نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 آژانس آنامهر پرواز با تجربه چندین سال سابقه در زمینه اخذ وقت سفارت آمریکا آماده ارائه خدمات وقت سفارت آمریکا در دبی، وقت سفارت آمریکا در ارمنستان، وقت سفارت آمریکا درآنکارا (که دارای آفیسر فارسی زبان می باشند) و کلیه کشورهای دیگر از قبیل کشورهای اروپایی -که در آنها امکان مصاحبه با ایرانیان وجود دارد-  می باشد.
لذا خواهشمند است اقدامات مربوط به تعیین وقت سفارت خود را به کارشناسان مجرب آنامهر پرواز بسپارید.
  • مراحل تعیین وقت سفارت آمریکا:

1- تکمیل فرم درخواست ویزا ( فرم DS-160 )
مهم ترین مرحله جهت اقدام برای دریافت ویزاهای کوتاه مدت آمریکا تکمیل اپلیکیشن فرم DS-160 می باشد. این فرم حاوی اطلاعات فردی هر نفر از اعضای خانواده می باشد که باید به دقت تکمیل گردد.
چنانچه متقاضیان به شخصه قادر به پر کردن این فرم نیستند بهتر است این امر را به کارشناسان این شرکت سپرده تا ازهرگونه ایجاد خطا و بروز مشکلات بعدی جلوگیری گردد.هرگونه اشتباه در تکمیل این فرم ممکن است منجر به رد درخواست متقاضی شود.
2- تعیین وقت ملاقات
جهت تعیین یک قرار ملاقات در کنسولگری آمریکا برای مصاحبه با افسر ویزا باید یک زمان مشخص تعیید گردد. این روند شامل ایجاد یک حساب کاربری، انجام واریزی های مربوطه و تعیین ساعت، روز و مکان مصاحبه می باشد. که این امر به طور کامل توسط آژانس آنامهر پرواز صورت می پذیرد.
هر متقاضی بسته به هدف سفر خود باید نوع ویزای دریافتی خود را مشخص نماید.معمولا در اکثر موارد متقاضیان با هدف گردشگری، بازدید اقوام، تحصیلی و ... تحت عنوان ویزای غیر مهاجرتی به ایالات متحده آمریکا سفر می کنند.
مدت زمان لازم جهت ریافت وقت سفارت بر حسب نوع ویزای درخواستی و محل کنسولگری متغیر است.به علت متغییر بودن نوبت دهی کنسولگری ایالات متحده در امارات، ارمنستان و ترکیه بر حسب زمان و نوع ویزای درخواستی جهت مطلع شدن از وقت های موجود با آژانس آنامهر پرواز در تهران تماس بگیرید.

