقی 6 ماه آخر ، برگه مالیاتی پرداخت شده ، کارت پرسنلی ، حکم کارگزینی ، حکم بازنشستگی ، کارت بازنشستگی ، پروانه مطب ، کارت مهندسی ، کارت دانشجویی و ... ).
  • مدارک میزبان در امریکا ( دعوتنامه به همراه کپی پاسپورت و مدارک اقامتی دعوت کننده ، پرینت حساب بانکی ، مدارک شغلی و گواهی اشتغال به کار با ذکر درآمد ، فیش حقوقی ، سند ملکی ملک محل اقامت در امریکا یا اجاره نامه ، آخرین برگ مالیاتی پرداخت شده ، قبوض پرداختی از قبیل آب ، برق ، گاز و ... ).
  • اصل و ترجمه رسمی سند ملکی ، در صورت اجاره دادن، اصل و ترجمه اجاره نامه .
  • اصل ریز پرینت حساب شخصی و جاری به زبان لاتین برای 6 ماه گذشته ، سپرده های بانکی و...
  • ** ترجمه رسمی ( دارالترجمه ) برای تمامی مدارک فوق کافیست و ترجمه با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه به اعتبار این مدارک برای سفارت امریکا می افزاید.**منبع:وقت سفارت آمریکا


:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

ویزای کانادا به 3 گروه تقسیم می شود :
دسته اول : ویزای تک ورود  (single)،
دسته دوم : ویزای چند بار ورود  (multiple)، 
دسته سوم : ویزای 5 ساله  (super-visa).
درخواست آنلاین: 
جهت درخواست ویزا شخص باید تمامی مدارک خود را به صورت ترجمه شده با مهر دارالترجمه رسمی (تایید دادگستری الزامی است) آماده  کرده و سپس نسبت به درخواست آنلاین اقدام نماید. برای آگاهی از مدارک مورد نیاز، شما میتوانید به آژانس آنامهرپرواز مراجعه کنید. همکاران متخصص در این زمینه، با پرکردن پرسشنامه آنلاین، برای شما چک لیستی از مدارک تهیه خواهند کرد که البته این چک لیست، بسته به شرایط شغلی و ... متقاضی، متفاوت خواهد بود. بنابراین بهتر است که خود بدون اطلاع دقیق از قوانین سفارت اقدام به تهیه چک لیست نفرمایید. چرا که این امر موجب ارائه مدارک اشتباه به سفارت و در نتیجه رد درخواست ویزای متقاضی خواهد شد. 
پس از تهیه چک لیست، می بایست اسکن تمامی مدارک را به همراه فرمهای درخواست ویزا به صورت آنلاین برای سفارت کانادا ارسال نموده و بابت آن رسید دریافت کنید. نکته ای که در مورد فرمهای درخواست ویزا بسیار حائز اهمیت می باشد این است که تمامی صفحات این فرم دارای کد می باشند. وجود اختلاف در کد این صفحات با یکدیگر، موجب رد درخواست ویزای شما عزیزان خواهد شد. بنابراین نهایت دقت را در پر کردن فرمها مبذول بفرمایید. (خدماتی از قبیل پر کردن فرمهای سفارت کانادا، توسط همکاران ما در آژانس آنامهرپرواز، به شما عزیزان ارائه می گردد.)  پس از ثبت درخواست و پرداخت هزینه های تعیین شده به سفارت کانادا، نامه ای مبنی بر اینکه متقاضی مجاز به مراجعه به Visa Application Center کانادا، جهت انگشت نگاری می باشد، صادر میشود.  با توجه به قانون جدید انگشت نگاری، حضور فرد الزامی است. 
در مرحله ی بعد، می بایست جهت تعیین وقت، در نزدیکترین Visa Application Center اقدام نمود. توجه داشته باشید که اینکار تنها تا سی روز پس از ثبت درخواست امکانپذیر بوده و دیرتر از آن سفارت به هیچ وجه به شما وقتی نخواهد داد.
تنها پس از انجام انگشت نگاری است که درخواست متقاضی به طور کامل در سفارت ثبت می گردد و مراحل رسیدگی به پرونده او آغاز میگردد. این پروسه بین 4 هفته تا 6 ماه به طول می انجامد.  پس از تحویل مدارک به سفارت فرد یک کد پیگیری (Tracking ID) دریافت می کند که از طریق آن می تواند وضعیت پرونده ی خود را از ابتدا تا انتها از طریق سایت کارگزاری سفارت (VAC) پیگیری کند. پس از اعلام سفارت مبنی بر صدور ویزا، متقاضی می بایست پاسپورت خود را، شخصا و یا توسط نماینده ای که از جانب او وکالت دارد، به همان Visa application center که در آن انگشت نگاری انجام پذیرفته برده و ویزای خود را دریافت کند. آژانس آنامهرپرواز آماده همکاری برای پیکاپ ویزای شما عزیزان خواهد بود.
انگشت نگاری جهت اخذ ویزای کانادا:
برای اتمام درخواست ویزای کانادا و ثبت آن در سفارت انگشت نگاری الزامی است. در حالتی که متقاضی درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت می کند تا 30 روز مهلت دارد که به یکی از شعب VAC در آنکارا، استانبول یا ابوظبی مراجعه کند. در غیراینصورت درخواست او باطل می شود و هزینه ی پرداخت شده برگردانده نمی شود.   به این نکته ی بسیار مهم توجه داشته باشید که تا زمانیکه انگشت نگاری انجام نشود ثبت نام تکمیل نشده و درخواست ویزا تحت بررسی قرار نمی گیرد. 
هزینه در نظر گرفته شده برای  ثبت نام ویزا:
هزینه ویزا : 100 دلار  + هزینه انگشت نگاری : 85 دلار + 300 هزار تومان بابت تهیه چک لیست، پر کردن تمامی فرمهای سفارت ، ارسال مدارک به سفارت کانادا، واریز هزینه های تعیین شده به حساب سفارت و مشاوره در زمینه جمع آوری مدارک و ...
در ثبت نام آنلاین هزینه انگشت نگاری به ازای هر خانواده 170 دلار می باشد و انفرادی محاسبه نمی شود. به طور مثال برای یک خانواده 3 نفری 470 دلار پرداخت می شود که 300  دلار آن بابت ویزا و 170 دلار بابت انگشت نگاری است. 
چک لیست مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای توریستی single  (شش ماهه)، multiple  (دو سال)

همانطور که قبلا گفته شد، مدارک هر نفر بسته به شرایط شغلی و نوع ویزای درخواستی، متفاوت می باشد. اما در 
وقت سفارت کانادا اینجا سعی کردیم فهرستی از مدارکی که در اکثر موارد، بین تمامی متقاضیان مشترک می باشد، تهیه کنیم:
کپی تمام صفحات پاسپورت
ترجمه شناسنامه
نامه ی تمکن مالی یا گردش حساب شش ماهه
مانده حساب بانکی با حداقل 45 – 50 میلیون تومان 
تکمیل و تایید فرم درخواست ویزا (IMM5257E  - application form) 
تکمیل فرم اطلاعات خانوادگی (  IMM5645E - family information)
یک قطعه عکس 3.5 * 4.5
ارائه ی ترجمه سند ملکی
ارائه ی ترجمه مدرک شغلی (برای صاحبین مشاغل جواز کسب لازم است، اما برای کارمندان نامه ی اشتغال به کار و فیش حقوقی باید ارائه شود. )
ارائه مدارک مالیاتی و بیمه 
رزرو هتل و بلیط (اختیاری)
دعوتنامه (اختیاری)   در صورت وجود باید مدارک شخص دعوت کننده هم در مدارک لحاظ شود. 
ترجمه سند ازدواج  

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای پنج ساله  (Supervisa):
ویزای 5 ساله در اصل 10 ساله بوده اما با توجه به اعتبار در نظر گرفته شده برای پاسپورت های ایرانی ( 5 سال ) مدت زمان این ویزا نیز برای افراد ایرانی 5 ساله لحاظ می شود. افرادی واجدالشرایط دریافت این نوع ویزا هستند که فرزند یا نوه ی آنها دارای اقامت موقت یا دائم (دارنده (permanent Cart) PR یا مقیم کانادا(citizen) ) باشد. دارنده ی این نوع ویزا در هر بار ورود، اجازه ی اقامت تا سقف دو سال را دارا خواهد بود .معمولاً والدین دانشجویان در حال تحصیل در کانادا یا والدین افراد مقیم کانادایی می توانند نسبت به درخواست این ویزا اقدام کنند. برای
 دریافت ویزای پنج ساله علاوه بر مدارک فوق الذکر لازم است که:
- مدارک اقامت دائم یا موقت فرد مقیم در کانادا 
- ارزشیابی مالی فرد مقیم در کانادا 
- T4
- گواهی حقوقی فرد مقیم در کانادا
- بیمه یک ساله برای متقاضی
- نتیجه آزمایشات پزشکی متقاضی ارائه شود.
منبع:وقت سفارت کانادا
 


:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

انجام اقدامات مربوط به تعیین وقت سفارت خود را به کارشناسان ما بسپارید. ما قادر به اخذ وقت سفارت انگلستان در کلیه ی کشورها خواهیم بود
 
