نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

پرواز بر روی آب در تور دبی
یک تفریح هیجان انگیز و همچنین آرامش بخش می تواند برای مسافران تور دبی، لذت بخش ترین و خاطره انگیز ترین فعالیت ها باشد که خستگی روزمرگی و کار را از سرشان بیرون کند. در تور دبی پرواز بر روی آب، منظره شگفت انگیز و نفس گیر سواحل، مناطق طبیعی و آسمان خراش های دبی را بنگرید. درون هواپیما به مدت ۴۰ دقیقه، بهترین دقایق ممکن در سفر را رقم بزنید. مناطق گردشگری دبی مانند برج خلیفه، برج العرب و جزیره نخل را از بالا بنگرید. همینطور به سفر خود ادامه دهید تا از بالا و در ارتفاعات، جزایری که به عنوان شناخته شده ترین مکان ها در جهان می باشند را تجربه کنید. بر فراز جبللی، دبی مارینا و مناظر دیگر پرواز کنید و برای پرواز محلی را انتخاب کنید و هر کدام که با برنامه تان همخوانی دارد را انتخاب کنید.
در این سفر می توانید، یک پرواز ۴۰ دقیقه ای را تجربه کنید، از نزدیک دریا، بر هواپیما سوار شده و به آسمان بروید، چشم انداز های خیره کننده و آسمان خراش های دبی را ستایش کنید، از مجموعه جزایر ساخته شده توسط انسان مانند جزایر نخل و غیره دیدن کنید، دبی مارینا و جبللی را از بالا بنگرید، و از سفر خود لذت ببرید.

پرواز در تور دبی

برنامه ریزی تور هواپیما بر روی آب:
ابتدا یکی از زمان های تور ارزان دبی  را برای خود رزرو می کنید و برای بهترین سفر خود برنامه ریزی می کنید. سپس وسایل مورد نیاز که دوربین یکی از مهم ترین آن ها می باشد را بر می دارید و با خود به محل مورد نظر می برید. هنگامی که به محل رسیدید، با خلبان خود آشنا می شوید. سپس یکی از هواپیما هایی که بر روی دریا حرکت می کند را می بینید و حتما آن را ستایش می کنید. پیشنهاد می کنیم که نفس عمیق و راحت کشیده و درون هواپیما بنشینید. سپس کمربند ایمنی خود را ببندید و از سطح دریا به بالا حرکت کنید. حال دوربینی که از قبل آماده کرده اید را روشن کنید و از برج خلیفه از بالا عکس بگیرید. همچنین می توانید از برج العرب عکس¬برداری و فیلمبرداری نیز انجام دهید. می توانید از بالا به سرزمین بیابانی و صحرایی دبی نگاه کنید و لذت ببرید. خلبان شما، در طول مسیر در مورد مناطق گردشگری دبی صحبت می کند. از بالا می توانید گلف عربی، قایق ها، دبی مارینا و جبللی را نگاه کنید. در آخر به سمت ساحل جمیرا حرکت کرده و پس از تقریبا ۴۰ دقیقه لذت بردن از هوا و پرواز، به آرامی از هواپیما بیرون آمده و از خلبان خود خداحافظی می کنید.
توجه داشته باشید که در صورتی که دوربین جداگانه نداشته باشید، همراه بردن تلفن همراه مجاز می باشد.
این تجربه زیبا را هرگز از دست ندهید زیرا تمام جاذبه های گردشگری دبی، زمانی که از بالا می نگرید بسیار شگفت انگیز خواهد بود. طبق گفته مسافران تور ارزان دبی، برج خلیفه، دبی مارینا و دیگر مناظق را از بالا طوری دیگر تجربه خواهید کرد.
در این سفر، نکته قابل توجه که باید به یاد داشته باشید، این است که حتما پاسپورت خود را همراه خود داشته باشید. منبع : تور دبی



:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 

 

پارک موضوعی فراری

اگر در زمان سفر با تور دبی به دبی، ماشین اجاره کرده اید، آن را بردارید و به دنیای هیجان و آدرنالین سفر کنید. پارک موضوعی فراری با صد درصد هیجان و بازی، شما را دعوت به بازدید می کند. این پارک در یاس آیلند ابودبی واقع شده است.

این پارک یکی از پارک های سرپوشیده بزرگ است که چگونگی داستان فراری را شرح می دهد. این پارک دارای ۲۰ فراری متفاوت، انواع رستوران ها و امکانات مختلف است. موضوع پارک فراری، اتاقی درخشان و پرجلوه با یک سقف قرمز را نشان می دهد و لوگوی  فراری نیز روی ماشین ها  نشان داده شده است.