3- آمادگی برای حضور در مصاحبه
متقاضیان محترم بهتر است چند روز قبل از عزیمت به کشور مورد نظر جهت مصاحبه با کارشناسان ما در رابطه با نحوه چینش مدارک، مصاحبه و رفتار با افسر ویزا و .... در ارتباط باشند.
افسر ویزا در طی مصاحبه برآورد می کند که متقاضی صلاحیت دریافت ویزا را دارد یا خیر. اطلاعات فرم Ds-160 - مدارک ارائه شده و رفتار و گفتار متقاضی در حین مصاحبه تعیین کننده این امر خواهد بود.ممکن ایت پرونده ویزا مورد نظر نیاز به بررسی های بیشتر داشته باشددر این صورت افسر پرونده این مورد را به اطلاع متقاضی می رساند و معمولا شماره پرونده مربوطه را برای اطلاع از وضعیت ویزا در اختیار وی قرار می دهد.
تمام کنسولگری های ایالات متحده از داوطلبان انگشت نگاری به عمل می آورند.برخی از کنسولگری های ایالات متحده اشخاص زیر14 سال و بالای 80 سال را از مصاحبه معاف می نمایند؛ اما توصیه میگردد کلیه متقضیان،بدون در نظر گرفتن شرایط سنی، در مصاحبه حضور یابند.پروسه روند بررسی مدارک:ممکن است پرونده شما نیاز به بررسی های اداری بیشتر يا اصطلاحا Administrative processing داشته باشد . در این صورت به متقاضی گفته می شوددر هفته های آینده و یا حتی ماه های بعد پس از اتمام پروسه بررسی، از طریق سایت یا ایمیل وضعیت نهایی ویزای خود را پیگیری کنند.
در حالت ایده آل ممکن است پرونده نیازی به بررسی بیشتر نداشته باشد و افسر ویزا در همان روز مصاحبه با صدور ویزای شما موافقت می کند.
  • توضیحات تکمیلی:
لطفا به هیچ عنوان اقدام به برنامه ریزی نهایی جهت سفر خود و تهیه بلیط قبل از صدور ویزا نکنید.هیچ ارگان، سازمان و یا حتی نهادی نمی تواند به شما ضمانت صدور قطعی ویزا را بدهد.اگر در گذرنامه منقضی شده شما ویزای معتبری موجود باشد شما می توانید با دریافت گذرنامه جدید و معتبر همراه با گذرنامه منقضی شده که ویزا در آن چسبانده شده مسافرت کنید.همچنین می توانید کلیه خدمات تور مسافرتی خود به کشورهای محل مصاحبه و همچنین بعد از اخذ ویزا رزرو هتل و بلیط ایالات متحده را به ما بسپارید.مدارک مورد نیاز برای گرفتن وقت سفارت برای کسانی که اپلیکیشن فرم را پر نکرده اند
  • اسکن صفحه اول پاسپورت متقاضی .
  • تکمیل فرم DS-160 فارسی که توسط آژانس آنامهر پرواز در اختیارمتقاضی گذاشته خواهد شد.
  • [font=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]اسکن دعوتنامه،در صورت داشتن دعوتنامه ، و مدارک اقامتی دعوت کننده.
  • یک قطعه عکس 5*5 رنگی جدید با زمینه سفید یا اسکن آن با رزولوشن 600*600 پیکسل ( صورت کاملا معلوم باشد)
 در صورتیکه متقاضی دعوت نامه ازکشور آمریکا را نداشته باشد و قصد سفر جهت گردشگری را دارد [font=tahoma,arial,helvetica,sans-serif]این شرکت توانایی تهیه دعوت نامه برای متقاضیان محترم را دارد. مدارک مورد نیاز وقت سفارت آمریکا برای متقاضیانی که اپلیکیشن فرم را پر کرده اند :
  • اسکن صفحه اول پاسپورت متقاضی .
  • صفحه تائیدیه اپلیکیشن فرم (صفحه بارکد یا DS-160 confirmation page)
  • متقاضیان ویزای دانشجوئی باید علاوه بر مدارک فوق ، کپی I-20 و SEVISFEE Confirmation یا I-901 تکمیل شده را نیز ارائه دهند .
فرم های مورد نیاز برای سفارت آمریکا
نوع فرم نام فرم
اپلیکیشن فرم ویزاهای کوتاه مدت DS-160
فرم پرداخت SEVIS I-901
فرم پذیرش هزینه های مالی دعوتشونده I-134
فرم های مربوط به گرین کارت DSP122-DS0230
مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی امریکا :
  • یک نسخه تکمیل شدۀ فرم آنلاین ds-160 به همراه برگۀ تاییدیه وقت و تاییدیه واریزی وجه سفارتکه توسط این مرکز انجامپذیر است.
  • اصل پاسپورت فعلی با حداقل 6 ماه اعتبار از تاریخ مسافرت به امریکا و اصل پاسپورت های قبلی.
  • اصل و یا کپی دعوتنامۀ معتبر و در صورت نداشتن رزرو هتل در امریکا .
  • 1 قطعه عکس 5 × 5 .
  • اصل و ترجمه رسمی سند ازدواج .
  • بیمه ی مسافرتی
  • اصل و ترجمه رسمی شناسنامه.
  • برای مدیران و سهامداران اصل ریز پرینت حساب شرکت و شخصی به زبان لاتین برای 6 ماه گذشته الزامیست.
  • اصل و ترجمه رسمی مدارک شغلی مربوطه از قبیل ( گواهی اشتغال به کار که در آن در مورد تاریخ درخواست مرخصی ذکر شده باشد و اینکه آیا این مرخصی با حقوق میباشد یا خیر ،وقت سفارت آمریکا جواز کسب ، پروانه فعا لیت ، کارت بازرگانی ، لیست بیمه 6 ماهه گذشته ، گواهی تاییدیه بیمه ، روزنامه رسمی تآسیس و آخرین تغییرات ، فیش حقوقی 6 ماه آخر ، برگه مالیاتی پرداخت شده ، کارت پرسنلی ، حکم کارگزینی ، حکم بازنشستگی ، کارت بازنشستگی ، پروانه مطب ، کارت مهندسی ، کارت دانشجویی و ... ).
  • مدارک میزبان در امریکا ( دعوتنامه به همراه کپی پاسپورت و مدارک اقامتی دعوت کننده ، پرینت حساب بانکی ، مدارک شغلی و گواهی اشتغال به کار با ذکر درآمد ، فیش حقوقی ، سند ملکی ملک محل اقامت در امریکا یا اجاره نامه ، آخرین برگ مالیاتی پرداخت شده ، قبوض پرداختی از قبیل آب ، برق ، گاز و ... ).
  • اصل و ترجمه رسمی سند ملکی ، در صورت اجاره دادن، اصل و ترجمه اجاره نامه .
  • اصل ریز پرینت حساب شخصی و جاری به زبان لاتین برای 6 ماه گذشته ، سپرده های بانکی و...
  • ** ترجمه رسمی ( دارالترجمه ) برای تمامی مدارک فوق کافیست و ترجمه با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه به اعتبار این مدارک برای سفارت امریکا می افزاید.**منبع:وقت سفارت آمریکا


:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

ویزای کانادا به 3 گروه تقسیم می شود :
دسته اول : ویزای تک ورود  (single)،
دسته دوم : ویزای چند بار ورود  (multiple)، 
دسته سوم : ویزای 5 ساله  (super-visa).
درخواست آنلاین: 
جهت درخواست ویزا شخص باید تمامی مدارک خود را به صورت ترجمه شده با مهر دارالترجمه رسمی (تایید دادگستری الزامی است) آماده  کرده و سپس نسبت به درخواست آنلاین اقدام نماید. برای آگاهی از مدارک مورد نیاز، شما میتوانید به آژانس آنامهرپرواز مراجعه کنید. همکاران متخصص در این زمینه، با پرکردن پرسشنامه آنلاین، برای شما چک لیستی از مدارک تهیه خواهند کرد که البته این چک لیست، بسته به شرایط شغلی و ... متقاضی، متفاوت خواهد بود. بنابراین بهتر است که خود بدون اطلاع دقیق از قوانین سفارت اقدام به تهیه چک لیست نفرمایید. چرا که این امر موجب ارائه مدارک اشتباه به سفارت و در نتیجه رد درخواست ویزای متقاضی خواهد شد. 
پس از تهیه چک لیست، می بایست اسکن تمامی مدارک را به همراه فرمهای درخواست ویزا به صورت آنلاین برای سفارت کانادا ارسال نموده و بابت آن رسید دریافت کنید. نکته ای که در مورد فرمهای درخواست ویزا بسیار حائز اهمیت می باشد این است که تمامی صفحات این فرم دارای کد می باشند. وجود اختلاف در کد این صفحات با یکدیگر، موجب رد درخواست ویزای شما عزیزان خواهد شد. بنابراین نهایت دقت را در پر کردن فرمها مبذول بفرمایید. (خدماتی از قبیل پر کردن فرمهای سفارت کانادا، توسط همکاران ما در آژانس آنامهرپرواز، به شما عزیزان ارائه می گردد.)  پس از ثبت درخواست و پرداخت هزینه های تعیین شده به سفارت کانادا، نامه ای مبنی بر اینکه متقاضی مجاز به مراجعه به Visa Application Center کانادا، جهت انگشت نگاری می باشد، صادر میشود.  با توجه به قانون جدید انگشت نگاری، حضور فرد الزامی است. 
در مرحله ی بعد، می بایست جهت تعیین وقت، در نزدیکترین Visa Application Center اقدام نمود. توجه داشته باشید که اینکار تنها تا سی روز پس از ثبت درخواست امکانپذیر بوده و دیرتر از آن سفارت به هیچ وجه به شما وقتی نخواهد داد.
تنها پس از انجام انگشت نگاری است که درخواست متقاضی به طور کامل در سفارت ثبت می گردد و مراحل رسیدگی به پرونده او آغاز میگردد. این پروسه بین 4 هفته تا 6 ماه به طول می انجامد.  پس از تحویل مدارک به سفارت فرد یک کد پیگیری (Tracking ID) دریافت می کند که از طریق آن می تواند وضعیت پرونده ی خود را از ابتدا تا انتها از طریق سایت کارگزاری سفارت (VAC) پیگیری کند. پس از اعلام سفارت مبنی بر صدور ویزا، متقاضی می بایست پاسپورت خود را، شخصا و یا توسط نماینده ای که از جانب او وکالت دارد، به همان Visa application center که در آن انگشت نگاری انجام پذیرفته برده و ویزای خود را دریافت کند. آژانس آنامهرپرواز آماده همکاری برای پیکاپ ویزای شما عزیزان خواهد بود.
انگشت نگاری جهت اخذ ویزای کانادا:
برای اتمام درخواست ویزای کانادا و ثبت آن در سفارت انگشت نگاری الزامی است. در حالتی که متقاضی درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت می کند تا 30 روز مهلت دارد که به یکی از شعب VAC در آنکارا، استانبول یا ابوظبی مراجعه کند. در غیراینصورت درخواست او باطل می شود و هزینه ی پرداخت شده برگردانده نمی شود.   به این نکته ی بسیار مهم توجه داشته باشید که تا زمانیکه انگشت نگاری انجام نشود ثبت نام تکمیل نشده و درخواست ویزا تحت بررسی قرار نمی گیرد. 
هزینه در نظر گرفته شده برای  ثبت نام ویزا:
هزینه ویزا : 100 دلار  + هزینه انگشت نگاری : 85 دلار + 300 هزار تومان بابت تهیه چک لیست، پر کردن تمامی فرمهای سفارت ، ارسال مدارک به سفارت کانادا، واریز هزینه های تعیین شده به حساب سفارت و مشاوره در زمینه جمع آوری مدارک و ...
در ثبت نام آنلاین هزینه انگشت نگاری به ازای هر خانواده 170 دلار می باشد و انفرادی محاسبه نمی شود. به طور مثال برای یک خانواده 3 نفری 470 دلار پرداخت می شود که 300  دلار آن بابت ویزا و 170 دلار بابت انگشت نگاری است. 
چک لیست مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای توریستی single  (شش ماهه)، multiple  (دو سال)

همانطور که قبلا گفته شد، مدارک هر نفر بسته به شرایط شغلی و نوع ویزای درخواستی، متفاوت می باشد. اما در 
وقت سفارت کانادا اینجا سعی کردیم فهرستی از مدارکی که در اکثر موارد، بین تمامی متقاضیان مشترک می باشد، تهیه کنیم:
کپی تمام صفحات پاسپورت
ترجمه شناسنامه
نامه ی تمکن مالی یا گردش حساب شش ماهه
مانده حساب بانکی با حداقل 45 – 50 میلیون تومان 
تکمیل و تایید فرم درخواست ویزا (IMM5257E  - application form) 
تکمیل فرم اطلاعات خانوادگی (  IMM5645E - family information)
یک قطعه عکس 3.5 * 4.5
ارائه ی ترجمه سند ملکی
ارائه ی ترجمه مدرک شغلی (برای صاحبین مشاغل جواز کسب لازم است، اما برای کارمندان نامه ی اشتغال به کار و فیش حقوقی باید ارائه شود. )
ارائه مدارک مالیاتی و بیمه 
رزرو هتل و بلیط (اختیاری)
دعوتنامه (اختیاری)   در صورت وجود باید مدارک شخص دعوت کننده هم در مدارک لحاظ شود. 
ترجمه سند ازدواج  

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای پنج ساله  (Supervisa):
ویزای 5 ساله در اصل 10 ساله بوده اما با توجه به اعتبار در نظر گرفته شده برای پاسپورت های ایرانی ( 5 سال ) مدت زمان این ویزا نیز برای افراد ایرانی 5 ساله لحاظ می شود. افرادی واجدالشرایط دریافت این نوع ویزا هستند که فرزند یا نوه ی آنها دارای اقامت موقت یا دائم (دارنده (permanent Cart) PR یا مقیم کانادا(citizen) ) باشد. دارنده ی این نوع ویزا در هر بار ورود، اجازه ی اقامت تا سقف دو سال را دارا خواهد بود .معمولاً والدین دانشجویان در حال تحصیل در کانادا یا والدین افراد مقیم کانادایی می توانند نسبت به درخواست این ویزا اقدام کنند. برای
 دریافت ویزای پنج ساله علاوه بر مدارک فوق الذکر لازم است که:
- مدارک اقامت دائم یا موقت فرد مقیم در کانادا 
- ارزشیابی مالی فرد مقیم در کانادا 
- T4
- گواهی حقوقی فرد مقیم در کانادا
- بیمه یک ساله برای متقاضی
- نتیجه آزمایشات پزشکی متقاضی ارائه شود.
منبع:وقت سفارت کانادا
 


:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

انجام اقدامات مربوط به تعیین وقت سفارت خود را به کارشناسان ما بسپارید. ما قادر به اخذ وقت سفارت انگلستان در کلیه ی کشورها خواهیم بود
 
مراحل اخذ وقت سفارت انگلستان
مرحله اول: پر کردن فرم درخواست ویزا (که بسته به نوع ویزای درخواستی متفاوت است). بنابراین پیدا کردن و پر کردن فرم مناسب برای هر فرد از اهمیت بسیاری برخوردار است که شما می توانید این امر را به همکاران ما در آنامهرپرواز بسپارید که در این زمینه تجربه ی کافی کسب کرده اند. توجه داشته باشید که در صورت پر کردن فرم اشتباه و مراجعه به سفارت، درخواست شما رد شده و این مسئله در پرونده ی شما ثبت می شود
مرحله ی دوم: انتخاب کشور برای انجام انگشت نگاری ( و در صورت نیاز،مانجام مصاحبه)
از آنجایی که سفارت انگلستان در حال حاضر در ایران فعالیت نمی کند، هموطنان عزیزی که مایل به اخذ ویزا انگلستان هستند می بایست پس از پر کردن و ارسال فرم درخواست ویزا، شخصا به سفارت انگلستان و یا یکی از مراکز صدور ویزا در کشورهای همسایه:مثل ترکیه یا امارات مراجعه کنند. که این مستلزم گرفتن وقت از سفارت مربوطه می باشد و همکاران ما همچنان در این مرحله نیز در کنار شما خواهند بود و در بازه ی زمانی مناسب اقدام به اخذ وقت سفارت برای شما عزیزان خواهند کرد

مرحله ی سوم: پرداخت وجه ویزا
سفارت انگلستان بسته به نوع و مدت ویزای درخواستی، وجهی را برای آن تعیین کرده که باید قبل از مراجعه به سفارت پرداخت شود. لازم به ذکر است که این وجه - حتی در صورت رد درخواست ویزا - قابل استرداد نمی باشد

مرحله ی چهارم: سفر به کشورانتخاب شده جهت مراجعه به VAC و انجام انگشت نگاری
در این مرحله فرد درخواست کننده ی ویزا باید شخصا در تاریخ و ساعت تعیین شده در سفارت حضور یابد. چنانچه چند نفر از اعضای یک خانواده درخواست ویزا داده باشند باید برای تک تک افراد جداگانه وقت گرفته شود.و همه ی افراد در سفارت حضور یابند. از زمان انگشت نگاری تا زمان صدور ویزا بین 4 تا 6 هفته زمان نیاز است.(برای 1٪ افراد حتی ممکن است این پروسه تا 4 ماه به طول بیانجامد). بنابراین باید ترتیب سفر و اقامت در کشور محل انگشت نگاری داده شود. که همکاران ما میتوانند این خدمات را در غالب تورهای مسافرتی چند روزه به شما هم وطن عزیز ارائه دهند

چنانچه در هریک از این مراحل نیاز به مشاوره داشتید همکاران ما همه روزه در ساعات اداری پاسخگوی شما عزیزان هستند: 88313826
همچنین میتوانید برای اطلاعات بیشتر و به روز، از دیدن کنید
مدارک مورد نیاز برای گرفتن وقت سفارت انگلستان
• اسکن صفحه اول پاسپورت متقاضی .
• تکمیل شدۀ فرم فارسی درخواست وقت سفارت.
• در صورت داشتن دعوتنامه ،اسکن دعوتنامه و مدارک اقامتی دعوت کننده.
مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی انگلستان :
• اصل پاسپورت فعلی با حداقل 6 ماه اعتبار از تاریخ مسافرت به انگلستان و اصل پاسپورت های قبلی.
• یک نسخه تکمیل شدۀ فرم آنلاین درخواست روادید به همراه برگۀ تاییدیه وقت و تاییدیه واریزی وجه سفارتکه توسط این مرکز انجامپذیر است.
• 2 قطعه عکس 4.5*3.5 .
• اصل و یا کپی دعوتنامۀ معتبر و در صورت نداشتن رزرو هتل در انگلستان .
• بیمه مسافرتی . 
• اصل و ترجمه رسمی سند ازدواج .
• اصل و ترجمه رسمی شناسنامه.
• اصل و ترجمه رسمی مدارک شغلی مربوطه وقت سفارت انگلیس از قبیل ( گواهی اشتغال به کار که در آن در مورد تاریخ درخواست مرخصی ذکر شده باشد و اینکه آیا این مرخصی با حقوق میباشد یا خیر ، جواز کسب ، پروانه فعا لیت ، کارت بازرگانی ، لیست بیمه 6 ماهه گذشته ، گواهی تاییدیه بیمه ، روزنامه رسمی تآسیس و آخرین تغییرات ، فیش حقوقی 6 ماه آخر ، برگه مالیاتی پرداخت شده ، کارت پرسنلی ، حکم کارگزینی ، حکم بازنشستگی ، کارت بازنشستگی ، پروانه مطب ، کارت مهندسی ، کارت دانشجویی و ... ).
• مدارک میزبان در انگلستان ( دعوتنامه به همراه کپی پاسپورت و مدارک اقامتی دعوت کننده ، پرینت حساب بانکی ، مدارک شغلی و گواهی اشتغال به کار با ذکر درآمد ، فیش حقوقی ، سند ملکی ملک محل اقامت در انگلستان یا اجاره نامه ، آخرین برگ مالیاتی پرداخت شده ، قبوض پرداختی از قبیل آب ، برق ، گاز و ... ).
• اصل ریز پرینت حساب شخصی و جاری به زبان لاتین برای 6 ماه گذشته ، سپرده های بانکی و...
• برای مدیران و سهامداران اصل ریز پرینت حساب شرکت و شخصی به زبان لاتین برای 6 ماه گذشته الزامیست.
• اصل و ترجمه رسمی سند ملکی ، در صورت اجاره دادن، اصل و ترجمه اجاره نامه .

** ترجمه رسمی ( دارالترجمه ) برای تمامی مدارک فوق کافیست و ترجمه با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه به اعتبار این مدارک برای سفارت انگلستان می افزاید.

**به علت اینکه در روز تحویل مدارک ، مصاحبه ای از متقاضی انجام نمیگیرد تمامی مدارک فوق صرف نظر از اینکه قبلآ به انگلستان سفر کرده اند و یا خیر ، باید کامل و دقیق باشد ، خصوصآ مدارک بانکی اعم از درآمد و مخارج ماهیانه که در فرم درخواست روادید باید دقیق بیان شود.منبع:وقت سفارت انگلیس


:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

برای رفتن سفر به هر کشوری ، پیش از رفتن، نیازمند دانستن خدمات آن کشور در مدت اقامت و اطلاعاتی که ممکن است در آن مدت فورا به آن نیاز داشته باشید را باید بدانید. در این مطلب قرار است در مورد اطلاعات اورژانسی که در دبی ممکن است برای مسافران تور دبی به وجود بیاید را مشخص کنیم.


نکات اورژانسی برای سفر به دبی

از مشکلاتی که ممکن است در طول سفر برای هر یک از مسافران تور دبی اتفاق بیفتد مسئله پزشکی می باشد. در صورتی که فردی نیاز به ویزیت پزشک پیدا کند، نیاز است از بیمارستان های دولتی و خصوصی که در دبی وجود دارد، استفاده کند. اگر قبل از مسافرت بیمه پزشکی و درمانی تهیه کرده باشید، می توانید به یکی از بیمارستان های خصوصی دبی مراجعه کنید. در صورتی که از لحاظ مالی آماگی برای رفتن به بیمارستان خصوصی را ندارید، می بایست به بیمارستان های دولتی که آن ها نیز دارای امکانات بالا می باشند، مراجعه کنید. یکی از این بیمارستان ها، بیمارستان راشد می باشد. این بیمارستان از جمله بیمارستان های اصلی دبی بوده و در نزدیکی خور دبی واقع شده است. اگر در هنگام بازی و یا بازدید از مناطق دیدنی دبی، مشکلی برایتان پیش بیاید، نیازمند آمبولانس خواهید بود. به این ترتیب به یاد داشته باشید که برای خدمات اورژانس شماره ۹۹۷ را شماره گیری کنید. بسته به وضعیتتان یا برای در اختیار گرفتن آمبولانس به شماره ذکر شده تماس بگیرید یا اگر دارای وضعیت بهتری هستید و خود می توانید به بیمارستان بروید، بیمارستان راشد دارای اورژانس رایگان می باشد. تنها هزینه ای که در آن زمان می پردازید، هزینه پزشک است که ۱۰۰ درهم هزینه دارد
به دلیل ممنوعیت آوردن دارو به دبی، اگر نیاز به دارو داشته باشید، می توانید آن را در هر داروخانه ای تهیه کنید. طبق گفته مسافران و سایت های معتبر گردشگری ایرانی، مانند ایران آنکارا، می توانید به بیمارستان ایرانی نیز مراجعه کنید و برای هزینه پزشک
۵۰ درهم بپردازید و دارو ها را به طور رایگان دریافت کنید.
چنانچه در طول سفر، برای کودک شما اتفاقی بیفتد، بدون معطلی او را به بیمارستان الوسل ببرید. زیرا این بیمارستان بهترین و مجهز ترین بیمارستان در خاور میانه به شمار می رود و نزدیک تقاطع وافی واقع شده است.


نکات اورژانسی وتور دبی

پیشنهاد می کنیم برای خدماتی که ممکن است به طور اورژانسی نیاز داشته باشید نیز پول کنار بگذارید.
جهت پیشگیری از بروز هر مشکل برای مسافران
تور دبی، پیشنهاد می کنیم به نکات زیر توجه کنند:
دارو هایی که بدون تجویز پزشک خریداری می شود مانند قرص سرماخوردگی، کپسول، شربت و مسکن ها را نمی توانید به دبی بیاورید. بنابراین از آوردن اینگونه دارو ها به شدت پرهیز کنید. در صورتی که پزشک شما در نسخه ای دارو هایی برایتان تجویز کرده است، قبل از ورود با آژانس مسافرتی مطرح کنید و یا به اداره مهاجرت پیش از ورود دبی، اعلام نمایید.
همچنین زمانی که به ساحل می روید، ممکن است پایتان کمی سر بخورد و مشکلی برایتان پیش بیاید. پیشنهاد می کنیم در صورت دیدن این علایم، به پزشک ساحل مراجعه کنید. تنفس سخت، هضم سخت آب دهان، مفصل درد، درد شدید و غیره.
گرچه در دبی، امنیت بسیار است و سرقت بسیار کم اتفاق می افتد، اما چنانچه در
تور ارزان دبی به پلیس نیاز پیدا کردید، شماره ۹۹۹ را به یاد داشته باشید و شماره گیری کنید.منبع:تور دبی



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان
 

تخفیف های تابستانی در تور دبی
فصل تابستان پیش روی ما است و دبی، به دلیل گرمای شدید، دارای بازدید کنندگان کمتری نسبت به دیگر فصول سال است. به همین دلیل تخفیف ها و کشفیاتی را برای عموم باز گذاشته است تا بهترین تجربه را باتور ارزان دبی در این شهر کسب کنند.

پارک های دبی
۱٫آتلانتیس دِ پالم
در تابستان، دبی هر روز از روزی دیگر گرم تر می شود. در این پارک، می توان بهترین تفریحات مانند بازی با کوسه، لگون و چندین تفریح آبی دیگر انجام داد. مسافران تور ارزان دبی ای که از این پارک بازدید می کنند، دارای کلاه در زیر آب و لوازم مخصوص غواصی می باشند. در کنار کوسه ها و چندین گونه جانوران آبزی دیگر غواصی کنید. قیمت آکواریوم بزرگ آتلانتیس دِ پالم، ۲۷۵ درهم می باشد.

اسکی در تور دبی
۲٫اسکی Play Mania
یک تفریح عالی، با دوستان و آشنایانتان با تور دبیدر تابستان داشته باشید. در هیچ کشوری، نمی توانید در تابستان هم امکان اسکی را داشته باشید. اگر هوس اسکی کردید اما در فصل تابستان به سر می بردید، حتما دبی را جزو لیست سفر خود قرار دهید. از کار ها و تفریحاتی که می توانید در این مکان انجام دهید، زیپلاینینگ، اسکی تکنیکی و همچنین سر خوردن روی برف را انجام دهید.
زمانی که از سر شوق، خنده سر داده اید و از این مکان سرپوشیده تفریحی لذت می برید، به خاطر داشته باشید که سری هم به پنگوئن های آن بزنید. هزینه این مکان گردشگری، ۲۵۰ درهم می باشد.
آدرس: مجتمع تجاری دبی، البرشا

خرید استثنایی در تور دبی

۳٫گالری پاریس
پاریس گالری یک نمایشگاه بسیار با شکوه است که در خود همه چیز دارد. این گالری بازدیدکنندگان را برای خرید اشیا فرا می خواند. اگر به خرید اجناس فرانسوی علاقه دارید، حتما به این گالری سر بزنید و از ۷۰ درصد تخفیف آن استفاده کنید. از اجناسی که می توانید در این گالری زیبا بخرید، جواهرات با شکوه، عطر های متنوع، لوازم آرایش فرانسوی با مارک های عالی، ساعت های خیره کننده و دیگر اجناسی که تخفیف ۷۰ درصد دارند. حراج اجناس این گالری تا ۳۱آگوست می باشد.
گالری پاریس، مجتمع تجاری دبی مال


۴٫تخفیف تابستان ساهارا سنتر
تخفیف تابستان ساهارا سنتر را به هیچ عنوان از دست ندهید. در این فروشگاه بی نظیر، همه وسایلتان را تا سقف ۲۰۰ درهم خریداری می کنید. همچنین می توانید از قرعه کشی که در آن فروشگاه انجام می شود در هنگام خرید اجناس استفاده کنید. جوایز قرعه کشی شامل: مرسدس بنز G500، یک پکیج دو نفره به سوییس به ارزش ۲۰۰۰۰۰ درهم و غیره. بنابراین فروشگاه ساهارا سنتر ارزش بازدید و خرید کردن را دارد. حراج این مرکز تجاری، تا پایان آگوست می باشد.
آدرس: خیابان الشارژاه، مرکز تجاری ساهارا سنتر
۵٫بلیط ورودی تابستانی دبی
تا آخر تابستان، از هر جاذبه دیدنی دبی که بازدید می کنید، حدودا ۴۵ درصد از مبلغ ورودی آن ها کسر خواهد شد. برای تفریحات آبی سرپوشیده مانند آکواریوم دبی و باغ وحش دریایی دبی، کیدزنیر، سینما های دبی، سگا ریپابلیک و دیگر خدماتی که حراج می شوند.
مدت استفاده از این امکان تا ۵ سپتامبر بوده و قیمت آن ۲۵۰ درهم می باشد.
آدرس: خیابان فاین نشیال سنتر دیره
۶٫موزه قهوه
اگر علاقهمند به قهوه و وسایل آن هستید، حتما به موزه خوش¬عطر قهوه سر بزنید. این موزه، انواع قهوه ها در جهان را به شما ارایه می دهد. همچنین در این موزه روش های بو دادن قهوه را به طور کامل فرا خواهید گرفت. ورودی این موزه ۳ درهم برای بزرگسالان و ۱ درهم برای کودکان است.
آدرس: ویلای ۴۴، منطقه الوهیدی هیستوریکال، بر دبی . منبع : تور دبی



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

پیاده روی در دیره با تور ارزان دبی

پیاده روی در دیره در تور دبی

اگر بخواهیم بیشتر به این کار نگاه کنیم، پیاده روی آن هم با امکانات اندک، در دبی، کار بسیار دشوار خواهد بود. دیدن مناطق تاریخی دیره، ایده غیر قابل دسترسی نمی باشد زیرا هر روز صبح به آن می نگرید. اما زمانی که امکانات بسیار با خود برده باشید و در هوای خنک در آنجا قدم بزنید، می توانید مناطق دیدنی بسیاری را مشاهده کنید. مناطقی مانند ساختار قدیمی، مسجد بزرگ دبی، خانه های قدیمی مردم دبی، مرکز فرهنگی، بازار ادویه، بازار های سبزیجات، اپرا در کنار کریکساید. این مناطق زمانی جالب و زیبا می باشند که آن منطقه را پیاده طی کنید. اطراف دیره را می توان در مدت ۳۰ دقیقه پیمود و واقعا کافی است. توجه داشته باشید که باید به سرعت به هتل¬تان باز گردید. قبل از زمانی که خورشید به شدت در آسمان دبی ظاهر شود، یک تاکسی گرفته و به هتل¬تان باز گردید.

پیاده روی در دیره

برای رسیدن به دیره، یک تاکسی برای ابرا دبی گرفته و در ایستگاه ابرا پیاده شوید. یا اینکه به خیابان الوهیدی رفته. اگر علاقه مند به پیاده روی هستید، می توانید به منطقه با شکوه کریک بروید. همچنین می توانید از وسایل نقلیه آبی مانند تاکسی های آبی و دیگر وسایل استفاده کنید. اگر در عصر و یا شب به این منطقه بروید، شب زیبایی را در این مکان تجربه خواهید کرد. چراغ های رنگی روشن شده و با نور ماه آمیخته می شوند. در خیابان راه بروید و بوی بازار های قدیمی را استشمام کنید. همچنین مسجد بزرگ در خیابان قدیمی، نظرتان را به خود جلب می کنند. مسلمانان برای اقامه نماز به این مسجد می روند و خدا را عبادت می کنند. منطقه دیره دبی، از به وجود آمدن دبی تا کنون نقش بسیار مهمی را در ساختار کنونی دبی ایفا می کند. قرن ها گذشته است و هنوز بازار بزرگ، بازار ادویه و بازار طلا، در حال فروش اجناسی مانند ادویه جواهرات و لباس می باشند.آماده باشید تا در بازار های مختلف چانه بزنید همه مشتریان چه مسافران تور دبی و یا شهروندان در آنجا چانه می زنند و می توانند اجناس را با قیمت ارزانتری دریافت کنند. یکی از قوانین بازگشت از دیره، بازدید از بازار ماهی می باشد ممکن است بینیتان را به خاطر بوی بد ماهی بگیرید اما اگر تحمل کنید می توانید بهترین ماهی ها را ارزان تر بخرید و سر قیمتش چانه بزنید.منبع: تور ارزان دبی


:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 تير 1395 | نظرات ()