مراحل اخذ وقت سفارت انگلستان
مرحله اول: پر کردن فرم درخواست ویزا (که بسته به نوع ویزای درخواستی متفاوت است). بنابراین پیدا کردن و پر کردن فرم مناسب برای هر فرد از اهمیت بسیاری برخوردار است که شما می توانید این امر را به همکاران ما در آنامهرپرواز بسپارید که در این زمینه تجربه ی کافی کسب کرده اند. توجه داشته باشید که در صورت پر کردن فرم اشتباه و مراجعه به سفارت، درخواست شما رد شده و این مسئله در پرونده ی شما ثبت می شود
مرحله ی دوم: انتخاب کشور برای انجام انگشت نگاری ( و در صورت نیاز،مانجام مصاحبه)
از آنجایی که سفارت انگلستان در حال حاضر در ایران فعالیت نمی کند، هموطنان عزیزی که مایل به اخذ ویزا انگلستان هستند می بایست پس از پر کردن و ارسال فرم درخواست ویزا، شخصا به سفارت انگلستان و یا یکی از مراکز صدور ویزا در کشورهای همسایه:مثل ترکیه یا امارات مراجعه کنند. که این مستلزم گرفتن وقت از سفارت مربوطه می باشد و همکاران ما همچنان در این مرحله نیز در کنار شما خواهند بود و در بازه ی زمانی مناسب اقدام به اخذ وقت سفارت برای شما عزیزان خواهند کرد

مرحله ی سوم: پرداخت وجه ویزا
سفارت انگلستان بسته به نوع و مدت ویزای درخواستی، وجهی را برای آن تعیین کرده که باید قبل از مراجعه به سفارت پرداخت شود. لازم به ذکر است که این وجه - حتی در صورت رد درخواست ویزا - قابل استرداد نمی باشد

مرحله ی چهارم: سفر به کشورانتخاب شده جهت مراجعه به VAC و انجام انگشت نگاری
در این مرحله فرد درخواست کننده ی ویزا باید شخصا در تاریخ و ساعت تعیین شده در سفارت حضور یابد. چنانچه چند نفر از اعضای یک خانواده درخواست ویزا داده باشند باید برای تک تک افراد جداگانه وقت گرفته شود.و همه ی افراد در سفارت حضور یابند. از زمان انگشت نگاری تا زمان صدور ویزا بین 4 تا 6 هفته زمان نیاز است.(برای 1٪ افراد حتی ممکن است این پروسه تا 4 ماه به طول بیانجامد). بنابراین باید ترتیب سفر و اقامت در کشور محل انگشت نگاری داده شود. که همکاران ما میتوانند این خدمات را در غالب تورهای مسافرتی چند روزه به شما هم وطن عزیز ارائه دهند

چنانچه در هریک از این مراحل نیاز به مشاوره داشتید همکاران ما همه روزه در ساعات اداری پاسخگوی شما عزیزان هستند: 88313826
همچنین میتوانید برای اطلاعات بیشتر و به روز، از دیدن کنید
مدارک مورد نیاز برای گرفتن وقت سفارت انگلستان
• اسکن صفحه اول پاسپورت متقاضی .
• تکمیل شدۀ فرم فارسی درخواست وقت سفارت.
• در صورت داشتن دعوتنامه ،اسکن دعوتنامه و مدارک اقامتی دعوت کننده.
مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی انگلستان :
• اصل پاسپورت فعلی با حداقل 6 ماه اعتبار از تاریخ مسافرت به انگلستان و اصل پاسپورت های قبلی.
• یک نسخه تکمیل شدۀ فرم آنلاین درخواست روادید به همراه برگۀ تاییدیه وقت و تاییدیه واریزی وجه سفارتکه توسط این مرکز انجامپذیر است.
• 2 قطعه عکس 4.5*3.5 .
• اصل و یا کپی دعوتنامۀ معتبر و در صورت نداشتن رزرو هتل در انگلستان .
• بیمه مسافرتی . 
• اصل و ترجمه رسمی سند ازدواج .
• اصل و ترجمه رسمی شناسنامه.
• اصل و ترجمه رسمی مدارک شغلی مربوطه وقت سفارت انگلیس از قبیل ( گواهی اشتغال به کار که در آن در مورد تاریخ درخواست مرخصی ذکر شده باشد و اینکه آیا این مرخصی با حقوق میباشد یا خیر ، جواز کسب ، پروانه فعا لیت ، کارت بازرگانی ، لیست بیمه 6 ماهه گذشته ، گواهی تاییدیه بیمه ، روزنامه رسمی تآسیس و آخرین تغییرات ، فیش حقوقی 6 ماه آخر ، برگه مالیاتی پرداخت شده ، کارت پرسنلی ، حکم کارگزینی ، حکم بازنشستگی ، کارت بازنشستگی ، پروانه مطب ، کارت مهندسی ، کارت دانشجویی و ... ).
• مدارک میزبان در انگلستان ( دعوتنامه به همراه کپی پاسپورت و مدارک اقامتی دعوت کننده ، پرینت حساب بانکی ، مدارک شغلی و گواهی اشتغال به کار با ذکر درآمد ، فیش حقوقی ، سند ملکی ملک محل اقامت در انگلستان یا اجاره نامه ، آخرین برگ مالیاتی پرداخت شده ، قبوض پرداختی از قبیل آب ، برق ، گاز و ... ).
• اصل ریز پرینت حساب شخصی و جاری به زبان لاتین برای 6 ماه گذشته ، سپرده های بانکی و...
• برای مدیران و سهامداران اصل ریز پرینت حساب شرکت و شخصی به زبان لاتین برای 6 ماه گذشته الزامیست.
• اصل و ترجمه رسمی سند ملکی ، در صورت اجاره دادن، اصل و ترجمه اجاره نامه .

** ترجمه رسمی ( دارالترجمه ) برای تمامی مدارک فوق کافیست و ترجمه با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه به اعتبار این مدارک برای سفارت انگلستان می افزاید.

**به علت اینکه در روز تحویل مدارک ، مصاحبه ای از متقاضی انجام نمیگیرد تمامی مدارک فوق صرف نظر از اینکه قبلآ به انگلستان سفر کرده اند و یا خیر ، باید کامل و دقیق باشد ، خصوصآ مدارک بانکی اعم از درآمد و مخارج ماهیانه که در فرم درخواست روادید باید دقیق بیان شود.منبع:وقت سفارت انگلیس


:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

برای رفتن سفر به هر کشوری ، پیش از رفتن، نیازمند دانستن خدمات آن کشور در مدت اقامت و اطلاعاتی که ممکن است در آن مدت فورا به آن نیاز داشته باشید را باید بدانید. در این مطلب قرار است در مورد اطلاعات اورژانسی که در دبی ممکن است برای مسافران تور دبی به وجود بیاید را مشخص کنیم.


نکات اورژانسی برای سفر به دبی

از مشکلاتی که ممکن است در طول سفر برای هر یک از مسافران تور دبی اتفاق بیفتد مسئله پزشکی می باشد. در صورتی که فردی نیاز به ویزیت پزشک پیدا کند، نیاز است از بیمارستان های دولتی و خصوصی که در دبی وجود دارد، استفاده کند. اگر قبل از مسافرت بیمه پزشکی و درمانی تهیه کرده باشید، می توانید به یکی از بیمارستان های خصوصی دبی مراجعه کنید. در صورتی که از لحاظ مالی آماگی برای رفتن به بیمارستان خصوصی را ندارید، می بایست به بیمارستان های دولتی که آن ها نیز دارای امکانات بالا می باشند، مراجعه کنید. یکی از این بیمارستان ها، بیمارستان راشد می باشد. این بیمارستان از جمله بیمارستان های اصلی دبی بوده و در نزدیکی خور دبی واقع شده است. اگر در هنگام بازی و یا بازدید از مناطق دیدنی دبی، مشکلی برایتان پیش بیاید، نیازمند آمبولانس خواهید بود. به این ترتیب به یاد داشته باشید که برای خدمات اورژانس شماره ۹۹۷ را شماره گیری کنید. بسته به وضعیتتان یا برای در اختیار گرفتن آمبولانس به شماره ذکر شده تماس بگیرید یا اگر دارای وضعیت بهتری هستید و خود می توانید به بیمارستان بروید، بیمارستان راشد دارای اورژانس رایگان می باشد. تنها هزینه ای که در آن زمان می پردازید، هزینه پزشک است که ۱۰۰ درهم هزینه دارد
به دلیل ممنوعیت آوردن دارو به دبی، اگر نیاز به دارو داشته باشید، می توانید آن را در هر داروخانه ای تهیه کنید. طبق گفته مسافران و سایت های معتبر گردشگری ایرانی، مانند ایران آنکارا، می توانید به بیمارستان ایرانی نیز مراجعه کنید و برای هزینه پزشک
۵۰ درهم بپردازید و دارو ها را به طور رایگان دریافت کنید.
چنانچه در طول سفر، برای کودک شما اتفاقی بیفتد، بدون معطلی او را به بیمارستان الوسل ببرید. زیرا این بیمارستان بهترین و مجهز ترین بیمارستان در خاور میانه به شمار می رود و نزدیک تقاطع وافی واقع شده است.


نکات اورژانسی وتور دبی

پیشنهاد می کنیم برای خدماتی که ممکن است به طور اورژانسی نیاز داشته باشید نیز پول کنار بگذارید.
جهت پیشگیری از بروز هر مشکل برای مسافران
تور دبی، پیشنهاد می کنیم به نکات زیر توجه کنند:
دارو هایی که بدون تجویز پزشک خریداری می شود مانند قرص سرماخوردگی، کپسول، شربت و مسکن ها را نمی توانید به دبی بیاورید. بنابراین از آوردن اینگونه دارو ها به شدت پرهیز کنید. در صورتی که پزشک شما در نسخه ای دارو هایی برایتان تجویز کرده است، قبل از ورود با آژانس مسافرتی مطرح کنید و یا به اداره مهاجرت پیش از ورود دبی، اعلام نمایید.
همچنین زمانی که به ساحل می روید، ممکن است پایتان کمی سر بخورد و مشکلی برایتان پیش بیاید. پیشنهاد می کنیم در صورت دیدن این علایم، به پزشک ساحل مراجعه کنید. تنفس سخت، هضم سخت آب دهان، مفصل درد، درد شدید و غیره.
گرچه در دبی، امنیت بسیار است و سرقت بسیار کم اتفاق می افتد، اما چنانچه در
تور ارزان دبی به پلیس نیاز پیدا کردید، شماره ۹۹۹ را به یاد داشته باشید و شماره گیری کنید.منبع:تور دبی



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان
 

تخفیف های تابستانی در تور دبی
فصل تابستان پیش روی ما است و دبی، به دلیل گرمای شدید، دارای بازدید کنندگان کمتری نسبت به دیگر فصول سال است. به همین دلیل تخفیف ها و کشفیاتی را برای عموم باز گذاشته است تا بهترین تجربه را باتور ارزان دبی در این شهر کسب کنند.

پارک های دبی
۱٫آتلانتیس دِ پالم
در تابستان، دبی هر روز از روزی دیگر گرم تر می شود. در این پارک، می توان بهترین تفریحات مانند بازی با کوسه، لگون و چندین تفریح آبی دیگر انجام داد. مسافران تور ارزان دبی ای که از این پارک بازدید می کنند، دارای کلاه در زیر آب و لوازم مخصوص غواصی می باشند. در کنار کوسه ها و چندین گونه جانوران آبزی دیگر غواصی کنید. قیمت آکواریوم بزرگ آتلانتیس دِ پالم، ۲۷۵ درهم می باشد.

اسکی در تور دبی
۲٫اسکی Play Mania
یک تفریح عالی، با دوستان و آشنایانتان با تور دبیدر تابستان داشته باشید. در هیچ کشوری، نمی توانید در تابستان هم امکان اسکی را داشته باشید. اگر هوس اسکی کردید اما در فصل تابستان به سر می بردید، حتما دبی را جزو لیست سفر خود قرار دهید. از کار ها و تفریحاتی که می توانید در این مکان انجام دهید، زیپلاینینگ، اسکی تکنیکی و همچنین سر خوردن روی برف را انجام دهید.
زمانی که از سر شوق، خنده سر داده اید و از این مکان سرپوشیده تفریحی لذت می برید، به خاطر داشته باشید که سری هم به پنگوئن های آن بزنید. هزینه این مکان گردشگری، ۲۵۰ درهم می باشد.
آدرس: مجتمع تجاری دبی، البرشا

خرید استثنایی در تور دبی

۳٫گالری پاریس
پاریس گالری یک نمایشگاه بسیار با شکوه است که در خود همه چیز دارد. این گالری بازدیدکنندگان را برای خرید اشیا فرا می خواند. اگر به خرید اجناس فرانسوی علاقه دارید، حتما به این گالری سر بزنید و از ۷۰ درصد تخفیف آن استفاده کنید. از اجناسی که می توانید در این گالری زیبا بخرید، جواهرات با شکوه، عطر های متنوع، لوازم آرایش فرانسوی با مارک های عالی، ساعت های خیره کننده و دیگر اجناسی که تخفیف ۷۰ درصد دارند. حراج اجناس این گالری تا ۳۱آگوست می باشد.
گالری پاریس، مجتمع تجاری دبی مال


۴٫تخفیف تابستان ساهارا سنتر
تخفیف تابستان ساهارا سنتر را به هیچ عنوان از دست ندهید. در این فروشگاه بی نظیر، همه وسایلتان را تا سقف ۲۰۰ درهم خریداری می کنید. همچنین می توانید از قرعه کشی که در آن فروشگاه انجام می شود در هنگام خرید اجناس استفاده کنید. جوایز قرعه کشی شامل: مرسدس بنز G500، یک پکیج دو نفره به سوییس به ارزش ۲۰۰۰۰۰ درهم و غیره. بنابراین فروشگاه ساهارا سنتر ارزش بازدید و خرید کردن را دارد. حراج این مرکز تجاری، تا پایان آگوست می باشد.
آدرس: خیابان الشارژاه، مرکز تجاری ساهارا سنتر
۵٫بلیط ورودی تابستانی دبی
تا آخر تابستان، از هر جاذبه دیدنی دبی که بازدید می کنید، حدودا ۴۵ درصد از مبلغ ورودی آن ها کسر خواهد شد. برای تفریحات آبی سرپوشیده مانند آکواریوم دبی و باغ وحش دریایی دبی، کیدزنیر، سینما های دبی، سگا ریپابلیک و دیگر خدماتی که حراج می شوند.
مدت استفاده از این امکان تا ۵ سپتامبر بوده و قیمت آن ۲۵۰ درهم می باشد.
آدرس: خیابان فاین نشیال سنتر دیره
۶٫موزه قهوه
اگر علاقهمند به قهوه و وسایل آن هستید، حتما به موزه خوش¬عطر قهوه سر بزنید. این موزه، انواع قهوه ها در جهان را به شما ارایه می دهد. همچنین در این موزه روش های بو دادن قهوه را به طور کامل فرا خواهید گرفت. ورودی این موزه ۳ درهم برای بزرگسالان و ۱ درهم برای کودکان است.
آدرس: ویلای ۴۴، منطقه الوهیدی هیستوریکال، بر دبی . منبع : تور دبی



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

پیاده روی در دیره با تور ارزان دبی

پیاده روی در دیره در تور دبی

اگر بخواهیم بیشتر به این کار نگاه کنیم، پیاده روی آن هم با امکانات اندک، در دبی، کار بسیار دشوار خواهد بود. دیدن مناطق تاریخی دیره، ایده غیر قابل دسترسی نمی باشد زیرا هر روز صبح به آن می نگرید. اما زمانی که امکانات بسیار با خود برده باشید و در هوای خنک در آنجا قدم بزنید، می توانید مناطق دیدنی بسیاری را مشاهده کنید. مناطقی مانند ساختار قدیمی، مسجد بزرگ دبی، خانه های قدیمی مردم دبی، مرکز فرهنگی، بازار ادویه، بازار های سبزیجات، اپرا در کنار کریکساید. این مناطق زمانی جالب و زیبا می باشند که آن منطقه را پیاده طی کنید. اطراف دیره را می توان در مدت ۳۰ دقیقه پیمود و واقعا کافی است. توجه داشته باشید که باید به سرعت به هتل¬تان باز گردید. قبل از زمانی که خورشید به شدت در آسمان دبی ظاهر شود، یک تاکسی گرفته و به هتل¬تان باز گردید.

پیاده روی در دیره

برای رسیدن به دیره، یک تاکسی برای ابرا دبی گرفته و در ایستگاه ابرا پیاده شوید. یا اینکه به خیابان الوهیدی رفته. اگر علاقه مند به پیاده روی هستید، می توانید به منطقه با شکوه کریک بروید. همچنین می توانید از وسایل نقلیه آبی مانند تاکسی های آبی و دیگر وسایل استفاده کنید. اگر در عصر و یا شب به این منطقه بروید، شب زیبایی را در این مکان تجربه خواهید کرد. چراغ های رنگی روشن شده و با نور ماه آمیخته می شوند. در خیابان راه بروید و بوی بازار های قدیمی را استشمام کنید. همچنین مسجد بزرگ در خیابان قدیمی، نظرتان را به خود جلب می کنند. مسلمانان برای اقامه نماز به این مسجد می روند و خدا را عبادت می کنند. منطقه دیره دبی، از به وجود آمدن دبی تا کنون نقش بسیار مهمی را در ساختار کنونی دبی ایفا می کند. قرن ها گذشته است و هنوز بازار بزرگ، بازار ادویه و بازار طلا، در حال فروش اجناسی مانند ادویه جواهرات و لباس می باشند.آماده باشید تا در بازار های مختلف چانه بزنید همه مشتریان چه مسافران تور دبی و یا شهروندان در آنجا چانه می زنند و می توانند اجناس را با قیمت ارزانتری دریافت کنند. یکی از قوانین بازگشت از دیره، بازدید از بازار ماهی می باشد ممکن است بینیتان را به خاطر بوی بد ماهی بگیرید اما اگر تحمل کنید می توانید بهترین ماهی ها را ارزان تر بخرید و سر قیمتش چانه بزنید.منبع: تور ارزان دبی


:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

پرواز بر روی آب در تور دبی
یک تفریح هیجان انگیز و همچنین آرامش بخش می تواند برای مسافران تور دبی، لذت بخش ترین و خاطره انگیز ترین فعالیت ها باشد که خستگی روزمرگی و کار را از سرشان بیرون کند. در تور دبی پرواز بر روی آب، منظره شگفت انگیز و نفس گیر سواحل، مناطق طبیعی و آسمان خراش های دبی را بنگرید. درون هواپیما به مدت ۴۰ دقیقه، بهترین دقایق ممکن در سفر را رقم بزنید. مناطق گردشگری دبی مانند برج خلیفه، برج العرب و جزیره نخل را از بالا بنگرید. همینطور به سفر خود ادامه دهید تا از بالا و در ارتفاعات، جزایری که به عنوان شناخته شده ترین مکان ها در جهان می باشند را تجربه کنید. بر فراز جبللی، دبی مارینا و مناظر دیگر پرواز کنید و برای پرواز محلی را انتخاب کنید و هر کدام که با برنامه تان همخوانی دارد را انتخاب کنید.
در این سفر می توانید، یک پرواز ۴۰ دقیقه ای را تجربه کنید، از نزدیک دریا، بر هواپیما سوار شده و به آسمان بروید، چشم انداز های خیره کننده و آسمان خراش های دبی را ستایش کنید، از مجموعه جزایر ساخته شده توسط انسان مانند جزایر نخل و غیره دیدن کنید، دبی مارینا و جبللی را از بالا بنگرید، و از سفر خود لذت ببرید.

پرواز در تور دبی

برنامه ریزی تور هواپیما بر روی آب:
ابتدا یکی از زمان های تور ارزان دبی  را برای خود رزرو می کنید و برای بهترین سفر خود برنامه ریزی می کنید. سپس وسایل مورد نیاز که دوربین یکی از مهم ترین آن ها می باشد را بر می دارید و با خود به محل مورد نظر می برید. هنگامی که به محل رسیدید، با خلبان خود آشنا می شوید. سپس یکی از هواپیما هایی که بر روی دریا حرکت می کند را می بینید و حتما آن را ستایش می کنید. پیشنهاد می کنیم که نفس عمیق و راحت کشیده و درون هواپیما بنشینید. سپس کمربند ایمنی خود را ببندید و از سطح دریا به بالا حرکت کنید. حال دوربینی که از قبل آماده کرده اید را روشن کنید و از برج خلیفه از بالا عکس بگیرید. همچنین می توانید از برج العرب عکس¬برداری و فیلمبرداری نیز انجام دهید. می توانید از بالا به سرزمین بیابانی و صحرایی دبی نگاه کنید و لذت ببرید. خلبان شما، در طول مسیر در مورد مناطق گردشگری دبی صحبت می کند. از بالا می توانید گلف عربی، قایق ها، دبی مارینا و جبللی را نگاه کنید. در آخر به سمت ساحل جمیرا حرکت کرده و پس از تقریبا ۴۰ دقیقه لذت بردن از هوا و پرواز، به آرامی از هواپیما بیرون آمده و از خلبان خود خداحافظی می کنید.
توجه داشته باشید که در صورتی که دوربین جداگانه نداشته باشید، همراه بردن تلفن همراه مجاز می باشد.
این تجربه زیبا را هرگز از دست ندهید زیرا تمام جاذبه های گردشگری دبی، زمانی که از بالا می نگرید بسیار شگفت انگیز خواهد بود. طبق گفته مسافران تور ارزان دبی، برج خلیفه، دبی مارینا و دیگر مناظق را از بالا طوری دیگر تجربه خواهید کرد.
در این سفر، نکته قابل توجه که باید به یاد داشته باشید، این است که حتما پاسپورت خود را همراه خود داشته باشید. منبع : تور دبی



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 

 

پارک موضوعی فراری

اگر در زمان سفر با تور دبی به دبی، ماشین اجاره کرده اید، آن را بردارید و به دنیای هیجان و آدرنالین سفر کنید. پارک موضوعی فراری با صد درصد هیجان و بازی، شما را دعوت به بازدید می کند. این پارک در یاس آیلند ابودبی واقع شده است.

این پارک یکی از پارک های سرپوشیده بزرگ است که چگونگی داستان فراری را شرح می دهد. این پارک دارای ۲۰ فراری متفاوت، انواع رستوران ها و امکانات مختلف است. موضوع پارک فراری، اتاقی درخشان و پرجلوه با یک سقف قرمز را نشان می دهد و لوگوی  فراری نیز روی ماشین ها  نشان داده شده است.

پارک موضوعی فراری در تور دبیاگر می خواهید به این پارک بروید، می بایست ساعت ۱۰ صبح در آنجا حضور داشته باشید. به این ترتیب که مربی به مدت ۱٫۵ ساعت شما را از دم درب هتلتان تا پارک برای راندن فراری آماده می کند. سپس زمانی که به پارک موضوعی فراری می رسید، می توانید به مدت ۴ ساعت، از رانندگی لذت ببرید. پیشنهاد می کنیم برای هیجان بیشتر و آدرنالین بالاتر، از Formula Rossa  نیز استفاده کنید.  این وسیله یک ترن هوایی بسیار سریع و تعلیم دیده است که روی زمین قرار دارد. برای راندن این ماشین، شما نیاز به عینک ایمنی خواهید داشت زیرا سرعتتان از ۰ به ۲۵۰ کیلومتر در عرض ۵ ثانیه می رسد. در این سواری، قرار است تجربه پیچ و خم های جالبی را بر روی ریل های صاف کشف کرده و آدرنالین فراوانی آزاد کنید. در آخر، بازدید خود را با جیغ و هیاهوی سرشار از شادی، به اتمام برسانید. وسیله دیگری که برای افزایش هیجان می توانید استفاده کنید، Fiorano GT C نام دارد. در این بازی، شما در یک فراری F430 در یک ماکت عنکبوتی گیر افتاده اید و باید با دیگر ترن ها رقابت کنید. ریل های چرخان و چرخش های پر سرعت، شادی و هیجان شما را صد برابر می کند.

هیجان پارک موضوعی فراری در تئر ارزانی دب

همچنین تور کارخانه فراری را که در Marenello ساخته شده است، با تور ارزان دبی تجربه کنید و در مورد گذشته درخشان اتومبیل­رانی فراری، بیاموزید. در این مکان، شما در مورد مدل ها و انواع مختلف فراری خواهید آموخت و در مسابقه ای به نام فست لین شرکت می کنید. در این مسابقه مهیج، علاقهمندان به ماشین آن هم از نوع فراری، قرار است در مسابقه ارزیابی شوند که معلوم شود تا چه اندازه از فراری سر در می آورند و پس از آن یک جایزه ویژه دریافت می کنند.

راندن فراری، یک فعالیت هیجان انگیز است که می توانید با خانواده خود انجام دهید و یک روز جذاب را در کنار یکدیگر داشته باشید.

سرعت شبیه ساز، یک سرعت جادویی ۴ بعدی می باشد که قلبتان را به ضربان می اندازد. با پستی و بلندی هایی که در این سواری تجربه می کنید، می توانید هیجان رانندگی در میدان مسابقه را کشف خواهید کرد.

برای کسب تجربه مسابقه رانندگی، به آکادمی کارتینگ مراجعه کنید. کارتینگ آکادمی یک آموزشگاه سرپوشیده مجهز است که با کارت های الکترونیکی می توانید وارد آن شوید.

در این آکادمی، شبیه­ساز سرعت وجود دارد که از آن طریق مهارت شما و هنر رانندگیتان امتحان می گردد. در آن جا می توانید انتخاب کنید که می خواهید به تنهایی مسابقه بدهید یا اینکه با خود همراه داشته باشید.

برای ورودی این قسمت میبایست هزینه جداگانه ای پرداخت کنید. قانونهایی نیز وجود دارد که باید آن ها را رعایت کنید و یکی از قانون ها بودن سن بالای ۲۱ سال است و داشتن گواهینامه از سری کشور های از پیش تعیین شده می باشد.

رستوران ها و کافه هایی نیز برای مسافران تور دبی وجود دارد که می توانند به راحتی غذایشان را در آن ها میل کنند.

پیشنهاد می کنیم این سفر هیجان انگیز را با تور ارزان دبی به هیچ عنوان از دست ندهید. منبع : تور دبی



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 

اگر به دنبال غافلگیر کردن عشقتان در زمان سالگرد هستید، یا می خواهید برای روز ولنتاین، یک شام رمانتیک را برای همسرتان تدارک ببینید، می توانید به این رستوران هایی که برایتان در نظر گرفته شده، سر بزنید. مسافران تور دبی، پس از بازدید از این رستوران ها، بالا ترین امتیازات را به آن ها داده اند.