پارک موضوعی فراری در تور دبیاگر می خواهید به این پارک بروید، می بایست ساعت ۱۰ صبح در آنجا حضور داشته باشید. به این ترتیب که مربی به مدت ۱٫۵ ساعت شما را از دم درب هتلتان تا پارک برای راندن فراری آماده می کند. سپس زمانی که به پارک موضوعی فراری می رسید، می توانید به مدت ۴ ساعت، از رانندگی لذت ببرید. پیشنهاد می کنیم برای هیجان بیشتر و آدرنالین بالاتر، از Formula Rossa  نیز استفاده کنید.  این وسیله یک ترن هوایی بسیار سریع و تعلیم دیده است که روی زمین قرار دارد. برای راندن این ماشین، شما نیاز به عینک ایمنی خواهید داشت زیرا سرعتتان از ۰ به ۲۵۰ کیلومتر در عرض ۵ ثانیه می رسد. در این سواری، قرار است تجربه پیچ و خم های جالبی را بر روی ریل های صاف کشف کرده و آدرنالین فراوانی آزاد کنید. در آخر، بازدید خود را با جیغ و هیاهوی سرشار از شادی، به اتمام برسانید. وسیله دیگری که برای افزایش هیجان می توانید استفاده کنید، Fiorano GT C نام دارد. در این بازی، شما در یک فراری F430 در یک ماکت عنکبوتی گیر افتاده اید و باید با دیگر ترن ها رقابت کنید. ریل های چرخان و چرخش های پر سرعت، شادی و هیجان شما را صد برابر می کند.

هیجان پارک موضوعی فراری در تئر ارزانی دب

همچنین تور کارخانه فراری را که در Marenello ساخته شده است، با تور ارزان دبی تجربه کنید و در مورد گذشته درخشان اتومبیل­رانی فراری، بیاموزید. در این مکان، شما در مورد مدل ها و انواع مختلف فراری خواهید آموخت و در مسابقه ای به نام فست لین شرکت می کنید. در این مسابقه مهیج، علاقهمندان به ماشین آن هم از نوع فراری، قرار است در مسابقه ارزیابی شوند که معلوم شود تا چه اندازه از فراری سر در می آورند و پس از آن یک جایزه ویژه دریافت می کنند.

راندن فراری، یک فعالیت هیجان انگیز است که می توانید با خانواده خود انجام دهید و یک روز جذاب را در کنار یکدیگر داشته باشید.

سرعت شبیه ساز، یک سرعت جادویی ۴ بعدی می باشد که قلبتان را به ضربان می اندازد. با پستی و بلندی هایی که در این سواری تجربه می کنید، می توانید هیجان رانندگی در میدان مسابقه را کشف خواهید کرد.

برای کسب تجربه مسابقه رانندگی، به آکادمی کارتینگ مراجعه کنید. کارتینگ آکادمی یک آموزشگاه سرپوشیده مجهز است که با کارت های الکترونیکی می توانید وارد آن شوید.

در این آکادمی، شبیه­ساز سرعت وجود دارد که از آن طریق مهارت شما و هنر رانندگیتان امتحان می گردد. در آن جا می توانید انتخاب کنید که می خواهید به تنهایی مسابقه بدهید یا اینکه با خود همراه داشته باشید.

برای ورودی این قسمت میبایست هزینه جداگانه ای پرداخت کنید. قانونهایی نیز وجود دارد که باید آن ها را رعایت کنید و یکی از قانون ها بودن سن بالای ۲۱ سال است و داشتن گواهینامه از سری کشور های از پیش تعیین شده می باشد.

رستوران ها و کافه هایی نیز برای مسافران تور دبی وجود دارد که می توانند به راحتی غذایشان را در آن ها میل کنند.

پیشنهاد می کنیم این سفر هیجان انگیز را با تور ارزان دبی به هیچ عنوان از دست ندهید. منبع : تور دبی



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 

اگر به دنبال غافلگیر کردن عشقتان در زمان سالگرد هستید، یا می خواهید برای روز ولنتاین، یک شام رمانتیک را برای همسرتان تدارک ببینید، می توانید به این رستوران هایی که برایتان در نظر گرفته شده، سر بزنید. مسافران تور دبی، پس از بازدید از این رستوران ها، بالا ترین امتیازات را به آن ها داده اند.

رستورانهای رمانتیک دبی
۱٫ رستوران Pierchic
اولین رستورانی که در لیست ما قرار گرفته است رستوران Pierchic است زیرا قرار است با بهترین منظره در اطرافتان و زیبایی خارق العاده و شاعرانه ای روبرو شوید. اطرافتان را آب فرا می گیرد و چشم انداز زیبای دریا را از این رستوران به طور زیبایی خواهید دید. حتما از منوی آن که عمدتا دارای غذا های دریایی است، امتحان کنید. این رستوران را اکثرا برای خواستگاری رزرو می گردد.
این رستوران در جمیرا واقع شده وهزینه آن برای هر زوج، ۲۵۰۰ درهم می باشد.

رستوران اتمسفر با تور دبی
۲٫ رستوران اتمسفر
این رستوران را به این دلیل پیشنهاد می کنیم که قرار است بهترین و بالا ترین کیفیت را در این رستوران تجربه کنید. علاوه بر این، رستوران اتمسفر، یکی از رستوران هایی¬ست که افراد بیشماری در جهان در آن غذا صرف کرده اند. رستوران اتمسفر در طبقه ۱۲۲ واقع شده و غذاهایی که ارایه می کند بسیار خوش¬طعم هستند. می توانید مجموع هفت نوع غذا را که با یکدیگر هماهنگی دارند سفارش دهید و ۴ نوع نوشیدنی را نیز از منوی متنوع این رستوران انتخاب کنید.
چشم انداز زیبای برج خلیفه را زمانی که عشقتان را ابراز می کنید، از دست ندهید. هزینه این رستوران برای هر زوج،۴۵۰۰ درهم می باشد.
اگر میز کنار پنجره را رزرو کنید، می توانید ۴۰۰۰ درهم بپردازید. همچنین می توانید یک میز روی تراس نیز با قیمت ۲۰۰۰ درهم رزرو کنید.

رستوران سگرتو
۳٫ رستوران سنگرتو (Segreto)

یک تراس زیبا که چشم انداز آن به کانال دبی منتهی می شود، موجب شد تا این رستوران را نیز به عنوان یکی از رستوران های رمانتیک قرار دهیم. این رستوران کوچک، بهترین خدمات و رمانتیک ترین لحظات را به مسافران تور دبی و شهروندان ارایه می کند. هزینه این رستوران برای هر زوج، ۹۰۰ درهم می باشد.

رستوران ال قصر دبی

۴٫ رستوران Al Qasr Beach Dinner
این رستوران در ساحل قرار دارد و بسیار زیبا و خارق العاده می باشد. ساحل قصر یکی از دنج ترین سواحل در جمیرا به شمار می رود و مناسب برای قرار عاشقانه دو نفره می باشد. می توانید یک شب خاطره انگیز در کنار ساحل زیبا به همراه موج های خندان را با همسرتان تجربه کنید.
این رستوران در ساحل قصر در جمیرا واقع شده و هزینه رزرو آن برای هر نفر، ۲۵۰۰ درهم می باشد.

رستوران ساحل دبی
۵٫ رستوران ساحل
این رستوران نیز یکی از بهترین رستوران ها برای قرار های عاشقانه می باشد و دلیل انتخاب این رستوران، این است که قرار است دقیقا زیر نور ستارگان، اطراف آتش و در کنار آب، شام خود را صرف کنید. همه عناصر زیبای طبیعت در یک جا برای شما جمع شده اند. می توانید زمانی که شام دو نفره¬تان را صرف می کنید به چشم انداز دریا خیره شوید.
این رستوران زیبا در ساحل Anantara دبی واقع شده است و هزینه آن برای هر زوج ۱۷۰۰ درهم می باشد.
پیشنهاد می کنیم با تور ارزان دبی حتما برای یک شب رمانتیک و فراموش نشدنی به این رستوران ها سر بزنید. منبع : تور ارزان دبی



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 

 بازی جام جهانی پلو ۲۰۱۶


مسابقات جام جهانی چوگان در سال ۲۰۰۹ افتتاح شد و حال این بازی یکی از اصلی ترین تورنومنت های چوگان می باشد. این رویداد توجه مسافران تور دبی را به خود جلب کرده است. همچنین توجه جامعه گلف¬بازان نیز به این رویداد جلب شده است. مدیر اجرایی این رویداد، محمد ابن راشد المکتوم است که قانونگذار و شیخ شهر دبی می باشد. این بازی زیر پرچم مرکز چوگان هرلینگام، HPA برگزار می گردد. بنابراین مسابقات جام جهانی، طبق قانون HPA برگزار می گردد. همچنین اداره این بازی، تحت نظارت داوران بین المللی انجام خواهد گرفت. مسابقه چوگان اولین مسابقه بین المللی در جهان شناخته شده و بهترین و حرفه ای ترین بازیکنان جهانی در آن بازی خواهند کرد. بیشتر بازی های چوگان در آسیای شرقی انجام می گیرد. هیچ یک از بازی ها را نمی توان پیدا کرد که ترکیبی از اسب سواری و بازی با توپ با این مهارت را داشته باشد. به همین دلیل، این بازی یکی از بازی های حرفه ای و پر بیننده در جهان شناخته شده است. این بازی همچنین یکی از مهمترین بازی های این قاره شناخته شده است. با این که این مرکز آموزشی چوگان را مردم محلی اداره می کنند، اما به طور جهانی شناخته شده است. در تور ارزان دبی در سال ۲۰۱۶، قرار است دوباره بازی چوگان را به یاد بینندگان بیاوریم. اعضای تیم و مدیران اجرایی این بازی، معتقدند که هر سال موفق تر از سال گذشته خواهند شد. این بازی قرار است یکی از بازی های با امتیاز بالا در خاورمیانه ، آفریقا و آسیا شود زیرا بهترین شرکت کنندگان و مشهور ترین بازیکننان چوگان را برای این دوره، انتخاب کرده اند.
این مسابقه قرار است در نزدیکی دریای بین المللی برگزار شود.
دبی قرار است میزبان تیم های بسیار مشهور و بین المللی مانند آرژانتین، انگلستان و دبی باشد. هدف بازیکنان این است که بهترین و حرفه ای ترین بازی خود را ارایه دهند و مسابقه جام جهانی چوگان را به صورت حرفه ای ببرند.
اگر علاقهمند به رویداد های ورزشی، خصوصا جام جهانی هستید، می توانید با خانواده و یا دوستانتان یک سفر با تور دبی انجام داده و به مکان برگزاری مسابقه بیایید.
به دلیل اینکه این مسابقه در نزدیک دریا انجام می پذیرد، می توانید یک پیکنیک یه یاد ماندنی را در کنار دریا با همراهانتان تجربه کنید و مسابقه جهانی و بین المللی چوگان را تماشا کنید. از حرکاتی که در این مسابقه صورت می گیرد لذت ببرید و پس از اتمام مسابقه، در رقص و پایکوبی نیز شرکت کنید.
پس از صرف غذا و در هنگام شب، از نمایش زنده و شادی آور چوگان، نمایش اسب سواری و شوی مد در فضای آزاد لذت ببرید.
این مکان هم برای بزرگ سالان و هم برای کودکان سرگرم کننده می باشد. زیرا کودکان می توانند در فضایی که برایشان طراحی شده است به بازی بپردازند.
کودکان از نقاشی بر روی صورت، نقاشی بر روی دست و عکاسی از صورتشان بهترین روز را تجربه خواهند کرد.
اگر علاقه به شرکت در این تورارزان دبی  را دارید، باید پیش از سفر، در سایت مربوطه ثبت نام کرده و آن را رزرو کنید. منبع : تور ارزان دبی


:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

اعیاد و فستیوالها در دبیتقویم دبی معمولا برای مسافران تور دبی، فستیوال ها و رویداد های مهم را ثبت کرده است. معمولا مسافران تور ارزان دبی در فصل پر سفر و شلوغ به دبی می روند که هوا بسیار خوب و معتدل باشد. تقریبا می توان گفت که درماه های نوامبر و مارچ هوای بسیار خوبی برای سفر به دبی خواهد بود. رویداد های ورزشی بسیاری وجود دارند که در آن پول، نقاشی و هدیه به برندگان داده می شود. بزرگترین و باشکوه ترین رویداد ورزشی در ژانویه است که “ماراتن” نام دارد. در مسابقه ماراتن به هر برنده زن و مرد، مبلغ ۲۵۰۰۰۰پول اهدا می شود.
در ماه مارس، در میدان مسابقه، جایزه کاپ جهانی، برگزار می شود که مبلغ ۱۰ میلیون در آن پیشنهاد می شود که آن را بزرگترین مسابقه اسب دوانی می کند. دیگر مسابقاتی که در دبی برگزار می گردد، مسابقه تنیس، مسابقات قهرمانی و صحرا نوردی کلاسی، همه در فوریه برگزار می شوند. همچنین مسابقات راگبی، در ۷ دسامبر برگزار می گردد.
دبی تنها کشور در جهان می باشد که دو فستیوال مخصوص خرید و خرده فروشی اختصاص داده است. ماه حراج و خرید از ژانویه آغاز می گردد و دارای تخفیف، چانه زنی فراوان و سرگرمی های دیگر است.با  تور ارزان دبی  از این فستیوال ها لذت ببرید. دیگر فستیوال های جالب دبی در ژوئن آغاز می گردد. هنر در دبی فراموش نشده است. فستیوال ملی “جاز” در فوریه دارای هنرمندان مشهور و بنامی مانند جولز هولند، میسی گری و مایکل پاریس می باشد.
در این ماه گالری های گوناگون و نمونه نقاشی های مهم در جهان برگزار می گردد. همچنین شو های زنده و کنفرانس های زیادی در دبی برگزار می گردد.
رویداد گالری هنر در دبی در تاریخ ۱۶ مارچ تا ۱۹ مارچ ۲۰۱۶ برگزار می گردد. در این رویداد می توانید کار های هنری مانند نقاشی ها از سبک های مختلف جهان، صنایع دستی و کار های دیگر را مشاهده کنید.
مسافران تور دبی باید به حرمت ماه مقدس رمضان، رعایت قوانین دبی را انجام دهند.
ماه رمضان نهمین ماه در تقویم عربستان است که در این ماه اعراب با روزه گرفتن می توانند اوضاع فقرا را درک کنند.
در این ماه به مدت ۳۰ روز تا زمان افطار که در عصر می باشد و اذان گفته می شود نباید آب و غذا نوشید و میل کرد.
این ماه از ۶ ژوئن تا ۵ جولای ۲۰۱۶ صورت می گیرد.
این ماه در قرآن مقدس مژده داده شده است و حتی در زمان روزه سیگار هم نباید کشید. تنها کسانی که روزه نمی گیرند، مادران شیرده، بارداران، بیماران و کودکان زیر ۹ سال می باشند.
بیشتر مسلمانان افطار را در خانه یکدیگر جمع می شوند و یک سفره بسیار بزرگ در خانه میزبان پهن می شود که از انواع خوراکی ها پراست.
در دبی ماه رمضان باید توسط ستاره شناسان در آسمان دیده شود. زمان شروع و پایان ماه باید توط ستاره شناسان اعلام شود.
به آخرین روز ماه رمضان “فطر” می گویند که یکی از اعیاد در دبی به شمار می رود. در این روز همه به پاس شکرگزاری به مسجد می روند و نماز روز عید فطر را می خوانند.منبع :تور ارزان دبی


:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

  ۶تجربه از دست ندادنی در تور دبی
دبی جایی است که بهترین مناطق گردشگری در آن قرار گرفته است. از اسکی سواری که در مناطق گرم بیابانی امکان پذیر نیست گرفته تا سبک معماری بسیار متفاوت این شهر که جهانیان را شگفت¬زده می کند. بنابراین تقریبا ۲۰ میلیون جمعیت جهان سالیانه از هر یک از جاذبه های دیدنی دبی بازدید می نمایند. در این مطلب قرار است در مورد ۶ فعالیتی که مسافران تور دبی ، نباید از دست بدهند صحبت کنیم. پیشنهاد می کنیم برای نوروز و یا تابستان، حتما یک سفر چند روزه به دبی داشته باشید و خستگی و روزمرگی را رفع نمایید.
۱٫ *****ر بازی شگفت انگیز را تجربه کنید.
آسمان دبی، همیشه صاف و آفتابی می باشد و یک منظره خیره کننده را برای دوستداران فعالیت های هیجان انگیز مانند *****ربازی فراهم می نماید. *****ربازان چشم انداز بسیار زیبایی را در بالای سر خود می بینند. منظره زیبای پالم آیلند، زمانی که از ارتفاعات دیده شود، بسیار متفاوت است و تجربه جالبی را برای مسافران تور دبی و *****ربازان به ارمغان می آورد.۲٫ اسکی را با تور ارزان دبی تجربه کنید.
دقیقا، درست دیده اید. دبی محلی برای علاقهمندان به اسکی را دارد. در این شهر صحرایی، یک پیست اسکی با شکوه و بزرگ که در جهان بزرگترین و مجهز ترین پیست اسکی شناخته شده است، در بزرگترین مجتمع تجاری جهان وجود دارد. بنابراین لوازم اسکی و کیف اسکی را بردارید و این تجربه هیجان انگیز و جالب را از دست ندهید.۳٫ صحرا نوردی، حتما یکی از انتخاب هایتان برای انجام دادن باشد.
یکی دیگر از تجاربی که مسافران تور ارزان دبی ، هیچگاه نباید از دست بدهند، تجربه صحرا نوردی می باشد. همانطور که می دانید بهترین و پردرامد ترین کاری که در دبی از لحاظ رشد اقتصادی فراهم شده است، فعالیت های توریستی آن به شمار می رود. بنابراین برای هر سلیقه ای، تفریحی برای ارایه دارد. اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که شلوغی برایشان آزاردهنده می باشد، به صحرا های اطراف شهر بروید. در این مکان ها می توانید به راحتی، روی ماسه ها اسکی کنید، شترسواری کنید، آفرودینگ انجام دهید و همچنین با لباس های سنتی اعراب عکس بگیرید. در آن مکان غذا های سنتی نیز وجود دارد که می توانید آن ها را نیز تجربه کنید.
۴٫ به همراه کوسه ها، غواصی کنید.
در کنار کوسه ها و صدها جانور آبزی دیگر، به غواصی بپردازید. علاقهمندان به تفریحات آبی و شنا، می توانند در آکوریوم ۱۰ میلیون لیتری دبی، بهترین تفریح را تجربه کنند.
۵٫ خرید کنید.
چه تجربه ای می تواند بالا تر از خرید در کشوری دیگر باشد. هر نوع فروشگاه که بخواهید در این شهر با شکوه یافت می شود. مجتمع تجاری هایی مانند دبی مال، که بزرگ ترین مجتمع تجاری جهان است، ابن بطوطه، گولد سوک و غیره که همه آن ها دارای بهترین اجناس و لوازم می باشند. در این مجتمع تجاری ها، احساس می کنید که همه امکانات در نزدیکی شما قرار دارد.
۶٫ دوچرخه سواری در کوهستان را تجربه کنید.
این تجربه واقعا شگفت انگیز و هیجان انگیز می باشد. هوا واقعا داغ و سوزان است و هیچ آبی در نزدیکی شما وجود ندارد. بنابراین می توانید به یک کلوپ دوچرخه سواری در کوهستان به نام هاتکاگ بروید و این تجربه جالب را با امکاناتی مجهز در کنار جانوران کسب کنید.
دبی، شهری از بهترین هاست بنابراین اطمینان داشته باشید که تفریحات مورد علاقه خود را قطعا پیدا خواهید کرد.منبع : تور دبی



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 
انتخاب بودجه معین برای سفر به دبی
آیا قرار است به دبی سفر کرده و بودجه ای برای خود در نظر بگیرید؟ یا از مسافران توردبی هستید که با خوش شانسی تمام، محدودیتی در خرج کردن پول ندارند.
به هر حال توجه داشته باشید که حتما به بودجه ای که قرار است خرج کنید، فکر کنید. اگر می خواهید کمی پولتان را پس انداز کنید، اما در عین حال از روزمرگی نیز خسته شده اید، یک اتاق و یا آپارتمان با یک آشپزخانه کوچک تهیه کنید. در این صورت حداقل می توانید خودتان کمی غذا درست کنید و از رستوران ها کمتر غذا بگیرید. یکی از کار هایی که می توانید برای خوردن غذا انجام دهید، این است که در کافه ها یا رستوران های کوچک غذا بخورید و یک شب خاص را برای خود و خانواده ترتیب دهید. اگر می خواهید به رستوران بروید، می توانید از رستوران های پاکستانی و یا رستوران های کوچک استفاده کنید که برای هر نفر ۱۱ درهم هزینه خواهد داشت.
اگر قیمت برایتان اهمیت ندارد، یک شبی خاص در رستوران برج العرب را برای خود ترتیب دهید. این رستوران یکی از بهترین رستوران هاست و این برج از زیباترین برج ها می باشد و نکته جالب توجه این است که ۷ ستاره نیز می باشد. اگر علاقهمند به مکان های تاریخی هستید، می توانید به موزه های دبی مراجعه کنید و از آن ها بازدید کنید. هزینه ورودی این موزه ها معمولا رایگان می باشد. به طور مثال می توانید به موزه دبی که در خیابان الوهیدی واقع شده است بروید. این ساختمان جزو قدیمی ترین ساختمان های دبی می باشد. وسایل نقلیه، نیز پیشرفت چشمگیری در این سال ها کرده است که کار رفت و آمد را برای مسافران راحت کرده است. اگر ترجیح می دهید به جای وسایل نقلیه عمومی با تاکسی به مکان های دیدنی دبی، سر بزنید، در دبی، گرفتن تاکسی و تور دبی گردی با آن، یکی از ارزان ترین وسایل است. اما مطمئن شوید که راننده، تاکسی متر خود را روشن کرده باشد. اگر تاکسی متر روشن نشده باشد، راننده می تواند هر مبلغی از شما بگیرد.
اما نسبت به تاکسی، مترو بسیار ارزان تر است و برای هر نفر بسته به مدت سفر با این وسیله قیمت تایین می گردد. هزینه مترو از ۱٫۵ درهم تا ۵ درهم می باشد.
یکی از راه هایی که می توانید بودجه خود را تنظیم کنید، رزرو آنلاین برخی مکان های گردشگری است. اگر آنلاین این مکان ها را رزرو کنید، با تور ارزان دبی از تخفیف های خوبی نیز برخوردار خواهید شد.
دبی یکی از کشور هایی¬ست که به سرعت در حال پیشرفت است همچنین برخی از مکان های دیدنیش نیز در جهان شناخته شده است. به طور مثال برج خلیفه که در طبقه ۱۲۴ قرار گرفته است و در آن منطقه می توانید مناظر زیبا و چشم نواز را ببینید. اگر علاقه مند به دیدن این برج زیبا که بلندترین برج جهان است هستید، می توانید به طور آنلاین از سایت مربوطه آن را رزرو کنید و از ورودی گرانی که ممکن است از شما گرفته شود، خودداری کنید. با تور ارزان دبی این سفر را از دست ندهید. منبع : تور دبی


:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 

 


جشنواره قبلی کایت در سال ۲۰۱۵ در ساحل جمیرا برگزار شد و از استقبال مردم و مسافران توردبی بهره مند گردید. بیش از ۶۰۰۰۰ بازدیدکننده بین المللی از این جشنواره بازدید کرده اند. در آن جشنواره ۸۳ بادبادک با حضور مسافران بیش از ۲۵ کشور بالا رفت.
دومین دوره جشنواره بادبادک، از ۱۷ مارچ شروع شده و تا ۱۹ مارچ ادامه خواهد داشت. این رویداد از ۱۰ صبح تا ۹ شب ادامه خواهد داشت.
مسافران تور ارزان دبی می توانند این رویداد شگفت انگیز و جالب را بدون پرداخت هیچ هزینه ای تماشا کنند.
این دوره فستیوال کایت، بسیار متفاوت تر از فستیوال قبلی خواهد بود.همراه با تور ارزان دبی از این فستیوال لذت ببرید. در این دوره، قرار است رویداد های متفاوتی را تجربه کنید:
۱٫ رویداد سبز
رویداد سبز شهروندان و مسافران تور دبی  را تشویق به احترام به طبیعت کرده و آن ها را به کاشت گل در طبیعت و سرسبز کردن طبیعت دعوت می کند.
۲٫ مسابقات قهرمانی بادبادک بازی در دبی
این جشنواره برای اولین بار در دبی، مسابقات ورزشی بادبادک هوا کردن را برگزار می کند که با مدیریت و حمایت WSKC انجام می گیرد.
نکته جالب توجه در این رقابت هیجان انگیز، این است که بازیکنان از سراسر جهان انتخاب می گردند. بازیکنانی در این مجموعه انتخاب می شوند که عضو انجمن پرواز کایت بوده باشند. برخی از این سازمان ها آکا، استک و آی آر بی سی، می باشند.
هدف این مسابقه، گسترش بازی پرواز کایت در سراسر جهان می باشد و قرار است با حمایت افراد از بازیکنان، این ورزش، جزو ورزش های جهانی شناخته شود.
۳٫ رقابت کایت های مانیا
این ورزش، یکی از ورزش های پر طرفدار در میان کشور های خاورمیانه و آسیا به شمار می رود. زیرا در این مسابقه، سرعت، مهارت و چابکی کایت های در حال پرواز امتحان می گردد. نام مانیا از نخی که برای پرواز بادبادک ها استفاده می شود گرفته شده است. این نخ مانیا، رنگ آمیزی شده، چسب زده شده و با مواد ساینده پوشانده می شود.
این بازی به این شکل انجام می پذیرد که بازیکنان نخ متصل به بادبادک ها را توسط تکنیک های مختلف جدا می کنند و آخری بادبادکی که در هوا بماند، به عنوان برنده شناخته خواهد شد.
۴٫ پرواز دادن بادبادک ها به طور مرتبتیم های خبره در پرواز کایت، آن ها را به نحوی به هوا می فرستند که به طور مرتب در هوا معلق باشند و بینندگان بتوانند بادبادک های رنگی را در هوا مشاهده کنند.۵٫ پرواز بادبادک در شب، کایت سواری و باگی کردن
کسانی که علاقهمند به بادبادک هستند و بادبادک¬بازان ماهر، بادبادک های نورانی را در هنگام شب به هوا می فرستند. نکته ای که این فعالیت را یکی از زیبا ترین کارها می کند و موجب برگزاری جشنواره می شود، این است که این بادبادک های نورانی با رنگ ها و اندازه های مختلف به هوا پرتاب می گردند. کایت سواری و باگی، به حرکاتی گفته می شود که توسط باد، بادبادک ها به پرواز در می آیند.
زمان پرواز این بادبادک ها، ۱۷ تا ۱۹ مارچ در ساحل جمیرا انجام می پذیرد.منبع: تور دبی


:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 

 


شرکت داینامیک آرکیتکچر مشغول بررسی طرحی خاص برای ساخت برج چرخان در دبی می باشد. این آسمان خراش دبی، زمانی که ساخته شود، دومین آسمان خراش دنیا خواهد شد. این شرکت ایتالیایی، مهارت ساخت برج ها و مکان های متحرک را دارند و به طور قطع، یکی از با شکوه ترین و زیبا ترین برج های جهان خواهد شد. در حال حاضر طراحی و ساخت قطعات و سازه های مختلف این برج آغاز شده است. این برج چرخان، دارای یک ستون محوری می باشد که طبقات آن به صورت پیش ساخته به آن متصل می شود. طبق گفته شیخ محمد، هر طبقه این برج به طور جداگانه چرخش می کند به همین دلیل حرکت آن ها به طور یکنواخت صورت نمی گیرد. آژانس و سازمان توریستی دبی، پیشنهاد می کند که مسافران تور دبی، طوری برنامه ریزی کنند که شب این برج را از نزدیک ببینند.و از تور ارزان دبی لذت ببرند.همچنین به دلیل هماهنگ نبودن حرکات این برج، در شب چشم انداز های متفاوت نمایان خواهد شد و مسئولین چراغ های برج، آن ها را روشن کرده و آن را نورانی خواهند کرد.
سنگاپور منتظر است که پس از ساخت این برج، در سال ۲۰۱۷، برج متحرک بعدی را در کشورش آغاز کند.
در طبقات برج، توربین های بادی کار گذاشته شده است که قرار است به عنوان محرکی برای چرخش طبقات استفاده شود. این توربین ها طوری ساخته می شوند که انرژی حاصل از چرخش طبقات این برج، از این توربین ها به دست می آید. طبق گفته طراحان حرفه ای این شرکت، انرژی حاصل از این این توربین ها، آنقدر زیاد است که هم برای خود برج و هم ۵ ساختمان نزدیک به آن فراهم خواهد شد. جالب توجه است که با چرخش این آسمان خراش، مناظر دیدنی و تصویر ساختمان در هر لحظه تغییر می کند و جلوه ای جدید در ساختمان ایجاد می شود.یکی از ذیدنی ها در تور دبی  می باشد.
این آسمان خراش به صورت ۳۶۰ درجه می چرخد و اگر از طبقات بالایی برج بازدید کنید، چشم انداز کل شهر دبی را خواهید دید. در آن طبقات، دبی قدیم و جدید، در نظر یکی و متصل خواهد شد. ساخت این پروژه بسیار کم هزینه تر و سریع تر از دیگر ساختمان ها می باشد. این برج قرار است دارای ۵۹ طبقه باشد و همچنین ۴۷ توربین برای آن به کار خواهد رفت. با نصب این توربین ها، می توان در انرژی برق نیز صرفه جویی نمود زیرا هم برای خود برج و هم برای ۵ ساختمان اطراف آن، توسط این توربین ها، برق تولید خواهد شد. این شرکت تدابیری اندیشیده است تا از پنل های خورشیدی نیز استفاده شود تا از انرژی خورشید نیز در این برج استفاده شود. ارزش انرژی که در این ساختمان تولید می شود، طبق گفته طراحان، ۷ میلیون دلار تخمین زده شده است. بنا بر گفته طراحان، با نصب توربین ها، حدود ۳٫۰ مگاوات، انرژی برق تولید خواهد شد. این ساختمان اولین ساختمانی شناخته شده است که قطعاتش در کارخانه از پیش ساخته می شود. به همین دلیل تعداد کارگرانی که بر روی ساختمان کار می کنند از ۲۰۰۰ نفر به ۹۰ نفر می رسد.
این ساختمان در صورت ساخت، انقلابی عظیم در صنعت ساختمان سازی ایجاد خواهد کرد زیرا در حالت کلی، ساخت ساختمان بر پایه اصل قانون جاذبه استوار می باشد اما این ساختمان و طبقاتش، گویی نیاز به جاذبه زمین نخواهد داشت. این ساختمان در خیابان شیخ زاید ساخته خواهد شد.
پیشنهاد می کنیم در سال ۲۰۱۷ با تور ارزان دبی به دبی سفر کنید و از این آسمان خراش زیبا دیدن کنید.منبع : تور دبی


:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

 
اگر به دنبال گذراندن اوقاتی آرام و لذتبخش در کنار خانواده خود هستید، پیشنهاد می کنیم این سفر زیبا با توردبی را تجربه کنید.همانطور که تقریبا در بیشتر مطالب گفته شده است، دبی دارای فعالیت های متفاوت می باشد. از بهترین تفریحات آبی در سواحل مجهز و زیبا، خرید، تفریحات صحرایی و غیره همه و همه برای جلب بازدیدکنندگان کافی می باشد. پروژه های دیگری نیز در دست اجرا می باشد که هیجان انگیز تر و بی نظیر تر نیز خواهد بود.
در این مطلب قرار است تفریحاتی را پیشنهاد کنیم که برای خانواده هایی که به دنبال آرامش می باشند در نظر گرفته شده است:
۱٫ روستای جهانی دبی
پاسپورت خود را بردارید و با یک سفر به دبی با تور ارزان دبی، به چند کشور مختلف سفر کنید. روستای جهانی، دارای رویداد های فرهنگی و تجربه خرید بین المللی در ۱۵ سال گذشته می باشد. کنسرت های زنده از سراسر جهان، مراسم آتش¬بازی که هر شب اجرا می شود و همچنین رستوران های متفاوت از سراسر جهان، که آب دهانتان را راه می اندازند. برای نوجوانان نیز در این روستا تفریحاتی مانند بازی و سواری های لذتبخش نیز وجود دارد. دهکده جهانی دبی، یکی از تفریحات خانوادگی و فرهنگی این شهر به شمار می رود و بدون شک، یکی از مهمترین و جالبترین مکان های گردشگری در دبی است.تور ارزان دبی از این تفریحات بهرمند شوید.
از ۳ نوامبر تا تاریخ ۹ آوریل، ورودی این دهکده زیبا، ۱۵ درهم می باشد.
آدرس: خروجی دیره، شماره ۳۷، دبی لند.
۲٫ اسکی دبی
این پیست تنها مکان سرپوشیده ای است که در خاورمیانه وجود دارد. این پیست اسکی حیرت انگیز در قلب دبی در طبقه اول مرکز تجاری جهانی دبی قرار گرفته است.
در این مکان می توانید فعالیت های ورزشی برفی انجام دهید. فعالیت هایی مانند اسکی، اسنوبردینگ، سورتمه سواری و یا حتی برف بازی کنید. آموزش اسکی برای تمام سنین با مربیان حرفه ای برای شهروندان و مسافران وجود دارد. در این مکان تجربیات دیگری مانند اسکی با پنگوئن ها، وجود دارد، که می بایست بلیط آن را به طور جداگانه تهیه نمایید.
۳٫ آبنمای دبی
تا کنون رقص آب را تجربه کرده اید، اگر جوابتان منفی¬ست پس پیشنهاد می کنیم تنها ۱ بار این رقص هماهنگ و زیبا را نظاره کنید. زیرا در مقابل شما، بزرگترین رقص آب جهان با سیستم طراحی فواره هاست، که تا ۵۰۰ فوت ارتفاع آب را به حرکت در می آورد. این رقص زیبا را می توانید در وسط مجتمع تجاری دبی مال و برج خلیفه مشاهده کنید. فعالیتی که قرار است ببینید، رقص زیبا و هماهنگ آب همراه با یک موسیقی گوش نواز است که با رنگ ها و نور های متفاوت ارایه می گردد.
این تفریح جالب، یکی از پر طرفدار ترین فعالیت ها و بازدید های خانوادگی در تور دبی به شمار می رود و هزینه اش رایگان است.
۴٫ وایلدوادی
یک تفریح آبی، همراه با خانوادتان داشته باشید. از نوزاد ۷ ماهه تا ