نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 




«مرکز جهانی علم، هنر و فلسفه.»

فرانسه، مقصد توریستی شماره یک در کل دنیا، به شما فرهنگی آشنا از خود ارائه می کند. کافه های کنار خیابان در پاریس، بازار محلی روستاها و حومه شهرها، غذاخوری های کوچک که با پرده های توری زیبا تزیین شده اند.

فرانسه چهارمین کشور در دنیا است که بیشترین سایت های میراث جهانی یونسکو را در خود جای داده است. سالانه به طور متوسط 83 میلیون مسافر از فرانسه بازدید می کنند.

به رغم همه چیز، فرانسه یکی از بهترین مقاصد گردشگری در جهان است و یکی از امن ترین کشورهای جهان برای گردش. درک اینکه چرا فرانسه اینقدر جذاب است، سخت نیست.

فرانسه، جاذبه های توریستی برای همه سلیقه ها دارد. این کشور دارای برخی از بزرگترین سواحل اروپا و همچنین مرتفع ترین کوه ها و بهترین آثار تاریخی، زیباترین شهرها، ایده آل ترین و زیباترین روستاها و حومه شهرها، قلعه های بسیار با شکوه، بهترین رودخانه ها و خیلی بیشتر. البته ما، به برخی از بهترین رستوران ها و بهترین نوشیدنی ها و هتل های متنوع و زیاد این کشور نسبت به سایر کشورهای دیگر در اروپا، اشاره ای نمی کنیم.

فرانسه چیزی برای همه دارد، و همین یکی از دلایلی است که باعث می شود مقصد گردشگری شماره یک جهان باقی بماند. انواع فرصت های تعطیلات بسیار خوب، از یک تعطیلات کوتاه مدت آخر هفته، در تور فرانسه مکان هایی مانند پاریس، نیس یا بوردو، تا تعطیلات خانوادگی آرام در حومه شهر، یک یا دو ​​هفته تعطیلات کنار ساحل یا تعطیلات پر انرژی کوهنوردی، قایقرانی یا دوچرخه سواری.

بیش از 25 درصد فرانسه با جنگل پوشانده شده است و 50 درصد آن حومه شهر یا زمین های کشاورزی می باشد. جنگل های فرانسه زیستگاه گوزن ها و گرازهای وحشی می باشد و جنگل های آلپ و پیرنه پناهگاهی برای گونه هایی نادر از بز کوهی، خرس قهوه ای، خرگوش آلپی و گونه های زیاد دیگری می باشد. خط ساحلی مدیترانه برای میلیونها پرنده مهاجر آفریقایی از جمله فلامینگوها، کرکس ها، مرغ ماهیخوار سفید و زنبور خوار است.

فرانسه یکی از قدیمی ترین ملل در زمین و از لحاظ قومی در اروپا بسیار متنوع است. این تاثیرات عمیق و گسترده، فرانسه را در طول تاریخ، در جنبه های مختلف فرهنگ، از جمله آشپزی، فلسفه، موسیقی، هنر، فیلم، مد، ادبیات و ورزش به عنوان رهبر جهان تبدیل کرده است.

غذاهای اصلی فرانسه شامل: سبزیجات تازه، گوشت و پنیر است. غذاهای فرانسوی به خاطر طراوت و کیفیت بالای آن شناخته شده است. غذای اصلی مردم فرانسه شب ها می باشد و این غذا اغلب شامل سه بخش است که با یک hors d’oeuvre یا پیش غذا شروع می شود – یک غذای استارتر که اغلب سوپ یا سالاد و نان است، سپس غذای اصلی و پس از آن پنیر یا میوه مصرف می شود.

برج ایفل، هیچکس نمی تواند پاریس را بدون این برج تصور کند. اما گوستاو ایفل، این برج را به صورت موقت برای نمایشگاه جهانی 1889 ساخت، ولی این سازه مدرن ناگهان به محبوبیت فوق العاده ای رسید.

اگر شما به دنبال یک تجربه بی نظیر در هنر، غذا و یا برای درک عمومی کیفیت زندگی هستید، فرانسه را از دست ندهید.

آژانس مسافرتی سام سیر، در زمینه ویزای توریستی شنگن از طریق سفارت اسپانیا در تهران و برگزاری تورهای انفرادی و گروهی به هر مقصدی در اروپا و حوزه شنگن، سوابق درخشان و نظرات مثبت مسافران این مسیر که با این آژانس افتخار همراهی داده اند، را دارا می باشد و با داشتن کادر حرفه ای و مجرب و مطلع در این زمینه می تواند بهترین خدمات ویزای اروپا، ویزای شنگن، تور اروپا، تور اسپانیا
، تور پاریس و ... را به شما در کمترین زمان ممکن ارائه بدهد.منبع:تور فرانسه  



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 

«کشور چکمه پوش ها، پیتزا، پاستا.»

وقتی شما به ایتالیا فکر می کنید، چه چیزی به ذهن شما می رسد؟ برج کج پیزا؟ پیتزاهای خوشمزه؟ شاید پاستا؟ خوب این کشور باورنکردنی خیلی بیشتر از این تصورات است. با ما همراه باشید تا به ایتالیا سری بزنیم!

ایتالیا کشوری جذاب است؛ تعطیلات در ایتالیا می تواند با کارهای جالبی، که برای انجام فعالیت های هیجان انگیز و دیدن مناظر شگفت انگیز وجود دارد، بدون تمام شدن باشد.

ایتالیا، کشوری در جنوب اروپا و به شکل یک چکمه می باشد که از جنوب اروپا به دریای آدریاتیک، دریای Tyrrhenian، دریای مدیترانه و دیگر آب ها می رود. محل این کشور در طول تاریخ خود، نقش مهمی ایفا کرده است. این کشور همراه با یونان، به عنوان زادگاه فرهنگ غرب شناخته شده است و دارای بیشترین تعداد سایت های میراث جهانی یونسکو در جهان است. آثار هنری و بناهای تاریخی در همه جا در سراسر کشور یافت می شود.

دریا اطراف ایتالیا را دربرگرفته است. کوه آلپ که از داخل ایتالیا می گذرند، باعث شده است که کشور به مناطقی تقسیم می شود. دربین این کوه ها دریاچه هایی وجود دارد که بزرگ هستند و یک لایه یخ نازک روی آنها قرار گرفته است و در انتهای غربی این کوه به کوه های Apennines می رسیم که تا سمت جنوب این کشور امتداد پیدا کرده اند. تور ایتالیا در غرب کوه های Apennines، جنگل ها قرار دارند و بسیاری از شهرهای تاریخی ایتالیا از جمله رم در این قسمت قرار دارد. در جنوب هم سواحل گرم و خشک و دشت های حاصلخیزی وجود دارد که در آن زیتون ها، بادام ها، انجیرها و دیگر محصولات کشاورزی کشت می شود.

در طول تاریخ، هنر، معماری و فرهنگ ایتالیا در سراسر جهان نفوذ داشته است. از نقاشان مشهور ایتالیایی می توان لئوناردو داوینچی و میکل آنژ را نام برد. ایتالیا قلب کلیسای کاتولیک است؛ این کلیسا توسط پاپ و مشاورانش از شهر واتیکان – در اطراف شهر رم – که یک شهر ایالتی محسوب می شود، اداره می گردد.

ایتالیایی ها نیز برای عشق خود به غذا شناخته شده اند! بسیاری از غذاهای ایتالیایی در سراسر جهان محبوب شده اند، مانند پیتزا معروف Margherita، اسپاگتی Bolognese و Tiramisu فوق العاده خوشمزه!

ایتالیا در سراسر جهان به خاطر غذاهای خوشمزه آن، صنعت مد، اتومبیل های ورزشی لوکس و موتور سیکلت ها، فرهنگ های مختلف و گویش های مختلف، و همچنین سواحل زیبای آن، دریاچه های آلپ و کوه Apennines شناخته شده است.

جای تعجب نیست که اغلب به نام Bel Paese یا کشور زیبا نامگذاری شده است.آژانس مسافرتی سام سیر، در زمینه ویزای توریستی شنگن از طریق سفارت اسپانیا در تهران و برگزاری تورهای انفرادی و گروهی به هر مقصدی در اروپا و حوزه شنگن، سوابق درخشان و نظرات مثبت مسافران این مسیر که با این آژانس افتخار همراهی را داده اند، را دارا می باشد و با داشتن کادر حرفه ای و مجرب و مطلع در این زمینه می تواند بهترین خدمات ویزای اروپا، ویزای شنگن، تور اروپا،
تور رم، تور فلورانس، تور ونیز، تور میلان و ... را به شما در کمترین زمان ممکن ارائه بدهد.منبع:تور ایتالیا  



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 

یک ضرب المثل چینی میگه: «گوش نکن چی می گن، برو ببین!!»

در زمان بچگی، احتمالا کسی به ما گفته بود اگر زمین رو بکنید به چین می رسید. امیدوارم این نفر معلم علوم شما نباشه، در غیر اینصورت به شما گفته که دایناسورها رو انسان ها شکار کردن که الان منقرض شدن!!!!

اما به عقیده من، چین خیلی با جایی که می شناسید فرق داره و کلا یک سیاره دیگه هستش – مکان بسیار دور افتاده و یک سیاره بیگانه که تا حالا ندیدی!!! اگر خیلی موفق باشی و خودت رو به چین نزدیک بدونی، یک فیلم پلیسی جکی چان یا فیلم بروس لی رو می بینی.
امروزه سفر بدون دردسر به چین تقریبا شبیه
تور چین کلاسیک در اروپاست چون با آپدیت کردن زیرساخت های گردشگری بعد از بازی های المپیک 2008 در پکن، یکی از جذاب ترین تمدن های دنیا را راحت تر میشه کشف کرد. چین شگفت انگیزه!!!

اما اینکه چرا باید حتما چین رو ببینید، 4 تا دلیل بیشتر نداره:
دیوار بزرگ چین: اولین کاری که باید در چین انجام بدید، دیدن این شاهکار معماری هستش که یک ماجراجویی فوق العاده عاطفی هستش. شما می تونی حتی یک شب روی این دیوار کمپ بزنی (اگر شانس بیاری که پرت نشی پایین) یا اینکه تو یک مهمان خانه کوچیک تو Jinshanglin اقامت داشته باشی، که بتونی یه پیاده روی درست و حسابی و طولانی بین Jinshanglin و Simatai داشته باشید. بین این دو نقطه مکان خیلی خوبی برای دیدن طلوع یا غروب خورشید هستش.
بیشتر مکان هایی تاریخی که در چین هستند، یا در حالت تخریب هستند و یا بازسازی. بیشتر شهرهای چین هم به سرعت در حال مدرن شدن هستند و در هر جای چین شما ساخت و ساز بناهای جدید را می بینید. واقعا تا قبل از اینکه این مکان های تاریخی از بین برود، باید حداقل یکبار چین را دید.
چشم انداز وسیع و مختلف چین باعث می شود که برای هر سلیقه ای ، مکانی و یا تفریحی برای انجام دادن داشته باشه، حالا چه شما شهر و روستا دوست داشته باشید، چه کوه یا کشتی سواری بر روی رود یانگ تسه یا پیاده روی در جنگل ها و ...
غذاهای چینی اصلا شبیه غذاهای خونگی ما نیستند، بلکه بهتر و متنوع تر و ارزان هستش. هر استان و هر شهر غذاهای مخصوص خودش رو داره، از رستوران های اردک در پکن تا رستوران های مشهور Pepper در سیچوان و تا غذاهای تند و گرم استان هونان.منبع:
تور چین



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 



«اندونزی، کشوری مبهم و گیج کننده با ماجراجویی های بی شمار.»

سرزمینی با 17،000 جزیره؛ که در 8،000 تای آن مردم به طور دائمی در آن سکونت دارند که هر کدام یک ترکیب منحصر به فرد از افرادی است که در آن جزیره زندگی می کنند؛ 300 زبان مختلف برای صحبت کردن.

سرزمینی با فرهنگ ها، مردم، حیوانات، آداب و رسوم، گیاهان، مناظر، آثار هنری و غذاهای متنوع و فراوان و بی شمار.

مزارع سرسبز برنج که مانند تراس روی کوه ها قرار دارند، حیوانات آزاد در جنگل ها و سواحل و دریاچه های فراوان و بکر. در پشت این مناظر طبیعی، سرزمین زیبا و خیره کننده با مردمان دوست داشتنی و یکی از بهترین دارایی های آسیا منتظر شما است.

زمانی که به اندونزی فکر می کنیم، ناخودآگاه جزیره بالی به ذهن می رسه و یه جورایی بالی را به عنوان نماینده کل اندونزی می دونیم.
بالی محبوب ترین جزیره برای گذراندن تعطیلات در بین تمام جزایر اندونزی هست. تور بالی لقب این جزیره، جزیره خدایانه، آن هم به این دلیل که بین تمام جزایر رنگارنگ اندونزی و بعد از یک دهه از ورود میلیون ها گردشگر به این جزیره، همچنان زیبا و مرموز مانده. از صبح تا غروب آفتاب در بالی انواع تفریحات و گشت گذارهایی مثل موج سواری، دیدن معبدهای باستانی و کاخ هایش، آتشفشان های فعال و جنگل های وحشی و شنا تو ساحل های شنی سفید در جنوب و ساحل هایی با شن های سیاه در شمال و غرب، می تونید انجام بدید. شب های بالی هم معروف هستند، با یک عالمه نمایش های خیابانی و شاد که می تونه حسابی سرگرمتون کنه و بهتون خوش بگذره. اکثر هتل ها و ویلاها در ساحل های کوتا، سمیناک و جیمباران قرار گرفتند و بهترین هتل های ساحلی با دریایی آرام و شن های سفید زیبا در شرق جزیره و در ساحل های سانور، نوسا دوا و ساحل دورافتاده کاندیداسا قرار دارند. این جزیره جادویی ارزش کشف کردن و گشت و گذار را دارد.

در چند سال گذشته
برای ایرانیان یک مقصد توریستی محبوب به حساب آمده است و استقبال زیادی از این تور از طرف گردشگران ایرانی شده است. با آژانس هواپیمایی سام سیر مفتخر است که در چندین سال گذشته در زمینه تورهای بالی به صورت حرفه ای با کارگزاران مجرب در اندونزی به طور مستقیم، کار نموده است و تجارت زیادی در این زمینه به دست اورده است و توانایی اجرای تور بالی را برای مسافران گرامی با قیمتی بسیار مناسب و کیفیت عالی دارا می باشد.منبع:تور بالی 



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 




«ما رویا را به شما پیشنهاد می دهیم.»

به مالدیو خوش آمدید، جایی که شن ها به سفیدی برف هستند و همه به شما لبخند می زنند، جایی که ماهی با خوشحالی در آب های گرم اقیانوس هند شنا می کنند، جایی که هوای آن مثل یک رویا است و نورهای درخشان و عمیق خورشید منتظر است که شما را در آغوش بگیرد!

مالدیو، طلوع و غروب آفتاب جادویی و خیره کننده را در تمام سال به نمایش می گذارد و همانند سایر کشورهای گرمسیری فصل خشک و مرطوب دارد. آب و هوای گرم و مرطوب به راحتی با نسیم خنک دریا و باران های دوره ای جبران می شود. مالدیو، بهشت ساحل های طبیعی و بکر گرمسیری، که از 1،919 جزیره مرجانی که در 26 گروه جزیرهای Atoll (جزیره یا زنجیره ای از جزایر تشکیل شده از مرجان) که 200 جزیره آن مسکونی و 80 جزیره آن استراحتگاه توریستی می باشد.

حتما قبلا عکس هایی از تور مالدیو دیده اید: ویلاهای زیبا و اختصاصی بر روی آب هاب آبی و شفاف، سواحل سفید ماسه ای و غروب های دیدنی. مالدیو مکانی نیست که بتوان با عکس آن را نمایش داد، حتما باید به این مکان رفت و آن را دید.

مالدیو به جاذبه های دنیای زیر آب اش معروف است. غواصی در آب های عمیق آن با گونه های مختلف گیاهان دریایی و بیش از 2000 گونه ماهی از ماهی های مرجانی تا کوسه ها تا مارماهی های رنگین و تا سفره ماهی ها و حتی نهنگ ها باورنکردنی است، در برخی از قسمت های آن آب های روشن و تمیز و کم عمق محل مناسبی برای غواصی سطحی می باشد.

مالدیو یک مقصد عالی، برای لذت بردن از تعطیلات خانوادگی همراه با ماجراجویی و گشت و گذار عاشقانه دو نفره و یا خلوتگاهی برای آرامش است.

آژانس مسافرتی سام سیر، به جرات یکی از اولین آژانس های ارائه دهنده
به صورت مستقیم و بی واسطه به این مقصد رویایی و سراسر آرامش می باشد. همکاران ما در بخش فروش تور خارجی، با داشتن اطلاعات قوی در زمینه هتل های مالدیو و پروازهای موجود به سمت این کشور و همینطور داشتن نرخ های رقابتی و اجرای تورهای با کیفیت در این مسیر، می توانند شما را در این سفر همراهی کنند.منبع:تور مالدیو  



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 




«استرالیا واقعا کشور منحصر به فردی است.»

استرالیا، مکانی وحشی و زیبا است، زمینی که پالت رنگی از ماسه های قرمز و صخره های رنگارنگ را می سازد و شهرهای پیشرفته و داستان های محلی بومی را طراحی می کند. تنها کشوری که یک قاره کامل را پوشش می دهد و بزرگترین کشور-جزیره دنیا.

فرهنگ استرالیا ناشی از ترکیب فرهنگ بومی استرالیا با فرهنگ اروپاییان مهاجر و مهاجرت دیگر فرهنگ ها به این قاره، است. استرالیا به این تنوع در مردمانش افتخار می کند و از فرهنگ ها و غذاهای مختلف آنان بهره می برد.

استرالیا یک کشور سکولار است و مذهب رسمی ندارد. هر شهر مراکزی برای پرستش ادیان مختلف دارد. مردمان استرالیا برای آزادی، تنوع، برابری و آرامش ارزش خاصی قائل هستند.

استرالیا دارای شگفت انگیزترین طبیعت ها در جهان است، مانند دیواره بزرگ مرجانی – بزرگترین سیستم صخره ای مرجانی و میراث های جهانی ثبت شده در غرب استرالیا Ayers Rock (Uluru) و Bungle Bungles، دوازده حواری در امتداد جاده اقیانوس بزرگ. بناهای ساخته شده توسط انسان که شامل پل بندر سیدنی و اپرای سیدنی می شوند. تور استرالیا جغرافیای استرالیا متشکل از بیابان ها، جزایر کوهستانی، گرمسیری، جنگل های بارانی، دریاچه ها و رودخانه ها است. طولانی ترین رودخانه در استرالیا، رودخانه مورای است که 2375 کیلومتر طول دارد. رودخانه مورای در نیو ساوت ولز شروع می شود، سپس از طریق ویکتوریا و در نهایت جنوب استرالیا، جایی که مورای به اقیانوس جنوبی می رسد. رودخانه مورای به انواع حیوانات وحشی مانند پلاتی پوس یا نوک اردکی، مورای کد یا سبزماهی، ماهی طلایی یا Golden Perch، ماهی قزل آلا و روغن *ماهی اطلسی یا Cod می باشد. رودخانه نیز برای کشتی های پدالی آن معروف است و این کشتی ها در رودخانه برای چند روز کروز دارند.

آب و هوای استرالیا بسیار متنوع و گرمسیری است و در جهات مختلف کاملا متفاوت می باشد. آب و هوای متنوع در استرالیا اجازه انجام انواع ورزش های فضای باز مانند قایقرانی، اسکی، پیاده روی و صخره نوردی را می دهد.

پس می بینید که، موارد جالبی زیادی برای دیدن و یادگیری در مورد استرالیا وجود دارد. بهترین راه کشف استرالیا مسافرت کردن به این کشور و تجربه کردن تور استرالیا برای خودتان است!

آژانس مسافرتی سام سیر، با فراهم کردن شرایط دریافت ویزای استرالیا بدون واسطه و اجرای
مستقیم و با یکی از بزرگترین کارگزاران این مسیر، در تلاش است که بهترین مسافرت را برای شما مسافران رقم بزند.منبع:تور استرالیا



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 



تابستان به فصل گرما، میوه های رنگارنگ، بستنی، شنا، دریا، آفتاب گرفتن، تعطیلات، مسافرت های گروهی و مسافرت های خانوادگی و مسافرت های مجردی و تابستانه، سینما و تلویزیون و ... شهرت دارد. و در آخر برای فرار از گرمای تابستان یک گوشه خنک را برای مسافرت انتخاب می کنیم و از روزهای آفتابیش لذت می بریم.

در ایران باستان، یک جشن بزرگ در میانه فصل تابستان به نام جشن چله تابستان یا چله تموز وجود داشته است که از یکم تیرماه شروع و تا 10 مرداد ادامه داشته است که در بین این تاریخ جشن های نوروز بل (آغاز سال دیلمی گلیگ زبان ها – بین 13 تا 17 مردادماه برگزار می شود)، جشن نیلوفر (سوم تیرماه)، زیارتگاه نارکی (مراسم نیایش اهورامزدا و برگزاری مراسم و آیین دینی و سنتی از 12 تا 16 مردادماه می باشد).تور تابستان در قدیم و در تقویم باستانی ایران بعد از نوروز را به 2 ، چهل روز تقسیم می کنند؛ چهل روز اول را چله معتدل و چهل روز دوم را که گرمترین روزهای سال است را چله تموز یا چله دوم می نامند.



تابستان را گرم ترین فصل سال می دانند و درجه حرارت در روزهای تابستانی به موقعیت مکانی روی زمین نسبت به خورشید، متغیر می باشد، چرا که در این زمان خورشید در بالاترین نقطه خود در آسمان قرار دارد. در مناطق استوایی نسبت به مناطق قطبی گرمای بیشتری را خواهیم داشت چرا که به خاطر گرد بودن زمین این مناطق نور خورشید را بیشتر دریافت می کنند در حالی که مناطق قطبی که پوشیده از یخ هستند، بیشتر اشعه خورشید را منعکس می کنند. البته گرمای تابستان تعریفی دیگر هم دارد، به این صورت که، علم هواشناسی، سال را به 12 ماه تقسیم کرده و این 12 ماه را در 4 فصل که هر فصل 3 ماه دارد، طبقه بندی کرده است. در نیمه شمالی استوا ژوئن، جولای و اگوست به عنوان 3 ماه تابستان و در نیمه جنوبی استوا دسامبر، ژانویه و فوریه به عنوان 3 ماه تابستان در نظر گرفته شده است.

این افزایش دما در تابستان در برخی از مناطق بیشتر می باشد و خود را به شکل خشکی هوا نشان می دهد که حتی ممکن است با خشکسالی مواجه شویم. پدیده موج گرما نیز در تابستان شایع است، که در آن آب و هوا بسیار داغی که با افزایش ناگهانی و سریع درجه حرارت رخ می دهد که باعث بوجود آمدن شرایط سختی برای انسان ها و حیات وحش می شود.



در نواحی استوایی، در این موقع از سال رشد گیاهان افزایش می یابد و شاهد بارش باران های بسیاری خواهیم بود و اگر وزش باد در زمان این بارش ها تغییر کند، منجر به پدیده فصل مانسون یا وزش طوفان های بارانی شدید می شود.



در تابستان به دلیل تعطیلی مدارس و تعطیلی نسبی دانشگاه ها در ایران، شاهد سفرهای خانوادگی، دوستانه – چه سفرهای داخلی و چه سفرهای خارجی – هستیم و شرکت خدمات مسافرت هوایی سام سیر، با گرد آوردن مجموعه ای از تورهای تعطیلات تابستانی چه به صورت تورهای گروهی یا تورهای لوکس و یا تورهای ارزان قیمت و یا تورهای انفرادی
(به صورت فروش آنلاین پروازهای داخلی، پروازهای خارجی، هتل ها و سایر خدمات مسافرتی و یا به صورت فروش پکیج تور) در خدمت مسافران گرامی می باشد. در ادامه بهترین پکیج های تور مسافرتی تعطیلات تابستانی 1397 آورده شده است که شما می توانید به صورت آنلاین و یا از طریق تماس مستقیم با کارشناسان فروش ما، خریداری کنید.منبع:تور تابستان  




:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 


«فوتبال، ساحل های شن سفید، جنگل های بارانی سرسبز و شهرهای بزرگ.»

برزیل، یکی از جالب ترین و زیباترین کشورهای جهان است. کشوری با سواحل شنی سفید، جنگل های وحشی سرسبز و بارانی و شهرهای بزرگ است. این کشور در آمریکای جنوبی تقریبا نیمی از این قاره را اشغال کرده است و تقریبا در نیکره جنوبی قرار دارد و بسیاری از مناطق آن گرمسیری با وسعت گسترده ای از جنگل های بارانی پر از گیاهان عجیب و غریب و حیات وحش است. 7،400 کیلومتر سواحل با شن های طلایی در کنار اقیانوس اطلس قرار دارد و که با منابع معدنی پر شده است. طلاهای معادن برزیل هنوز هم در کلیساهای پرتغال استفاده می شود؛ قدرت استعماری که در برزیل تا سال 1822 حکومت می کند. این نفوذ قدرتمند پرتغالی در معماری استعماری برزیل، در هنرهای تزئینی مانند کاشی های شیشه ای در کلیساها و صومعه ها و زبان، مشهود است.

تنوع زیستی که در برزیل وجود دارد: اکوسیستم متنوعی، که بزرگترین مجموعه ای از گونه های گیاهی و حیوانات که درنقاط مختلف دنیا می توان دید را به نمایش می گذارد. مکان های بی شماری وجود دارد که در آن شما می توانید گونه های شناخته شده ای را در برزیل کشف کنید، از جمله توکان، طوطی مکائو ارغوانی، میمون هاولر یا جیغ کش، برگچه*خوار یا کاپی*بارا، دلفین های صورتی، لاک پشت های دریایی و هزاران گونه دیگر.

چشم انداز برزیلی بسیار متنوع است.تور برزیل این بیشتر به خاطر جنگل های متراکم آن، از جمله آمازون – بزرگترین جنگل های بارانی در جهان – در شمال است. اما در برزیل مراتع خشک هم به نام پامپاس، تپه های ناهموار، جنگل های کاج، تالاب های بزرگ، پهنه های بسیار زیاد (مناطق سطح بالای زمین) و دشت ساحلی طولانی وجود دارد.

شمال برزیل تحت تاثیر رودخانه آمازون و جنگل هایی است که آن را احاطه کرده است. آمازون یک رودخانه نیست بلکه یک شبکه از صدها آبراه است. طول کل آن 6،840 کیلومتر است که طولانی ترین رودخانه روی زمین است. هزاران گونه در این رودخانه زندگی می کنند، از جمله پیراناهای بدنام و بوتو یا دلفین صورتی رودخانه.

مساحت عظیم این کشور به این معنی است که آب و هوای برزیل می تواند به شدت از یک منطقه به منطقه دیگر متفاوت باشد. شهرهای ساحلی ریودوژانیرو، رسیفی و سالوادور برای بیشتر سال گرم و دشوار هستند، در حالی که شهرهایی که بالاتر از سطح دریا هستند مانند سائوپائولو، برازیلیا و بلو هوریزونته آب و هوا کمتر گرم می باشد. شهرهای جنوبی کوریتیبا و پورتو آلگره در زمستان می توانند کاملا سرد شوند.

برای گردشگران، برزیل بهشتی گرمسیری و یک مقصد فرهنگی هیجان انگیز با جاذبه های زیاد برای همه سلیقه ها است، از تعطیلات ساحلی شگفت انگیز و جنگل گردی، دیدن زیباترین آبشارهای دنیا – ایگواسو و جنگل های مرموز و هیجان انگیز رودخانه آمازون تا موزه هنرهای معاصر و بزرگترین کارناوال دنیا به نام کارناوال ریو که نمایش فرهنگ و نوع زندگی برزیلی است.

آژانس مسافرتی سام سیر، با داشتن تجربه و کادری حرفه ای در این مسیر و برگزاری موفقیت آمیز تور جام جهانی برزیل 2014، به یکی از مطرح ترین و معتبرترین آژانس ها در زمینه
تبدیل شد و سالانه با اجرای تور برزیل چه به صورت انفرادی و چه به صورت گروهی در فصل تابستان و تعطیلات عید نوروز به یکی از آژانس های قدرتمند در این مسیر تبدیل شده است.منبع:تور برزیل



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 



«پر شور، پیچیده، ماتادورهای از جان گذشته.»

اسپانیا هم یک زندگی کلیشه ای است و هم با آنچه که شما فکر می کنید، کاملا متفاوت است.

زمانی که شما به اسپانیا فکر می کنید، تصاویری از مبارزه گاو نر، رقص فلامینگو و فستیوال مذهبی Fiestas بدون شک به ذهن شما می رسد. اما واقعا اسپانیا همین است؟ پاسخ خیر است، اسپانیا چیزی بیشتر از این تصورات و آفتاب و ساحل های شبک و زیبا و مدرن است.

سالانه تعداد زیادی از مسافران برای تعطیلات به تور اسپانیا می روند، ولی تعداد کمی از آنها واقعا این کشور را می بینند. این کشور پر از فرودگاه ها، برج هتل های مدرن، خانه های مسکونی، زمین های گلف، شهرها، بزرگراه ها، پارک های تفریحی، بارها، کلاب، رستوران ها، استخرهای شنا است. در این اسپانیا، درخت اصلی نخل است، Paella غذای اصلی است، فعالیت فقط استراحت کردن است و بوی اصلی هم لوسیون های حمام آفتاب است است.

اسپانیا، یک بابل مدرن است که مردم به زبان و لهجه های زیادی صحبت می کنند، از جمله اسپانیایی و کاتالان که رایج تر از بقیه هستند. در این اسپانیا می توانید غذا را در هر زمانی از روز و حتی شبانه نیز دریافت کنید، بار ها همیشه پر است، خورشید قرار است تمام روز را بدرخشد (هر چند که اینطور نیست)، هرگز هم قصد نداره که باران بیاید، و زندگی به دور این سه کلمه می چرخد: خورشید، شن و دریا.

خرابه های باقی مانده از رومیان باستان، قلعه های افسانه ای و شگفت آور، کلیساهای بزرگ، موزه ها، میراث Moorish (اهالی شمال آفریقا)، شهر و روستاهای قرون وسطایی، طبیعت غنی و افسانه ای آن و ... از اسپانیا کشوری ساخته است که نیاز گردشگران واقعی و پر سوال را برطرف می کند.

در حالی که جمعیت توریست ها در سواحل مدیترانه از خود مردم محلی بیشتر است، در بقیه نقاط اسپانیا اینچنین نیست. در مناطق داخلی اسپانیا، به اندازه یک دنیا، مکان برای کشف و دیدن دارد. به غیر از اطراف مادرید، مناطق داخلی اسپانیا بسیار کم جمعیت است و با دوجین شهر تاریخی و دورتر از آن زمین های کشاورزی بسیار بزرگ، چمنزارها و چراگاه ها، به علاوه تپه ها و کوه ها با رودخانه هایشان، جوی ها و برکه قرار دارد.

اسپانیا، زمانی قدرتمندترین کشور در اروپا و بزرگترین قدرت استعماری در جهان بود. برخی از نام های بزرگ تاریخ اسپانیا - کریستف کلمب یا فردیناند ماژلان، هستند که نام آنها در تاریخ اسپانیا برای آیندگان باقی مانده است. امروزه اسپانیا ردپا و خاطرات زیادی از گذشته طلایی کشور خود دارد و همین طور هم از روزهای تاریک و مسیری که به تاریخ آن منجر شده است – که می تواند در سرتاسر کشور یافت شود. میراث تاریخی و طبیعی این کشور بزرگ در میان اروپای غربی بزرگترین و متنوع ترین می باشد.

فراموش نکنید که این کشور به مسافران خود، غذاهایی عالی و پر از عطر و طعم های دوست داشتنی را ارائه می دهد.

آژانس مسافرتی سام سیر، در زمینه ویزای توریستی شنگن از طریق سفارت اسپانیا در تهران و برگزاری تورهای انفرادی و گروهی به هر مقصدی در اروپا و حوزه شنگن، سوابق درخشان و نظرات مثبت مسافران این مسیر که با این آژانس افتخار همراهی را داده اند، را دارا می باشد و با داشتن کادر حرفه ای و مجرب و مطلع در این زمینه می تواند بهترین خدمات ویزای اروپا، ویزای شنگن، تور اروپا،
و ... را به شما در کمترین زمان ممکن ارائه بدهد.  



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 



در حدود یک قرن پیش، مارک تواین نویسنده آمریکایی درباره جزیره موریس گفته است:

"در ابتدا موریس بوجود آمد و بعد بهشت، و بهشت از روی موریس کپی شده است."

واقعا حق داشت!!

آیا شما تصور اقامت در یک جزیره بهشت مانند رو تو سرتون دارید؟ جواب واضحه؛ به موریس سفر کنید.

مروارید اقیانوس هند، مکان فوق العاده جالب بر روی زمین! دریای فیروزه ای، سواحل شنی سفید که با طبیعت باشکوه این جزیره ترکیب شده...

در اینجا ما یک راه خوب برای شروع سفر در این جزیره بی نهایت زیبا داریم! در زمان سفرتون، شما می تونید زیر یک درخت نارگیل کل روز رو لم بدید، پارک های طبیعی داخل موریس رو کشف کنید و مردمی را ببینید که خیلی دوستانه و گرم بهتون خوشامد می گن.

با دیدن هتل های لوکس و ویلاهای گرون قیمت، می بینید که موریس به مهمانان خود اهمیت زیادی می ده وتور موریس می خواهد شما بهترین تعطیلات رو در موریس بگذرونید.

اگر طرفدار بازی گلف هستید، این جزیره معدن زمین های بین المللی گلف هستش. همه نوع ورزش آبی، دیدن شنای دلفین ها در خلیج تامارین، مسابقان ماهیگیری، غواصی، کشتی های کاتاماران، اگر هم خیلی دوست دارین که هیجان زده بشید با Zip line از وسط جنگل و کوه و آبشار و رودخانه رد بشید یا اگر می خواید آدرنالین خونتون بیش از اندازه بشه حتما پرش آزاد از ارتفاع رو تجربه کنید.

موریس، بدون سوال یکی از قشنگ ترین جزایر دنیا است، که با مناطق طبیعی زیبا پر شده. پارک های ملی موریس که انواع گیاهان و جانوران بومی و غیر بومی زیادی داره، سواحل همانند بهشت یا مکان های مقدس و ... در موریس شما می توانید حسابی طبیعت گردی کنید!!

پس صبر نکنید و تورهای این جزیره بهشتی رو برای خوددتون و خانواده تون بخرید!

به جرات می توان گفت، آژانس هواپیمایی سام سیر یکی از اولین آژانس های ایران بود، که اقدام به اجرا و فروش
به صورت مستقیم و بدون واسطه به مسافران ایرانی بود و با داشتن تجربه بسیار در زمینه تور موریس، می تواند بهترین و مناسب ترین تور را در این مسیر به شما مسافران گرامی ارائه بدهد.منبع:تور موریس 



:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 




«بکر، طبیعی، زیبا، رویایی، آرامش، لذت و ... »

سواحلی با شن های پودری و سفید رنگ با دریایی به رنگ آبی خیلی روشن، تپه های سرسبز، با یک ریتم عالی؛ تمام این خیال پردازی ها به اسم سیشل واقعی می شود.

تنها جزایر گرانیتی در میان اقیانوس، قدیمی ترین جزایر اقیانوسی در جهان، بزرگترین جزیره مرجانی در جهان و مجموعه ای از جاذبه های جغرافیایی، سیشل را به بهشت گرمسیری جهان تبدیل کرده است؛ تشکیل شده از 115 جزیره گرانیتی و مرجانی.

کلمه بهشت که برای سیشل استفاده می شود دلایل بسیار خوبی داره: هیچ خطری جدی برای طبیعت وجود نداره، هیچ مالاریا و یا بیماری های جدی وجود نداره، جزایر در خارج از مسیرهای طوفانی قرار داره و شما برای مدتی که در این جزیره هستید استاندارد یک زندگی خوب و زیبا رو تجربه خواهید کرد.

تور سیشل با ورود مسافران به خوبی توسعه پیدا کرده، این توسعه به صورت زیربنایی انجام شده که باعث شده که جاذبه طبیعی این جزیره تکمیل تر بشه. و با اونکه سفر به این جزیره بودجه زیادی رو می خواد ولی در عوض خدماتی که دریافت می کنید فرای تصور شما هستش. میزان جرم و جنایت در این جزیره به شدت پایین هستش و مسافران در این جزیره واقعا مورد استقبال همه قرار می گیرند.

غواصان، زوج های تازه ازدواج کرده، طبیعت گردان، کسانی که فقط دنبال لذت بردن مطلق از زندگی هستند، شکموها و ورزشکاران، علاقمندان به قایق سواری و دریانوردی و .... همه به سیشل می آیند تا فقط گوشه ای از لذت های سیشل را برای خودشان پیدا کنند.

شما هر چقدر بخواید می تونید سیشل بمونید – چرا نگاهی به اطراف سیشل نمی دازید؟

آژانس هواپیمایی سام سیر، طی سال های گذشته یکی از اولین آژانس هایی بود که مسیر سیشل را به صورت مستقیم و بدون واسطه و همکاری با بهترین کارگزاران در این مسیر با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت پایه ریزی کرد و به فروش رسانید.منبع:
تور سیشل



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 


خرید بلیط هواپیما با استفاده گسترده از خدمات رزرو آنلاین بسیار ساده شده است. مسافران می توانند قیمت ها و مسیرهای مختلف را با استفاده از سایت های رزرو آنلاین مقایسه کنند و تنها با چند کلیک ماوس، بلیطی رزرو کنند. مهم ترین مهارت هایی که شما برای خرید بلیط هواپیما نیاز دارید، یک میزان کوچک از مهارت در اینترنت و آگاهی سازمانی است تا برای بهترین قیمت ها از پیش برنامه ریزی کنید.



و اما مراحل خرید بلیط:
مشخص کردن تاریخ سفر
تاریخ سفر خود را مشخص کنید. اغلب، رزرو
بلیط هواپیما این اطمینان را ایجاد می کند که شما می توانید از میان مسیرهای مختلف و قیمت های ارزان تر انتخاب کنید.




سریعتر برای خرید بلیط اقدام کنید
به سرعت قیمت ها را بررسی کنید. حتی اگر شما فقط یک ایده کلی از زمانی که سفر هوایی که قرار است انجام دهید داشته باشید، ایده خوبی برای شروع خرید بلیط هواپیما است. اگر پرواز شما در دوره تعطیلات اصلی مانند کریسمس یا سال جدید است، نزدیکی تاریخ سفر شما به روزهای پر جنب و جوش و پر ترافیک بر شانس شما در گیر کردن در یک تصادف، از دست دادن یک پرواز یا فقط تجربه مسافرتی ناخوشایند تاثیر زیادی دارد. سریع رزرو کنید!



خرید آنلاین بلیط هواپیما
وب سایت های سفر قابل اعتماد را بررسی کنید. اکثر سایت های سفر به روش مشابه عمل می کنند. آنها از شما می خواهند که مقصد و تاریخ مخصوص سفر را وارد کنید. یک لیست ایجاد می شود که نتایج را در تعدادی از شرکت های مختلف هواپیمایی به شما نشان خواهد داد. نتایج معمولا بر اساس قیمت مرتب می شود. قیمت ممکن است تحت تاثیر تعدادی از متغیرها از جمله تعداد توقف ها، فرودگاه مقصد یا خروج و نزدیکی با تاریخ مسافرت قرار گیرد.

تماس با آژانس های هواپیمایی

گزینه دیگر این است که با یک شرکت هواپیمایی به طور مستقیم تماس بگیرید. اگر شما ترجیح می دهید که
خرید بلیط هواپیما را از یک شرکت هواپیمایی خاص تهیه کنید، می توانید بلیط هواپیما آنلاین را همانند هر یک از این وب سایت های سفر رزرو کنید. معایب این روش این است که شما نمی توانید قیمت ها یا مسیرهای مختلف را در خطوط هوایی مختلف مقایسه کنید.



رزرو بلیط هواپیما به صورت شخصی

رزرو شخصی بلیط هواپیما به یک کارت اعتباری معتبر نیاز دارد و از شما خواسته می شود شماره کارت اعتباری و تاریخ انقضا را در بخش پرداخت وارد کنید. از شما همچنین برای اطلاعات شخصی مربوطه مانند نام کامل، آدرس و احتمالا شماره گذرنامه برای سفرهای بین المللی درخواست خواهد شد. اطمینان حاصل کنید که کارت اعتباری مورد استفاده برای رزرو بلیط را با خود به فرودگاه آورید! اگر رزرو غیر قابل برگشت یا اثبات هویت لازم باشد، از شما خواسته می شود که کارت اعتباری را تهیه کنید .

ذکر ایمیل در هنگام ثبت سفارش

احتمالا برای ارسال یک تأیید نامه الکترونیکی از شما سوال پرسیده می شود. ارسال ای میل را تایید کنید، زیرا در صورت نیاز به جزئیات رزرو قابل استفاده خواهد بود. علاوه بر این، تأیید نامه الکترونیکی قابل چاپ است و می تواند در سرویس های سلف سرویس فرودگاه برای ثبت نام استفاده شود. این مرحله باعث صرفه جویی در زمان می شود و از اذیت شدن برای ایستادن در صف های طولانی جلوگیری می کند.منبع:
خرید بلیط هواپیما



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 



بلیط هواپیما یک سند یا رکورد الکترونیکی است که توسط ایرلاین و یا یک آژانس مسافرتی صادر می شود. این سند که تایید کننده یک صندلی در هواپیما می باشد، شامل اسم مسافر، ایرلاین یا آژانس مسافرتی صادر کننده، شماره بلیط، فرودگاه مبدا / مقصد، تاریخ و ساعت پرواز، کلاس پروازی، قیمت بلیط، شرایط تغییر تاریخ و یا کنسلی می باشد.

زمان شروع استفاده از
بلیط هواپیما همزمان با اولین پروازهای مسافربری در سال 1909 میلادی است. در آن سال، مسافران از طریق تلفن رزرو خود را انجام می داند و بلیط از طریق پست برای آدرس آنها ارسال می گشت. با ظهور تکنولوژی های جدید و پیشرفت برنامه های کامپیوتری این روند تغییر حالت داد و مسافران می توانند از طریق مرورگرهای اینترنتی و سایت های آنلاین فروش بلیط و یا حتی اپلیکیشن های طراحی شده برای اینکار می توانند ایرلاین مورد نظر و ساعت و تاریخ پرواز خود را انتخاب کرده و مبلغ آن را به صورت اینترنتی واریز کرده و د رنهایت بلیط خود را از طریق ایمیل و یا صفحات وب مشاهده کنند که در اصطلاح به آن E-ticket گفته می شود. مسافران باید یک نسخه چاپی از این بلیط را در فرودگاه جهت دریافت کارت پرواز همراه داشته باشند.

در سیستم های فروش بلیط خارجی و بلیط داخلی عوما دو روش بلیط چارتر و بلیط سیستمی وجود دارد :

بلیط چارتر:

در دنیای گردشگری و مسافرت امروزی اصطلاح های زیادی وجود دارند. مطمئنا همه شماها اصطلاح پرواز چارتر را شنیده اید. کلمه چارتر در حوزه گردشگری به معنای دربست کردن یا اجاره کردن بخشی و یا تمام صندلی های یک اتوبوس، قطار و پرواز و یا اتاق های یک هتل می باشد. در واقع روند چارتر کردن بلیط پرواز به این صورت می باشد که، شرکت یا آژانس مسافرتی درخواست کننده به صورت دوره ای یا سالیانه و در زمان های خاصی اقدام به چارتر کردن تعداد مشخص و یا همه صندلی های هواپیما می کنند که معمولا ارزان تر از بلیط های سیستمی می باشند.

ایرلاین یا شرکت هواپیمایی را چارتردهنده و آژانس مسافرتی یا شرکت های خدمات مسافرتی را چارترکننده می گویند، تعیین بها بلیط چارتر در اینجا به عهده چارتر دهنده است (که در برخی از این پروازها بها بلیط برای تمامی افراد بالای دو سال یکسان می باشد) و چارتر کننده تنها مسئول فروش این صندلی ها می باشد. طبق قراردادی که بین این دو بسته می شود، چارتر کننده موظف است حتی در صورت عدم فروش بخشی از صندلی های چارتر شده، مبلغ اجاره کردن تمام صندلی ها را به چارتردهنده پرداخت نماید و بدین ترتیب است که اکثر چارترکنندگان با توجه به زمان نزدیک شدن پرواز چارتریشان آن را با تخفیفات ویژه ( که در اصطلاح به آن لحظه آخری گفته می شود) به فروش می رسانند.

مبلغ بلیط چارتر بسته به عوامل مختلفی تغییرات زیادی را در سال دارد. در فصول پر مسافرت سال (در اصلاح به آن Pick Season و یا High Season گفته می شود) که تقاضای مسافرت برای مسیرهای پر ترددی مثل ترکیه، امارات، مالزی، تایلند، چین، اروپا و ... صورت می گیرد قیمت های این دسته از بلیط ها افزایش پیدا می کند. در زمان هایی از سال هم که شرایط آب و هوایی کشورهای مقصد تغییر کرده (سردتر یا گرمتر می شوند)
خرید بلیط هواپیما چارتری کاهش پیدا می کنند تا بازار خود را از دست ندهند.

این دسته از بلیط ها در یک روز مشخص از فرودگاه مبدا پرواز و در فرودگاه مقصد بر زمین می نشیند و معمولا در زمانی که صادر می شوند شرایط کنسلی آنها با جرایم 100 درصد روبرو است و اگر ایرلاین چارتر کننده با کنسلی موافقت کند مبالغ جریمه عمدتا بالا می باشد. در سایر شرایط و قوانین این بلیط ها با بلیط های سیستمی یکسان می باشد.


خرید این نوع بلیط ها به مسافرانی توصیه می شود که، معمولا به دنبال ارزان تر کردن مبلغ تور مسافرتی خود می باشند و تغییراتی در زمان پرواز خود نمی خواهند ایجاد کنند.

مسیرهایی که برای این بلیط ها در نظر گرفته می شود، محدودیت ندارد و می توان تمام بلیط های داخلی و بلیط های خارجی تمام شرکت های هواپیمایی یا ایرلاین ها را در برگیرد.

شرکت خدمات مسافرتی هوایی سام سیر نیز در راستا خرید بلیط هواپیما داخلی، خدمات پروازهای چارتری خود را در مسیرهایی نظیر مسیرهای اروپایی (ایتالیا، فرانسه، اسپانیا و ...)، آفریقای جنوبی، برزیل، ژاپن، استرالیا، چین، مالزی، سنگاپور و ...، با ایرلاین های معتبری نظیر هواپیمایی امارات، هواپیمایی قطر، هواپیمایی آلیتالیا، هواپیمایی اتحاد، هواپیمایی عمان، هواپیمایی ماهان، هواپیمایی ایران ایر و ... در تمامی مسیرها، ارائه می نماید.

بلیط سیستمی:

بلیط سیستمی واژه مقابل بلیط چارتر می باشد و توسط شرکت هواپیمایی مذکور به صورت مستقیم در اختیار مشتریان و آژانس های مسافرتی توسط برنامه های واسطی نظیر آمادئوس و یا وب سایت های فروش بلیط پرواز ، قرار می گیرد. بلیط سیستمی در واقع برنامه پروازهای منظم یک شرکت هواپیمایی (ایرلاین) در طول سال است که تغییر نرخ چندانی ندارد، البته عواملی مانند تعطیلات خاص یا مناسبت های ملی و مذهبی و یا حتی تغییر ساعت پرواز در یک روز باعث افزایش و یا کاهش نرخ بلیط سیستمی می شود.

فرق میان بلیط سیستمی و بلیط چارتر

برخلاف بلیط های چارتر، مسئولیت خالی ماندن صندلی ها در هر پرواز متوجه خود شرکت هواپیمایی یا ایرلاین می باشد و شرایط و قوانین کنسلی و تغییر تاریخ / ساعت پرواز در این نوع بلیط ها طبق قوانین هواپیمایی کشوری و ایرلاین مربوطه قابل انجام است. در ضمن مسافران می توانند پرواز را برای خود رزرو نگه دارند تا در صورت لزوم بدون پرداختن هزینه ای آن را تغییر بدهند و در نهایت اقدام به صدور بلیط و پرداخت وجه آن بکنند و حتی در صورتی که بلیط صادر شود در صورت کنسلی، جریمه از مبلغ کسر و مابقی استرداد می شود.





طبقه بندی قیمت بلیط سیستمی

به 2 دسته IT Fare و Market Fare تقسیم می شود:

IT Fare به نرخ های ویژه و قیمت
خرید بلیط هواپیما خارجی سیستمی اطلاق می شود که اغلب یا به صورت مستقیم از طرف ایرلاین صادر می شود و یا دسترسی های خاصی به برخی از آژانس های مسافرتی پرفروش (با تعداد مشخص در هر پرواز) داده می شود تا بتوانند اینگونه بلیط ها را صادر نمایند (در اصطلاح به اینگونه نرخ ها پروموشن-Promotion گفته می شود) ، که البته این نوع نرخ ها به صورت دائمی در دسترس نیستند. اما اگر به دنبال نرخ های پایین پروازی و با شرایط و قوانین کنسلی و تغییر تاریخ / ساعت همانند بلیط های سیستمی هستید، پیشنهاد می شود با همکاران ما در بخش Emirates Holiday تماس گرفته و از خدمات اینگونه بلیط ها به همراه پکیج تور انها بهره مند شوید.
Market Fare به آن دسته از بلیط هایی گفته می شود که به صورت معمول توسط آژانس های مسافرتی و یا از طریق وب سایت های فروش بلیط خارجی و بلیط داخلی و یا از طریق اپلیکیشن های ایرلاین ها، نمایش داده می شود.

آژانس مسافرتی سام سیر، که در قسمت فروش بلیط خارجی و فروش بلیط داخلی از جمله آژانس های برتر در این زمینه می باشد، در اقدامی برای آسان نمودن و صرفه جویی در هزینه و وقت مسافرین خود اقدام به فروش بلیط پروازهای داخلی و خارجی به تمامی مقاصد در دنیا به صورت انلاین، نموده است و با بهره گیری از چندین تامین کننده قوی در این زمینه تجربه راحت و لذت بخشی از خرید بلیط هواپیما داخلی خارجی را به مسافران خود عرضه داشته است.منبع:
خرید بلیط هواپیما خارجی



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان


1. افسانه ها را نادیده بگیرید

افسانه های اینترنتی بسیاری درباره پیدا کردن پرواز های ارزان وجود دارد. هیچ توپ جادویی یا یک ترفند نینجایی مخفی وجود ندارد. بنابرین اجازه دهید در ابتدا بگویم: خرید بلیط هواپیما در روز سه شنبه ارزان نیست، هیچ مدرکی وجود ندارد که جستجویی ناشناس شما را به معاملات ارزان تر هدایت کند، و هیچ تاریخ دقیقی یا دوره زمانی مشخصی که در آن مدت بلیط هواپیما خود را رزرو کنید وجود ندارد.

همه روزه در خطوط هوایی هزاران معامله بلیط هواپیما وجود دارد. بلیط ارزان هواپیما آن بیرون هست اگر که شما بدانید چطور آن ها را بیابید. از هزینه های اشتباه منتشر شده ارزان گرفته تا معاملات عادی تا شکستن قیمت بلیط هواپیما برای رقابت با خطوط های هوایی دیگر چیزهایی هست که در بازار فروش بلیط هواپیما وجود دارد.



2. با تاریخ و زمان مسافرت خود انعطاف پذیر باشید

قیمت های بلیط خارجی بسته به روزهای هفته، زمان های مختلف سال و تعطیلات پیش رو متفاوت است. اگر شما هنگامی که همه با هواپیما سفر می کنند میخواهید سفر کنید پس باید هزینه های بیشتری پرداخت کنید. اگر علاقه شدیدی به بازدید پاریس دارید، در بهار و پاییز هنگامی که افراد کمتری به بازدید می روند و هزینه های بلیط هواپیما ارزان تر است بروید.



3. با مقصد های خود انعطاف پذیر باشید

اگر نمی توانید با اینکه چه زمانی پرواز کنید انعطاف پذیر باشید حداقل با به کجا پرواز کردن خود انعطاف پذیر باشید. بهتر است که با هردو باشید اما اگر شما واقعا می خواهید بیش ترین پول را در پرواز پس انداز کنید، بایستی لااقل یکی را انجام دهید. موتور های جستجوی خطوط هوایی و بلیط هواپیما جستجوی کل دنیا را برای پیدا کردن ارزان ترین بلیط بسیار آسان کرده اند، شما دیگر لازم نیست به طور دستی جستجو کنید. هنگامی که شما در یک مکان و زمان قرار گرفته اید با هر قیمتی که پیشنهاد داده شده گیر افتاده اید. هیچ جادویی قادر به تغییر آن نیست. وقتی که شما انعطاف پذیر شوید ناگهان کل دنیا برای شما باز می شود و شما هزینه های بلیط داخلی شگفت انگیز ارزان قیمتی پیدا خواهید کرد.



4. حامل های بودجه پرواز

امروزه خطوط هوایی بودجه بسیاری از حمل و نقل های طولانی را مدیریت می کنند این امکان را فراهم می کنند که افراد با مقدار پول کمی در سرتا سر دنیا بگردند. خطوط هوایی نروژی به شما این اجازه را می دهد که بین اروپا و بانکوک با 250 دلار در هر مسیر پرواز کنید. خط هوایی دبلیو ا دبلیو پرواز های ارزان به ایسلند و اروپا از ایالات متحده آمریکا با کمتر از 99 دلار را معرفی می کنند. آسیا سفر معاملات بسیار ارزان در اطراف آسیا و استرالیا با کمتر از 100 دلار در هر مسیر پیشنهاد می کند. شما همچنین می توانید بلیط از بانکوک به کوآلالامپور را با 30 دلار پیدا کنید. شما می توانید با خطوط هوایی بودجه به اکثر نقاط دنیا پرواز کنید. سعی کنید هر زمانی که مجبور نیستید یک پرواز طولانی و یک شبه داشته باشید از این خطوط هوایی تا حد امکان استفاده کنید.



5. از مزیت تخفیفات دانشجویی بهره ببرید

اگر شما یک دانشجو هستید (یا زیر 26 سال) تخفیفات بسیار زیادی برای خرید بلیط تک در اختیار شما است. کد های تخفیف دانشجویی فراوانی در بیرون وجود دارد و آژانس های مسافرتی مانند اس تی ای یا مرکز پرواز می توانند در پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان به شما کمک کنند.منبع:بلیط ارزان هواپیما



:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 



کلاس های بلیط هواپیما در هواپیما های مسافربری
عموما هواپیماهای مسافربری از لحاظ کیفیت به فرست کلاس، بیزینس کلاس و اکونومی کلاس تقسیم میشوند که در سال های اخیر اکونومی با کیفیت نیز به این دسته بندی توسط بعضی ایرلاین ها اضافه شده است.




قبلا کیفیت صندلی ها و تفاوت کلاس ها مشخص نشده بود، صندلی ها با کیفیت یکسان بودند و تفاوت در شرایط و تسهیلات غیر از نوع جایگاه مسافر ایجاد می شد مانند محدودیت میزان بار مسافر، قوانین تغییر یا استرداد بلیط هواپیما و ... که برخی از این موارد هستند.
کلاس و درجه بندی ایرلاین های
پرواز خارجی بیانگر میزان کیفیت محل نشستن در حمل و نقل عمومی است. محل نشستن میتواند یک صندلی یا یک کابین باشد. کلاس های بالاتر برای راحتی بیشتر مسافرین طراحی شده و گران قیمت تر می باشند.

قیمت پایه کلاس ها
در یک بیان ساده قیمت کلاس ها به هر صندلی هواپیما در درجه بندی های مختلف با قیمت و قوانین مقرر بستگی دارد. قیمت کلاس ها با واژه های مشخص شناسایی میشوند، بعضی از این واژه ها در تمامی ایرلاین ها یکسان است و برخی دیگر بسته به ایرلاین متفاوت میباشند در ادامه به تعدادی از این واژه ها که در تمامی ایرلاین ها یکسان میباشد اشاره میکنیم :
Y= بلیط هواپیما اکونومی کلاس
J= بلیط هواپیما بیزینس کلاس
F = بلیط هواپیما فرست کلاس
قیمت هر کلاس هواپیمایی از طریق سیستم رزرو ایرلاین و آژانس های هواپیمایی برای فروش هر صندلی در هواپیما تعیین میگردد و با پیگیری کلاس بلیط هواپیما های موجود اعلام میشود.



اکونومی کلاس
به بیان ساده با بلیط هواپیما اکونومی برای رفتن از مبدا به مقصد شما صندلی مورد نظر خود را با تفاوت هایی از لحاظ پهنای صندلی و فضای جلو پای صندلی دریافت میکنید. جلو پای صندلی از ٢٨ تا ٣٤ اینچ و پهنای صندلی از ١٧تا ٣٣ اینج میباشد. اگرچه ممکن است این چند اینچ از نظر شما تفاوت چندانی نداشته باشد ولی وقتی در
پرواز خارجی بلند مدت قرار بگیرید تفاوتشان را حس خواهید کرد. برای سایر تفاوت ها میتوان وجود پریز برق، wi-Fi، غذا، سرگرمی، تلوزیون و سرویس های مختلف را مثال زد.



اکونومی کلاس با کیفیت
بلیط هواپیما اکونومی کلاس با کیفیت تفاوت های متعددی با اکونومی کلاس معمولی دارند. در آمریکا آن را انتخاب کابین اصلی می نامند و در مسیرهای هوایی بریتانیایی اصطلاح ورد تراولر پلاس را برای آن به کار میبرند. ولی تمامی آن ها یک معنی دارند: پرواز اکونومی کلاس با مقداری جذابیت و البته مقداری پر هزینه تر. البته گفته میشود که قیمت این پرواز ها با پرواز های بیزنس کلاس مشابه نیست.




بیرینس کلاس

میگویند اگر یکبار پرواز با بیزینس کلاس را تجربه کنید دیگر هرگز با اکونومی کلاس سفر نخواهید کرد. اگرچه ممکن است برتری اکونومی با کیفیت بر اکونومی کلاس به آسانی قابل تشخیص نباشد ولی لوکس بودن بیزینس کلاس نسبت به اکونومی با کیفیت به وضوح قابل تشخیص است. کیفیت بیزینس کلاس به حدی بالا میباشد که بسیاری از ایرلاین ها قسمت بلیط هواپیما فرست کلاس خود را به طور کل رها کرده اند.




فرست کلاس
افراد مشهور و ثروتمند در راس رزرو پرواز های فرست کلاس قرار دارند. تصور کنید افرادی که در پروازهای بیزینس کلاس بوده اند تنها مقدار کمی از لوکس بودن را تجربه کرده اند. جدا از حریم خصوصی و اندازه صندلی ها (به خاطر داشته باشید که در پرواز های فرست کلاس تعداد صندلی ها کم و مانند سوییت های شخصی میباشند.) قیمت پرواز های فرست کلاس تا پنج برابر قیمت پروازهای بیزینس کلاس میباشد.منبع:
پرواز خارجی



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 







چرا سام سیر ؟
تاریخچه :
شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری سام سیر با مالکیت خصوصی در سال 1383 (2004) در تهران تاسیس گردید. بنیانگذاران این مجموعه به واسطه علاقه مندی به جهانگردی و اکتشاف با دانش گسترده در این حوزه از ابتدای کار در تلاش بوده اند خدماتی منحصربه فرد و با استانداردهای جهانی به مردم عزیزمان ارائه نمایند، در حقیقت بزرگترین دغدغه ما ارائه خدمات مسافرتی و گردشگری با بهترین کیفیت است.
«یکی از لذت بخش ترین قسمت های کار ما مشاهده رضایتمندی و خوشنودی مجموعه بزرگ مشتریان از خدماتمان و اعتماد آنها در تکرار لذت سفر با سام سیر است.»

این شرکت از بدو تاسیس،تلاش خود را در جهت ارائه خدمات مسافرتی جامع و متنوع مطابق با نیاز روز جهانی در صنعت گردشگری بکار بسته است. از جمله این تلاش ها می توان راه اندازی سامانه خرید اینترنتی بلیط هوایپما داخلی و بلیط خارجی را نام برد. سامانه خرید
بلیط ارزان هواپیما و تور سام سیر از جامع ترین سایت های خرید آنلاین و خدمات گردشگری برای تمامی مقاصد در دنیا می باشد. این سامانه در تلاش است، با تجمیع تمامی ایرلاین های مختلف و متنوع و داخلی و خارجی و همین طور تامین کنندگان آنلاین هتل و سایر خدمات آنلاین (ترانسفر، گشت های تفریحی، اجاره ماشین در خارج از کشور، بیمه مسافرتی و ... ) در یک سایت، خدمات مطلوب تر و با کیفیت تر و با نرخ مناسب و رقابتی عرضه کند.

این سامانه در بخش فروش آنلاین بلیط های هواپیما در مسیرهای داخلی و خارجی با تمامی خطوط هوایی فعال در مقاصد داخلی از جمله مشهد، کیش، اهواز، شیراز و ... و مقاصد خارجی از جمله استانبول، آنتالیا، دبی، کوالالامپور، باکو، تفلیس، پوکت، پاتایا، بانکوک و ... سعی در جلب رضایت مشتریان خود در زمینه خدمات آنلاین را فراهم کند. سام سیر بر پایه ارائه خدماتی با کیفیت بالا و جزئی نگری به نیاز مشتری نهاد شده است. هم اکنون برنامه های مسافرتی و گردشگری جهت بسیاری از جاذبه های طبیعی و فرهنگی جهان در آژانس هواپیمایی ما ارائه می گردد. سام سیر مهارتی تخصصی در زمینه سفرهای سیاحتی به آفریقا، استرالیا، جزایر کارائیب، اروپا، آسیای جنوب شرقی، هند، آمریکای لاتین و اخذ ویزا دارد و خدمات گسترده ای در زمینه برگزاری تورهای بین المللی و تخصصی نمایشگاهی ارائه می نماید

. این آژانس، با داشتن سابقه در زمینه چارتر کردن صندلی پروازهای ایرلاین های معتبر بین المللی نظیر امارات، قطر، ترکیش، اطلس جت، آلیتالیا و ... و ایرلاین های معتبر داخلی نظیر ماهان، ایران ایر و ... به صورت مستقیم توانایی ارائه پروازهای چارتر معتبر را دارا می باشد و همینطور در زمینه ارائه انواع تورهای گروهی و انفرادی به عنوان یکی از آژانس های ممتاز با داشتن کادری مجرب و حرفه ای در زمینه مشاوره، فروش، رزرواسیون و همینطور تور لیدرهای مجرب در تمامی مسیرهای تورهای گروهی در این زمینه، مطرح می باشد. این آژانس همچنین کارشناسانی مجرب در زمینه ارائه خدمات فروش
بلیط خارجی و بلیط قطار داخلی ایران و بلیط قطار اروپایی و سایر کشورهای خارج از ایران، به کار گرفته است.

این سامانه با اتصال به تامین کنندگان آنلاین هتل ها در سرتاسر جهان زمینه خرید هتل به صورت آنلاین را برای افراد عضو در این سایت فراهم کرده است.
مسافرین محترم می توانند بدون حضور فیزیکی در آژانس و به طور مستقیم هتل و برخی از خدمات قابل ارائه به صورت آنلاین نظیر ترانسفر، اجاره ماشین در خارج ایران را به صورت مستقیم انتخاب و خریداری کرده و واچر خدمات مورد نظر خود را در همان لحظه دریافت کنند. همچنین برای سهولت در انتخاب هتل و سایر خدمات آنلاین این سایت اطلاعات مفید و جامعی در رابطه خدمات مورد نظر در سایت قرار داده است. ویزا (روادید) بعد از پاسپورت مهمترین سند در سفر به کشورهای دیگر محسوب می شود.



روند صدور ویزا کشورهای مختلف، با توجه به سیاست های کشور مقصد و همینطور قوانین داخلی آنها، با یکدیگر متفاوت می باشد و همین امر باعث پیچیدگی روند دریافت ویزا شده است. شرکت خدمات مسافرت هوایی سام سیر، به بهره گیری از کارشناسان حرفه ای و همکاری کارگزاران قابل اعتماد و مجرب، توانایی اقدام و دریافت ویزای مسافرتی به اکثر کشورهای دنیا را دارد. در چندین سال گذشته با توجه به بالا رفتن آمار تعداد مسافران این آژانس، نیاز به داشتن برنامه ای برای جمع آوری و طبقه بندی اطلاعات مسافران این آژانس احساس شد تا آژانس همیشه و به طرق مختلف با مشتریان وفادار خود در ارتباط باشد و برای کسانی که از این آژانس
بلیط داخلی و تورهای مسافرتی خود را خریداری می کنند، هدایا، تخفیفات و سرویس ها و خدمات اضافه تری را در نظر بگیرد.

به طور کلی برای مسافران و مشتریان این آژانس 3 سطح تعیین شده است:

- مشتریان Blue: دریافت مشاوره رایگان در تمامی زمینه های مسافرتی و دریافت پیامک (SMS) مربوط به تخفیفات در تورهای خروجی و آفرهای دوره ای ایرلاین ها.

- مشتریان Silver: دریافت مشاوره رایگان در تمامی زمینه های مسافرتی و دریافت پیامک (SMS) مربوط به تخفیفات در تورهای خروجی و آفرهای دوره ای ایرلاین ها و دریافت ترانسفر فرودگاهی از درب منزل تا فرودگاه.

- مشتریان Gold: دریافت مشاوره رایگان در تمامی زمینه های مسافرتی و دریافت پیامک (SMS) مربوط به تخفیفات در تورهای خروجی و آفرهای دوره ای ایرلاین ها و دریافت ترانسفر فرودگاهی از درب منزل تا فرودگاه، دریافت Business Lunch در فرودگاه های مقصد حتی اگر پرواز مسافر اکونومی باشد.

ارائه خدمات CIP فرودگاه بین المللی امام خمینی یا سالن تشریفات فرودگاه بین المللی امام خمینی توسط کارشناسان فروش به مسافران. این آژانس در زمینه ارائه خدمات بیمه مسافرتی به مسافران داخلی و مسافران خارجی با شرکت های معتبری در این زمینه از جمله بیمه مسافرتی آسیا، بیمه مسافرتی سامان و بیمه مسافرتی پاسارگاد نیز فعالیت می کند. همچنین ما برای آن دسته از توریست ها و علاقه مندانی که خواهان اکتشاف ایران، این کشور پهناور و کهن می باشند، خدمات ویژه ای در نظر گرفته ایم. در انتها، سامانه خرید اینترنتی
بلیط تک هواپیما سام سیر و کادر فروش و مشاوره این آژانس، با داشتن کارشناسان فروش حرفه ای به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته آماده پاسخگویی و رفع مشکلات مشتریان خود می باشد تا آنها تجربه لذت بخش و آسان در زمان استفاده از خدمات سایت را داشته باشند. پس از همین امروز با سام سیر همراه باشید!منبع:بلیط ارزان هواپیما 



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 



آژانس هواپیمایی سام سیر با مالکیت خصوصی در سال 1383 (2004) در تهران تاسیس گردید. این آژانس دارای مجوز بند «الف» از سازمان هواپیمایی کشوری و دارای مجوز بند «ب» از سازمان گردشگری و جهانگردی و عضو سازمان بین المللی حمل و نقل هوایی (یاتا) و مجهز به شبکه بین المللی آمادئوس و گابریل (سیستم رزرواسیون در شبکه حمل و نقل هوایی و بین المللی) و جزء 10 آژانس برتر ایران از لحاظ فروش می باشد.

بخش عمده ای از فعالیت های این آژانس به شرح زیر است:
1- تهیه بلیط های داخلی و خارجی از کلیه ایرلاین ها
2- برگزار کننده مستقیم تورهای داخلی و خارجی
3- رزرو هتل و اخذ ویزا
4- تهیه بلیط های مسافرتی قطار
5- تهیه بلیط های فوری و ضروری داخلی و خارجی
6- ایجاد پکیج خصوصی انواع تور بنا به درخواست مسافران
از بدو تاسیس این آژانس خدمات مسافرتی، همیشه تلاش بر این بوده است که خدمات ارائه شده با بالاترین سطح کیفیت ممکن، جامع و متنوع مطابق با نیاز روز جهانی در صنعت گردشگری به مسافران عزیز، ارائه شود
در عصر ارتباطاتی که ما در حال حاضر، در آن حضور داریم و به دلیل سرعت بالای زندگی امروزه و نیاز انسان ها به خدماتی با سطح بالا و سرعت انجام بیشتر، این آژانس برای جلب رضایت مشتریان خود کوشیده است که سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما داخلی و خارجی، هتل در سراسر نقاط دنیا، بیمه، اجاره یا رنت ماشین در هر کشوری از دنیا، ترانسفر و بسیاری از خدمات گردشگری را به صورت آنلاین و پشتیبانی شبانه روزی در اختیار مسافران قرار بدهد که در هر ساعتی از شبانه روز قادر به خرید بلیط های پرواز داخلی و خارجی و هتل های خود، بدون نیاز به حضور در محل آژانس باشند.
آژانس هواپیمایی سام سیر تخصصی حرفه ای در زمینه انواع سفرهای سیاحتی (گروهی یا انفرادی) به آفریقا، استرالیا، اروپا، آسیای جنوب شرقی، هند، آمریکای لاتین و اخذ ویزا دارد و همچنین در زمینه برگزاری تورهای بین المللی و تخصصی نمایشگاهی جزء یکی از آژانس های برتر و پیشرو می باشد. یکی از نقاط قوت این آژانس، داشتن کادری مجرب و حرفه ای در زمینه مشاوره، فروش انواع بلیط های هواپیمایی و قطاری چه در داخل ایران و اروپا و یا سایر کشورهای جهان، رزرواسیون، پشتیبانی و همینطور تور لیدرهای مجرب در تمامی مسیرهای تورهای گروهی می باشد. شرکت خدمات مسافرت هوایی سام سیر، به بهره گیری از کارشناسان حرفه ای و همکاری کارگزاران قابل اعتماد و مجرب، توانایی اقدام و دریافت ویزای مسافرتی به اکثر کشورهای دنیا را دارد. همچنین ما برای آن دسته از توریست ها و علاقه مندانی که خواهان اکتشاف ایران، این کشور پهناور و کهن می باشند، خدمات ویژه ای در نظر گرفته ایم. پس از همین امروز با سام سیر همراه باشید!منبع:آژانس هواپیمایی



:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 





6 ویژگی آژانس های هواپیمایی موفق
آژانس هواپیمایی موفق با مهارت های سازمانی عالی و مهارت های مردمی روبرو هستند. در زیر لیستی است که می توانید از آن برای بررسی اینکه آیا یک آژانس هواپیمایی موفق است یا خیر و همچنین اینکه آیا معیارهای لازم را دارد، استفاده کنید:
1 - آنها بسیار سازمان یافته اند
آژانس هواپیمایی برنامه ریزان خوبی هستند. برای آنها فراخواندن، رزرو، و برقراری ارتباط، یک کار متعادل روزانه است. مسئولیت های آنها شامل تنظیم پروازها، پردازش پرداخت ها ، تضمین اقامت، مذاکره، ارسال بلیط و مشاوره دادن به مشتریان است. نیازی به گفتن نیست،
آژانس هواپیمایی باید بتوانند چند کار انجام دهند.
2 – آنها دارای چشم انداز هستند
نه تنها کارکنان آژانس های هواپیمایی باید رهبران اجرایی باشند، بلکه باید داری چشم انداز نیز باشند. برنامه ریزی تعطیلات فوق العاده به ذهنی الهام بخش نیاز دارد. یک کارمند آژانس مسافرتی باید وقت کافی برای درک نیازهای مشتری صرف کند تا متوجه شود که مشتری از سفر خود چه می خواهد و سپس پایه ای برای یک تجربه فراموش نشدنی را فراهم می کند. تصور تجربه دلخواه مشتری تان، بخش جدایی ناپذیر برنامه ریزی دقیق آن است.
3 - آنها دارای مهارت های عالی مردمی هستند
آژانس های هواپیمایی موفق دارای مهارت های ارتباطی عالی و توانایی الهام بخشیدن و نفوذ در افراد هستند. بخش بزرگی از این کار شامل ملاقات قشر مختلفی از مردم جالب توجه است، که نیازمند تطبیق پذیری است. این بدان معنی است که کار شما هرگز یکنواخت نخواهد بود. همچنین شما نیاز به تحمل بالا و توانایی مقابله با انتظارات غیر واقعی از مشتریان خاص دارید. در نهایت، کارمندان آژانس های هواپیمایی فروشندگان با استعدادی هستند، که بیشترین ارزش را برای پول مشتریان خود قائل هستند و این کار را با شور و شوق انجام می دهند.

4 – آنها مبتکر هستند
آژانس های هواپیمایی که واقعا در صنعت پیشرفت کرده اند با انگیزه های زیادی رو به جلو حرکت می کنند. به عنوان یک آژانس مسافرتی
، شما می توانید با پیدا کردن یک بازار تبدیل به متخصص در زمینه خود شوید، که در آن بازار شما می توانید ارزش بیشتری برای یک پایه مشتری خاص فراهم کنید.
5 - آنها به خوبی در اینترنت وارد هستند
آژانس های هواپیمایی با منابع و اطلاعات سفر بی شماری آنلاین رقابت می کنند، بنابراین برای آنها بهتر است از آنچه به صورت آنلاین اتفاق می افتد، باخبر باشند. هنگامی که شما در یک
بهترین آژانس هواپیمایی کار می کنید، اکثر مشتریان شما قبلا مکان هایی را که می خواهند بازدید کنند، بررسی کرده و گزینه های سفر و اقامت را جستجو کرده اند. آگاهی از قبل نسبت به این مکان ها و گزینه به شما برتری می دهد. اگر شما برای یک آژانس مسافرتی کار نمی کنید، این امر حتی دارای اهمیت بیشتری است.
6 - آنها ذاتا جستجوگر هستند
احساس ذاتی ماجراجویی برای این کار حیاتی است. کارمندان آژانس های هواپیمایی علاقه مند به کشف جهان، به صورت جسمی و آنلاین هستند. البته، با داشتن کار دفتری، فرصت های سفر محدود و دسترسی یک مسئله است، اما کارکنان دفاتر هواپیمایی هنگامی که معاملات خوب در دسترس قرار می گیرند بسیار فوری آگاه می شوند و آنها می توانند از این دانش به خوبی برای خود استفاده کنند. کارمندان مستقل، باید سعی کنند تا آنجا که ممکن است جهان را کشف کنند. برنامه ریزی سفر به جایی که شما به شخصا تجربه کرده اید، به اعتبار و ارزش سرویس دهی شما اضافه می کند.منبع:
بهترین آژانس هواپیمایی 



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 



از تجربیات من در سفرهای مختلف و رفتن به فرودگاه های مختلف باید بگم که حتی با وجود بازدیدهای مکرر از فرودگاه¬ها هنوز نتوانسته¬ام که فرودگاه مورد علاقه¬ای را برای خود برگزینم، اما به ویژگی¬هایی از یک فرودگاه که توانسته¬اند رضایت مرا طی سالیان دراز به دست آورند، پی¬ برده¬ام. در ادامه شاهد لیستی از 5 ویژگی یک فرودگاه هستید که ممکن است طی سفرهای پیش¬¬رو به دنبال آن¬ها باشید.

اگر حتی یک بار در طول زندگی خود
بلیط ارزان هواپیما داشته باشید بایستی وارد فرودگاه شوید. متاسفانه نمی¬توانم بگویم که دقیقا از چه تعداد فرودگاه¬ در طول زندگی خود بازدید نموده¬ام؛ بهترین تخمین من بین 70 تا 80 فرودگاه است.

1. آشنایی با غریبه¬ها
بهترین مکانی که توسط جامعه به منظور شروع یک مکالمه با غریبه¬های به تمام عیار پذیرفته شده است، فرودگاه می¬باشد. خود من در طول سالیان گذشته به تاخیرهایی خورده¬ام که گاهاً منتهی به برخوردهای دوستانه لذت¬بخشی شده است. تقریبا همه افرادی که شما در فرودگاه ملاقات می¬کنید داستان¬هایی در سینه حمل می¬کنند که روش خوبی برای گذران زمان است.



2. اینترنت بیسیم رایگان
در فاصله بین رسیدن به فرودگاه تا زمان بدست اوردن
بلیط داخلی شما نیاز به اینترنت پیدا میکنید، در طبقه¬بندی من، هر فرودگاهی که به مسافران خود اینترنت بیسیم رایگان ارائه کند، مناسب است. در حقیقت من در ذهن خود فرودگاه¬ها را به دو دسته اصلی طبقه¬بندی می¬کنم؛ آن¬هایی که از اینترنت بیسیم رایگان ارائه می¬کنند و آن¬هایی که ارائه نمی¬کنند. فرودگاه اینچئون سئول در کره جنوبی، قدمی فراتر در این زمینه به جلو برداشته است تا اینترنت رایگان را برای افرادی که از گوشی¬های تلفن همراه و لپ¬تاپ بهره می¬برند، فراهم نماید؛ علاوه¬ بر این، برای آن¬ دسته افرادی که از دستگاه¬های هوشمند شخصی بهره نمی¬برند، کامپیوتر¬هایی در پایانه تدارک دیده شده است.



3. عرف¬های برتر
با صحبت از نقاله بار به یاد خطی با فاصله یک متر از این نقاله در فرودگاه هلسینکی فنلاند افتادم که با زبان¬های متعددی در اطراف آن نوشته شده است: "پشت خطوط بایستید". فلسفه این امر، ایستادن همه مسافران در پشت خطوط است، تا زمانی که چمدان خود را بر روی نقاله مشاهده نمایند. پس از آن می¬تواند با نظم به جلو قدم برداشته و چمدان خود را در اختیار بگیرند. این شیوه کارآمدترین، بهینه¬ترین و خوشایندترین فرایند تحویل باری است که تاکنون مشاهد نموده¬ام و بدین¬ترتیب نیازی نیست تا با هل دادن دیگران راه خود را در میان جمعیت باز کرده تا به چمدان خود دسترسی یابید. این زیباترین عرفی است که من در میان همه فرودگاه¬ها تجربه نموده¬ام.



4. غذاهای محلی
گاها پیش می آید که
بلیط خارجی شما هم برای چند ساعت آینده است و شما بایستی چند ساعت در یک فرودگاه بمانید و دوست دارید از غذای آن شهر یا کشور بخورید، فرودگاه می¬تواند اولین یا حتی آخرین فرصت شما برای چشیدن دست¬پخت¬های محلی باشد. یکی از غذای محبوب ملی در کپنهاگن دانمارک، با نام "ریستِت پولس "(غذایی مشابه با هات¬داگ است اما خوشمزه¬تر!) شناخته می¬شود. دانمارکی¬ها به اندازه¬ای عاشق پولس هستند که شما می¬توانید یک ساندویچ را از دکه¬ای جنب نقاله بار تهیه کرده و طی مدت زمانی¬که منتظر چمدان خود هستید، از آن لذت ببرید. این محوطه آنچنان از عطر غذا پر شده است که من قادر نیستم هیچ سالن انتظار دیگری را اینچنین به یاد آورم.



5. هنرهای محلی
تقریبا همه فرودگاه¬ها مجموعه¬ای از هنرهای محلی را در معرض دید عموم قرار می¬دهند. یکی از مجسمه¬هایی که در همین راستا بلافاصله به ذهن می¬رسد، پیکره حیرت¬انگیز یشمی در فرودگاه ونکوور با قامت 3.9 متری و طول 6 متری است که وزنی معادل با 5000 کیلوگرم به خود اختصاص داده است. این که پیکره که مجسمه ارواح هایدا گاوائی نام گرفته، توسط هنرمند معاصر، بیل رِید تراشیده شده است. تصویری از این مجسمه در پشت اسکناس¬های 20 دلاری کانادا به چاپ می¬رسد.منبع:
بلیط ارزان هواپیما 

 



:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مهر 1397 | نظرات ()