رستورانهای رمانتیک دبی
۱٫ رستوران Pierchic
اولین رستورانی که در لیست ما قرار گرفته است رستوران Pierchic است زیرا قرار است با بهترین منظره در اطرافتان و زیبایی خارق العاده و شاعرانه ای روبرو شوید. اطرافتان را آب فرا می گیرد و چشم انداز زیبای دریا را از این رستوران به طور زیبایی خواهید دید. حتما از منوی آن که عمدتا دارای غذا های دریایی است، امتحان کنید. این رستوران را اکثرا برای خواستگاری رزرو می گردد.
این رستوران در جمیرا واقع شده وهزینه آن برای هر زوج، ۲۵۰۰ درهم می باشد.

رستوران اتمسفر با تور دبی
۲٫ رستوران اتمسفر
این رستوران را به این دلیل پیشنهاد می کنیم که قرار است بهترین و بالا ترین کیفیت را در این رستوران تجربه کنید. علاوه بر این، رستوران اتمسفر، یکی از رستوران هایی¬ست که افراد بیشماری در جهان در آن غذا صرف کرده اند. رستوران اتمسفر در طبقه ۱۲۲ واقع شده و غذاهایی که ارایه می کند بسیار خوش¬طعم هستند. می توانید مجموع هفت نوع غذا را که با یکدیگر هماهنگی دارند سفارش دهید و ۴ نوع نوشیدنی را نیز از منوی متنوع این رستوران انتخاب کنید.
چشم انداز زیبای برج خلیفه را زمانی که عشقتان را ابراز می کنید، از دست ندهید. هزینه این رستوران برای هر زوج،۴۵۰۰ درهم می باشد.
اگر میز کنار پنجره را رزرو کنید، می توانید ۴۰۰۰ درهم بپردازید. همچنین می توانید یک میز روی تراس نیز با قیمت ۲۰۰۰ درهم رزرو کنید.

رستوران سگرتو
۳٫ رستوران سنگرتو (Segreto)

یک تراس زیبا که چشم انداز آن به کانال دبی منتهی می شود، موجب شد تا این رستوران را نیز به عنوان یکی از رستوران های رمانتیک قرار دهیم. این رستوران کوچک، بهترین خدمات و رمانتیک ترین لحظات را به مسافران تور دبی و شهروندان ارایه می کند. هزینه این رستوران برای هر زوج، ۹۰۰ درهم می باشد.

رستوران ال قصر دبی

۴٫ رستوران Al Qasr Beach Dinner
این رستوران در ساحل قرار دارد و بسیار زیبا و خارق العاده می باشد. ساحل قصر یکی از دنج ترین سواحل در جمیرا به شمار می رود و مناسب برای قرار عاشقانه دو نفره می باشد. می توانید یک شب خاطره انگیز در کنار ساحل زیبا به همراه موج های خندان را با همسرتان تجربه کنید.
این رستوران در ساحل قصر در جمیرا واقع شده و هزینه رزرو آن برای هر نفر، ۲۵۰۰ درهم می باشد.

رستوران ساحل دبی
۵٫ رستوران ساحل
این رستوران نیز یکی از بهترین رستوران ها برای قرار های عاشقانه می باشد و دلیل انتخاب این رستوران، این است که قرار است دقیقا زیر نور ستارگان، اطراف آتش و در کنار آب، شام خود را صرف کنید. همه عناصر زیبای طبیعت در یک جا برای شما جمع شده اند. می توانید زمانی که شام دو نفره¬تان را صرف می کنید به چشم انداز دریا خیره شوید.
این رستوران زیبا در ساحل Anantara دبی واقع شده است و هزینه آن برای هر زوج ۱۷۰۰ درهم می باشد.
پیشنهاد می کنیم با تور ارزان دبی حتما برای یک شب رمانتیک و فراموش نشدنی به این رستوران ها سر بزنید. منبع : تور ارزان دبی



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 

 بازی جام جهانی پلو ۲۰۱۶


مسابقات جام جهانی چوگان در سال ۲۰۰۹ افتتاح شد و حال این بازی یکی از اصلی ترین تورنومنت های چوگان می باشد. این رویداد توجه مسافران تور دبی را به خود جلب کرده است. همچنین توجه جامعه گلف¬بازان نیز به این رویداد جلب شده است. مدیر اجرایی این رویداد، محمد ابن راشد المکتوم است که قانونگذار و شیخ شهر دبی می باشد. این بازی زیر پرچم مرکز چوگان هرلینگام، HPA برگزار می گردد. بنابراین مسابقات جام جهانی، طبق قانون HPA برگزار می گردد. همچنین اداره این بازی، تحت نظارت داوران بین المللی انجام خواهد گرفت. مسابقه چوگان اولین مسابقه بین المللی در جهان شناخته شده و بهترین و حرفه ای ترین بازیکنان جهانی در آن بازی خواهند کرد. بیشتر بازی های چوگان در آسیای شرقی انجام می گیرد. هیچ یک از بازی ها را نمی توان پیدا کرد که ترکیبی از اسب سواری و بازی با توپ با این مهارت را داشته باشد. به همین دلیل، این بازی یکی از بازی های حرفه ای و پر بیننده در جهان شناخته شده است. این بازی همچنین یکی از مهمترین بازی های این قاره شناخته شده است. با این که این مرکز آموزشی چوگان را مردم محلی اداره می کنند، اما به طور جهانی شناخته شده است. در تور ارزان دبی در سال ۲۰۱۶، قرار است دوباره بازی چوگان را به یاد بینندگان بیاوریم. اعضای تیم و مدیران اجرایی این بازی، معتقدند که هر سال موفق تر از سال گذشته خواهند شد. این بازی قرار است یکی از بازی های با امتیاز بالا در خاورمیانه ، آفریقا و آسیا شود زیرا بهترین شرکت کنندگان و مشهور ترین بازیکننان چوگان را برای این دوره، انتخاب کرده اند.
این مسابقه قرار است در نزدیکی دریای بین المللی برگزار شود.
دبی قرار است میزبان تیم های بسیار مشهور و بین المللی مانند آرژانتین، انگلستان و دبی باشد. هدف بازیکنان این است که بهترین و حرفه ای ترین بازی خود را ارایه دهند و مسابقه جام جهانی چوگان را به صورت حرفه ای ببرند.
اگر علاقهمند به رویداد های ورزشی، خصوصا جام جهانی هستید، می توانید با خانواده و یا دوستانتان یک سفر با تور دبی انجام داده و به مکان برگزاری مسابقه بیایید.
به دلیل اینکه این مسابقه در نزدیک دریا انجام می پذیرد، می توانید یک پیکنیک یه یاد ماندنی را در کنار دریا با همراهانتان تجربه کنید و مسابقه جهانی و بین المللی چوگان را تماشا کنید. از حرکاتی که در این مسابقه صورت می گیرد لذت ببرید و پس از اتمام مسابقه، در رقص و پایکوبی نیز شرکت کنید.
پس از صرف غذا و در هنگام شب، از نمایش زنده و شادی آور چوگان، نمایش اسب سواری و شوی مد در فضای آزاد لذت ببرید.
این مکان هم برای بزرگ سالان و هم برای کودکان سرگرم کننده می باشد. زیرا کودکان می توانند در فضایی که برایشان طراحی شده است به بازی بپردازند.
کودکان از نقاشی بر روی صورت، نقاشی بر روی دست و عکاسی از صورتشان بهترین روز را تجربه خواهند کرد.
اگر علاقه به شرکت در این تورارزان دبی  را دارید، باید پیش از سفر، در سایت مربوطه ثبت نام کرده و آن را رزرو کنید. منبع : تور ارزان دبی


:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

اعیاد و فستیوالها در دبیتقویم دبی معمولا برای مسافران تور دبی، فستیوال ها و رویداد های مهم را ثبت کرده است. معمولا مسافران تور ارزان دبی در فصل پر سفر و شلوغ به دبی می روند که هوا بسیار خوب و معتدل باشد. تقریبا می توان گفت که درماه های نوامبر و مارچ هوای بسیار خوبی برای سفر به دبی خواهد بود. رویداد های ورزشی بسیاری وجود دارند که در آن پول، نقاشی و هدیه به برندگان داده می شود. بزرگترین و باشکوه ترین رویداد ورزشی در ژانویه است که “ماراتن” نام دارد. در مسابقه ماراتن به هر برنده زن و مرد، مبلغ ۲۵۰۰۰۰پول اهدا می شود.
در ماه مارس، در میدان مسابقه، جایزه کاپ جهانی، برگزار می شود که مبلغ ۱۰ میلیون در آن پیشنهاد می شود که آن را بزرگترین مسابقه اسب دوانی می کند. دیگر مسابقاتی که در دبی برگزار می گردد، مسابقه تنیس، مسابقات قهرمانی و صحرا نوردی کلاسی، همه در فوریه برگزار می شوند. همچنین مسابقات راگبی، در ۷ دسامبر برگزار می گردد.
دبی تنها کشور در جهان می باشد که دو فستیوال مخصوص خرید و خرده فروشی اختصاص داده است. ماه حراج و خرید از ژانویه آغاز می گردد و دارای تخفیف، چانه زنی فراوان و سرگرمی های دیگر است.با  تور ارزان دبی  از این فستیوال ها لذت ببرید. دیگر فستیوال های جالب دبی در ژوئن آغاز می گردد. هنر در دبی فراموش نشده است. فستیوال ملی “جاز” در فوریه دارای هنرمندان مشهور و بنامی مانند جولز هولند، میسی گری و مایکل پاریس می باشد.
در این ماه گالری های گوناگون و نمونه نقاشی های مهم در جهان برگزار می گردد. همچنین شو های زنده و کنفرانس های زیادی در دبی برگزار می گردد.
رویداد گالری هنر در دبی در تاریخ ۱۶ مارچ تا ۱۹ مارچ ۲۰۱۶ برگزار می گردد. در این رویداد می توانید کار های هنری مانند نقاشی ها از سبک های مختلف جهان، صنایع دستی و کار های دیگر را مشاهده کنید.
مسافران تور دبی باید به حرمت ماه مقدس رمضان، رعایت قوانین دبی را انجام دهند.
ماه رمضان نهمین ماه در تقویم عربستان است که در این ماه اعراب با روزه گرفتن می توانند اوضاع فقرا را درک کنند.
در این ماه به مدت ۳۰ روز تا زمان افطار که در عصر می باشد و اذان گفته می شود نباید آب و غذا نوشید و میل کرد.
این ماه از ۶ ژوئن تا ۵ جولای ۲۰۱۶ صورت می گیرد.
این ماه در قرآن مقدس مژده داده شده است و حتی در زمان روزه سیگار هم نباید کشید. تنها کسانی که روزه نمی گیرند، مادران شیرده، بارداران، بیماران و کودکان زیر ۹ سال می باشند.
بیشتر مسلمانان افطار را در خانه یکدیگر جمع می شوند و یک سفره بسیار بزرگ در خانه میزبان پهن می شود که از انواع خوراکی ها پراست.
در دبی ماه رمضان باید توسط ستاره شناسان در آسمان دیده شود. زمان شروع و پایان ماه باید توط ستاره شناسان اعلام شود.
به آخرین روز ماه رمضان “فطر” می گویند که یکی از اعیاد در دبی به شمار می رود. در این روز همه به پاس شکرگزاری به مسجد می روند و نماز روز عید فطر را می خوانند.منبع :تور ارزان دبی


:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

  ۶تجربه از دست ندادنی در تور دبی
دبی جایی است که بهترین مناطق گردشگری در آن قرار گرفته است. از اسکی سواری که در مناطق گرم بیابانی امکان پذیر نیست گرفته تا سبک معماری بسیار متفاوت این شهر که جهانیان را شگفت¬زده می کند. بنابراین تقریبا ۲۰ میلیون جمعیت جهان سالیانه از هر یک از جاذبه های دیدنی دبی بازدید می نمایند. در این مطلب قرار است در مورد ۶ فعالیتی که مسافران تور دبی ، نباید از دست بدهند صحبت کنیم. پیشنهاد می کنیم برای نوروز و یا تابستان، حتما یک سفر چند روزه به دبی داشته باشید و خستگی و روزمرگی را رفع نمایید.
۱٫ *****ر بازی شگفت انگیز را تجربه کنید.
آسمان دبی، همیشه صاف و آفتابی می باشد و یک منظره خیره کننده را برای دوستداران فعالیت های هیجان انگیز مانند *****ربازی فراهم می نماید. *****ربازان چشم انداز بسیار زیبایی را در بالای سر خود می بینند. منظره زیبای پالم آیلند، زمانی که از ارتفاعات دیده شود، بسیار متفاوت است و تجربه جالبی را برای مسافران تور دبی و *****ربازان به ارمغان می آورد.۲٫ اسکی را با تور ارزان دبی تجربه کنید.
دقیقا، درست دیده اید. دبی محلی برای علاقهمندان به اسکی را دارد. در این شهر صحرایی، یک پیست اسکی با شکوه و بزرگ که در جهان بزرگترین و مجهز ترین پیست اسکی شناخته شده است، در بزرگترین مجتمع تجاری جهان وجود دارد. بنابراین لوازم اسکی و کیف اسکی را بردارید و این تجربه هیجان انگیز و جالب را از دست ندهید.۳٫ صحرا نوردی، حتما یکی از انتخاب هایتان برای انجام دادن باشد.
یکی دیگر از تجاربی که مسافران تور ارزان دبی ، هیچگاه نباید از دست بدهند، تجربه صحرا نوردی می باشد. همانطور که می دانید بهترین و پردرامد ترین کاری که در دبی از لحاظ رشد اقتصادی فراهم شده است، فعالیت های توریستی آن به شمار می رود. بنابراین برای هر سلیقه ای، تفریحی برای ارایه دارد. اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که شلوغی برایشان آزاردهنده می باشد، به صحرا های اطراف شهر بروید. در این مکان ها می توانید به راحتی، روی ماسه ها اسکی کنید، شترسواری کنید، آفرودینگ انجام دهید و همچنین با لباس های سنتی اعراب عکس بگیرید. در آن مکان غذا های سنتی نیز وجود دارد که می توانید آن ها را نیز تجربه کنید.
۴٫ به همراه کوسه ها، غواصی کنید.
در کنار کوسه ها و صدها جانور آبزی دیگر، به غواصی بپردازید. علاقهمندان به تفریحات آبی و شنا، می توانند در آکوریوم ۱۰ میلیون لیتری دبی، بهترین تفریح را تجربه کنند.
۵٫ خرید کنید.
چه تجربه ای می تواند بالا تر از خرید در کشوری دیگر باشد. هر نوع فروشگاه که بخواهید در این شهر با شکوه یافت می شود. مجتمع تجاری هایی مانند دبی مال، که بزرگ ترین مجتمع تجاری جهان است، ابن بطوطه، گولد سوک و غیره که همه آن ها دارای بهترین اجناس و لوازم می باشند. در این مجتمع تجاری ها، احساس می کنید که همه امکانات در نزدیکی شما قرار دارد.
۶٫ دوچرخه سواری در کوهستان را تجربه کنید.
این تجربه واقعا شگفت انگیز و هیجان انگیز می باشد. هوا واقعا داغ و سوزان است و هیچ آبی در نزدیکی شما وجود ندارد. بنابراین می توانید به یک کلوپ دوچرخه سواری در کوهستان به نام هاتکاگ بروید و این تجربه جالب را با امکاناتی مجهز در کنار جانوران کسب کنید.
دبی، شهری از بهترین هاست بنابراین اطمینان داشته باشید که تفریحات مورد علاقه خود را قطعا پیدا خواهید کرد.منبع : تور دبی



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 
انتخاب بودجه معین برای سفر به دبی
آیا قرار است به دبی سفر کرده و بودجه ای برای خود در نظر بگیرید؟ یا از مسافران توردبی هستید که با خوش شانسی تمام، محدودیتی در خرج کردن پول ندارند.
به هر حال توجه داشته باشید که حتما به بودجه ای که قرار است خرج کنید، فکر کنید. اگر می خواهید کمی پولتان را پس انداز کنید، اما در عین حال از روزمرگی نیز خسته شده اید، یک اتاق و یا آپارتمان با یک آشپزخانه کوچک تهیه کنید. در این صورت حداقل می توانید خودتان کمی غذا درست کنید و از رستوران ها کمتر غذا بگیرید. یکی از کار هایی که می توانید برای خوردن غذا انجام دهید، این است که در کافه ها یا رستوران های کوچک غذا بخورید و یک شب خاص را برای خود و خانواده ترتیب دهید. اگر می خواهید به رستوران بروید، می توانید از رستوران های پاکستانی و یا رستوران های کوچک استفاده کنید که برای هر نفر ۱۱ درهم هزینه خواهد داشت.
اگر قیمت برایتان اهمیت ندارد، یک شبی خاص در رستوران برج العرب را برای خود ترتیب دهید. این رستوران یکی از بهترین رستوران هاست و این برج از زیباترین برج ها می باشد و نکته جالب توجه این است که ۷ ستاره نیز می باشد. اگر علاقهمند به مکان های تاریخی هستید، می توانید به موزه های دبی مراجعه کنید و از آن ها بازدید کنید. هزینه ورودی این موزه ها معمولا رایگان می باشد. به طور مثال می توانید به موزه دبی که در خیابان الوهیدی واقع شده است بروید. این ساختمان جزو قدیمی ترین ساختمان های دبی می باشد. وسایل نقلیه، نیز پیشرفت چشمگیری در این سال ها کرده است که کار رفت و آمد را برای مسافران راحت کرده است. اگر ترجیح می دهید به جای وسایل نقلیه عمومی با تاکسی به مکان های دیدنی دبی، سر بزنید، در دبی، گرفتن تاکسی و تور دبی گردی با آن، یکی از ارزان ترین وسایل است. اما مطمئن شوید که راننده، تاکسی متر خود را روشن کرده باشد. اگر تاکسی متر روشن نشده باشد، راننده می تواند هر مبلغی از شما بگیرد.
اما نسبت به تاکسی، مترو بسیار ارزان تر است و برای هر نفر بسته به مدت سفر با این وسیله قیمت تایین می گردد. هزینه مترو از ۱٫۵ درهم تا ۵ درهم می باشد.
یکی از راه هایی که می توانید بودجه خود را تنظیم کنید، رزرو آنلاین برخی مکان های گردشگری است. اگر آنلاین این مکان ها را رزرو کنید، با تور ارزان دبی از تخفیف های خوبی نیز برخوردار خواهید شد.
دبی یکی از کشور هایی¬ست که به سرعت در حال پیشرفت است همچنین برخی از مکان های دیدنیش نیز در جهان شناخته شده است. به طور مثال برج خلیفه که در طبقه ۱۲۴ قرار گرفته است و در آن منطقه می توانید مناظر زیبا و چشم نواز را ببینید. اگر علاقه مند به دیدن این برج زیبا که بلندترین برج جهان است هستید، می توانید به طور آنلاین از سایت مربوطه آن را رزرو کنید و از ورودی گرانی که ممکن است از شما گرفته شود، خودداری کنید. با تور ارزان دبی این سفر را از دست ندهید. منبع : تور دبی


:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 

 


جشنواره قبلی کایت در سال ۲۰۱۵ در ساحل جمیرا برگزار شد و از استقبال مردم و مسافران توردبی بهره مند گردید. بیش از ۶۰۰۰۰ بازدیدکننده بین المللی از این جشنواره بازدید کرده اند. در آن جشنواره ۸۳ بادبادک با حضور مسافران بیش از ۲۵ کشور بالا رفت.
دومین دوره جشنواره بادبادک، از ۱۷ مارچ شروع شده و تا ۱۹ مارچ ادامه خواهد داشت. این رویداد از ۱۰ صبح تا ۹ شب ادامه خواهد داشت.
مسافران تور ارزان دبی می توانند این رویداد شگفت انگیز و جالب را بدون پرداخت هیچ هزینه ای تماشا کنند.
این دوره فستیوال کایت، بسیار متفاوت تر از فستیوال قبلی خواهد بود.همراه با تور ارزان دبی از این فستیوال لذت ببرید. در این دوره، قرار است رویداد های متفاوتی را تجربه کنید:
۱٫ رویداد سبز
رویداد سبز شهروندان و مسافران تور دبی  را تشویق به احترام به طبیعت کرده و آن ها را به کاشت گل در طبیعت و سرسبز کردن طبیعت دعوت می کند.
۲٫ مسابقات قهرمانی بادبادک بازی در دبی
این جشنواره برای اولین بار در دبی، مسابقات ورزشی بادبادک هوا کردن را برگزار می کند که با مدیریت و حمایت WSKC انجام می گیرد.
نکته جالب توجه در این رقابت هیجان انگیز، این است که بازیکنان از سراسر جهان انتخاب می گردند. بازیکنانی در این مجموعه انتخاب می شوند که عضو انجمن پرواز کایت بوده باشند. برخی از این سازمان ها آکا، استک و آی آر بی سی، می باشند.
هدف این مسابقه، گسترش بازی پرواز کایت در سراسر جهان می باشد و قرار است با حمایت افراد از بازیکنان، این ورزش، جزو ورزش های جهانی شناخته شود.
۳٫ رقابت کایت های مانیا
این ورزش، یکی از ورزش های پر طرفدار در میان کشور های خاورمیانه و آسیا به شمار می رود. زیرا در این مسابقه، سرعت، مهارت و چابکی کایت های در حال پرواز امتحان می گردد. نام مانیا از نخی که برای پرواز بادبادک ها استفاده می شود گرفته شده است. این نخ مانیا، رنگ آمیزی شده، چسب زده شده و با مواد ساینده پوشانده می شود.
این بازی به این شکل انجام می پذیرد که بازیکنان نخ متصل به بادبادک ها را توسط تکنیک های مختلف جدا می کنند و آخری بادبادکی که در هوا بماند، به عنوان برنده شناخته خواهد شد.
۴٫ پرواز دادن بادبادک ها به طور مرتبتیم های خبره در پرواز کایت، آن ها را به نحوی به هوا می فرستند که به طور مرتب در هوا معلق باشند و بینندگان بتوانند بادبادک های رنگی را در هوا مشاهده کنند.۵٫ پرواز بادبادک در شب، کایت سواری و باگی کردن
کسانی که علاقهمند به بادبادک هستند و بادبادک¬بازان ماهر، بادبادک های نورانی را در هنگام شب به هوا می فرستند. نکته ای که این فعالیت را یکی از زیبا ترین کارها می کند و موجب برگزاری جشنواره می شود، این است که این بادبادک های نورانی با رنگ ها و اندازه های مختلف به هوا پرتاب می گردند. کایت سواری و باگی، به حرکاتی گفته می شود که توسط باد، بادبادک ها به پرواز در می آیند.
زمان پرواز این بادبادک ها، ۱۷ تا ۱۹ مارچ در ساحل جمیرا انجام می پذیرد.منبع: تور دبی


:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 

 


شرکت داینامیک آرکیتکچر مشغول بررسی طرحی خاص برای ساخت برج چرخان در دبی می باشد. این آسمان خراش دبی، زمانی که ساخته شود، دومین آسمان خراش دنیا خواهد شد. این شرکت ایتالیایی، مهارت ساخت برج ها و مکان های متحرک را دارند و به طور قطع، یکی از با شکوه ترین و زیبا ترین برج های جهان خواهد شد. در حال حاضر طراحی و ساخت قطعات و سازه های مختلف این برج آغاز شده است. این برج چرخان، دارای یک ستون محوری می باشد که طبقات آن به صورت پیش ساخته به آن متصل می شود. طبق گفته شیخ محمد، هر طبقه این برج به طور جداگانه چرخش می کند به همین دلیل حرکت آن ها به طور یکنواخت صورت نمی گیرد. آژانس و سازمان توریستی دبی، پیشنهاد می کند که مسافران تور دبی، طوری برنامه ریزی کنند که شب این برج را از نزدیک ببینند.و از تور ارزان دبی لذت ببرند.همچنین به دلیل هماهنگ نبودن حرکات این برج، در شب چشم انداز های متفاوت نمایان خواهد شد و مسئولین چراغ های برج، آن ها را روشن کرده و آن را نورانی خواهند کرد.
سنگاپور منتظر است که پس از ساخت این برج، در سال ۲۰۱۷، برج متحرک بعدی را در کشورش آغاز کند.
در طبقات برج، توربین های بادی کار گذاشته شده است که قرار است به عنوان محرکی برای چرخش طبقات استفاده شود. این توربین ها طوری ساخته می شوند که انرژی حاصل از چرخش طبقات این برج، از این توربین ها به دست می آید. طبق گفته طراحان حرفه ای این شرکت، انرژی حاصل از این این توربین ها، آنقدر زیاد است که هم برای خود برج و هم ۵ ساختمان نزدیک به آن فراهم خواهد شد. جالب توجه است که با چرخش این آسمان خراش، مناظر دیدنی و تصویر ساختمان در هر لحظه تغییر می کند و جلوه ای جدید در ساختمان ایجاد می شود.یکی از ذیدنی ها در تور دبی  می باشد.
این آسمان خراش به صورت ۳۶۰ درجه می چرخد و اگر از طبقات بالایی برج بازدید کنید، چشم انداز کل شهر دبی را خواهید دید. در آن طبقات، دبی قدیم و جدید، در نظر یکی و متصل خواهد شد. ساخت این پروژه بسیار کم هزینه تر و سریع تر از دیگر ساختمان ها می باشد. این برج قرار است دارای ۵۹ طبقه باشد و همچنین ۴۷ توربین برای آن به کار خواهد رفت. با نصب این توربین ها، می توان در انرژی برق نیز صرفه جویی نمود زیرا هم برای خود برج و هم برای ۵ ساختمان اطراف آن، توسط این توربین ها، برق تولید خواهد شد. این شرکت تدابیری اندیشیده است تا از پنل های خورشیدی نیز استفاده شود تا از انرژی خورشید نیز در این برج استفاده شود. ارزش انرژی که در این ساختمان تولید می شود، طبق گفته طراحان، ۷ میلیون دلار تخمین زده شده است. بنا بر گفته طراحان، با نصب توربین ها، حدود ۳٫۰ مگاوات، انرژی برق تولید خواهد شد. این ساختمان اولین ساختمانی شناخته شده است که قطعاتش در کارخانه از پیش ساخته می شود. به همین دلیل تعداد کارگرانی که بر روی ساختمان کار می کنند از ۲۰۰۰ نفر به ۹۰ نفر می رسد.
این ساختمان در صورت ساخت، انقلابی عظیم در صنعت ساختمان سازی ایجاد خواهد کرد زیرا در حالت کلی، ساخت ساختمان بر پایه اصل قانون جاذبه استوار می باشد اما این ساختمان و طبقاتش، گویی نیاز به جاذبه زمین نخواهد داشت. این ساختمان در خیابان شیخ زاید ساخته خواهد شد.
پیشنهاد می کنیم در سال ۲۰۱۷ با تور ارزان دبی به دبی سفر کنید و از این آسمان خراش زیبا دیدن کنید.منبع : تور دبی


:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 
اگر به دنبال گذراندن اوقاتی آرام و لذتبخش در کنار خانواده خود هستید، پیشنهاد می کنیم این سفر زیبا با توردبی را تجربه کنید.همانطور که تقریبا در بیشتر مطالب گفته شده است، دبی دارای فعالیت های متفاوت می باشد. از بهترین تفریحات آبی در سواحل مجهز و زیبا، خرید، تفریحات صحرایی و غیره همه و همه برای جلب بازدیدکنندگان کافی می باشد. پروژه های دیگری نیز در دست اجرا می باشد که هیجان انگیز تر و بی نظیر تر نیز خواهد بود.
در این مطلب قرار است تفریحاتی را پیشنهاد کنیم که برای خانواده هایی که به دنبال آرامش می باشند در نظر گرفته شده است:
۱٫ روستای جهانی دبی
پاسپورت خود را بردارید و با یک سفر به دبی با تور ارزان دبی، به چند کشور مختلف سفر کنید. روستای جهانی، دارای رویداد های فرهنگی و تجربه خرید بین المللی در ۱۵ سال گذشته می باشد. کنسرت های زنده از سراسر جهان، مراسم آتش¬بازی که هر شب اجرا می شود و همچنین رستوران های متفاوت از سراسر جهان، که آب دهانتان را راه می اندازند. برای نوجوانان نیز در این روستا تفریحاتی مانند بازی و سواری های لذتبخش نیز وجود دارد. دهکده جهانی دبی، یکی از تفریحات خانوادگی و فرهنگی این شهر به شمار می رود و بدون شک، یکی از مهمترین و جالبترین مکان های گردشگری در دبی است.تور ارزان دبی از این تفریحات بهرمند شوید.
از ۳ نوامبر تا تاریخ ۹ آوریل، ورودی این دهکده زیبا، ۱۵ درهم می باشد.
آدرس: خروجی دیره، شماره ۳۷، دبی لند.
۲٫ اسکی دبی
این پیست تنها مکان سرپوشیده ای است که در خاورمیانه وجود دارد. این پیست اسکی حیرت انگیز در قلب دبی در طبقه اول مرکز تجاری جهانی دبی قرار گرفته است.
در این مکان می توانید فعالیت های ورزشی برفی انجام دهید. فعالیت هایی مانند اسکی، اسنوبردینگ، سورتمه سواری و یا حتی برف بازی کنید. آموزش اسکی برای تمام سنین با مربیان حرفه ای برای شهروندان و مسافران وجود دارد. در این مکان تجربیات دیگری مانند اسکی با پنگوئن ها، وجود دارد، که می بایست بلیط آن را به طور جداگانه تهیه نمایید.
۳٫ آبنمای دبی
تا کنون رقص آب را تجربه کرده اید، اگر جوابتان منفی¬ست پس پیشنهاد می کنیم تنها ۱ بار این رقص هماهنگ و زیبا را نظاره کنید. زیرا در مقابل شما، بزرگترین رقص آب جهان با سیستم طراحی فواره هاست، که تا ۵۰۰ فوت ارتفاع آب را به حرکت در می آورد. این رقص زیبا را می توانید در وسط مجتمع تجاری دبی مال و برج خلیفه مشاهده کنید. فعالیتی که قرار است ببینید، رقص زیبا و هماهنگ آب همراه با یک موسیقی گوش نواز است که با رنگ ها و نور های متفاوت ارایه می گردد.
این تفریح جالب، یکی از پر طرفدار ترین فعالیت ها و بازدید های خانوادگی در تور دبی به شمار می رود و هزینه اش رایگان است.
۴٫ وایلدوادی
یک تفریح آبی، همراه با خانوادتان داشته باشید. از نوزاد ۷ ماهه تا ۹۹ ساله می تواند در این ساحل آبی، تفریح جالبی برای خود پیدا کند. سرسره سواری در آب و ۲۵ تفریح دیگر را به ترتیب پشت سر هم در این پارک آبی تجربه کنید.
این پارک طبق افسانه سندباد طراحی شده است و خلق شخصیت های موضوعی آن بیشتر افراد را جذب می کند.
اگر یک تفریح مهیج و سرگرم کننده را برای خود و خانواده خود می خواهید با پرداخت ورودی ۲۶۵ درهم، از ۱۰ صبح تا ۷عصر را در آنجا سپری کنید. منبع:تور دبی


:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

بهترین مکان های توریستی دبی در ۲۰۱۶ با تور ارزان دبی

بهترین مکان های توریستی با تور ارزان دبی

در دبی پروژه های بسیاری وجود دارد که در طول سال ۲۰۱۶ بنا می گردد. موجب خوشحالی است که در سال جدید، مکان های تفریحی در دبی به وجود می آید که هم شهروندان و هم مسافران  تور دبی  بتوانند از آنجا بازدید کنند.

در اینجا به ۱۰ مورد از مکان های توریستی دبی اشاره می کنیم:

  1. خانه اپرای دبی

 

اگر کسی تا کنون به دبی مال رفته باشد، احتمالا توجهش به ساختمان دیدنی جلب شده است. ساختمان جدید خانه اپرای دبی ۲۰۰۰ نفر را در خود جای می دهد. در این ساختمان کنسرت های متفاوت، نمایشگاه ها، اجرا های زنده، هنر و دیگر زمینه های هنری برگزار می گردد.

  1. مجتمع تجاری نخل و برج پالم

در این مجتمع تجاری با شکوه قرار است حدود ۲۰۰ مغازه، دو  فروشگاه، یک سینما، میدان سرباز و ۱۲ رستوران وجود داشته باشد.

قرار است به ساختمان پالم جمیرا، یک طراحی تازه و زیبا ببخشیم.

  1. خانه پروانه ای خانه ایست سفارشی که در اندازه ۱۸۰۰ متر مربع ساخته شده است. این خانه قرار است دارای هزاران پروانه باشد تا مردم را به خود جلب کند.

طبق مرکز توریستی دبی، همه پروانه را دوست دارند.

  1. جزیره بلو واترز

بهترین مکان های توریستی دبی

در طراحی واقعی دبی، در این جزیره که توسط انسان ساخته شده است، قرار است بزرگترین چرخ فلک جهانی وجود داشته باشد و اطراف آن را بناهای یادبود احاطه کند. این جزیره چشم اندازی رو به خیابان جی بی آر دارد. در این جزیره، امکانات، فضای با کیفیت و میهمان­نوازی در انتظار شماست.

طبق گفته سازمان جهانی توریستی دبی، ساختمان بزرگتر، بهتر است. این جزیره قرار است بزرگ ترین خط ساحلی به شمار برود.

  1. ساختمان پروانه

این ساختمان نزدیک کافی نت دبی قرار گرفته است. سبک و نوع این ساختمان بسیار عجیب وغریب می باشد که در دست ساخت است. ساختمان فعلی باترفلای از دو دفتر تشکیل شده که توسط یک فضای مرکزی این دو دفتر به هم وصل می شوند.

بر اساس گفته مرکز جهانی توریستی، ما علاقه مند به دفاتر متصل به یکدیگر هستیم و این ساختمان قرار است از شلوغ ترین مناطق در دبی شوند.

  1. شهر علاء الدین، این پروژه تازه ساخته شده قرار است دارای برج های چسبیده به هم باشند که توسط پل به یکدیگر وصل می شوند. این ساختمان قرار است در کریکساید دبی واقع شود.

این ساختمان بر اساس داستان سندباد و علاء الدین ساخته می شود.

این ساختمان در سال ۲۰۱۶ افتتاح می شود.

طبق گفت سازمان جهانی توریستی، این پروژه بسیار جالب و حیرت انگیز است و قرار است در دیره قدیمی، که یک منطقه دیدنی است، قرار گیرد.

  1. جنگل دبی

مسافران توردبی  به تور جنگل رفته و از گل و گیاهان و جانوران گوناگون دیدن می کنند.

طبق گفته سازمان جهانی دبی، این جنگل بسیار شگفت انگیز و معرکه خواهد بود و بدون شک یکی از پروژه های موفق خواهد شد. در این جنگل مرکز ماساژ نیز وجود دارد.

  1. موزه پلیس دبی

این موزه شبیه کلاه پلیس است. این ساختمان چهار طبقه، یکی از بزرگ ترین موزه های جهان به شمار می آیدکه مسافران تور ارزان دبی معمولا از آن بازدید می کنند.

در این موزه اسلحه، شمشیر، یونی­فرم های قدیمی و رادارهای پلیس قرار دارد.

  1. پروژه کانال

کانال جدید دبی در جاده الواصل انجام گردیده است.این کانال قرار است به عنوان پل در فاز اول استفاده شود.

۱۰ . پارک ۱۱ کیلومتری برای قدم زدن

این پروژه از ۲۰۱۴ شروع شده و تا اواسط ۲۰۱۶ ادامه خواهد داشت.این مکان ۱۱ کیلومتری، قرار است دارای مکان قدم زدن، رستوران و کافه های بسیار باشد. منبع : تور ارزان دبی



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1395 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد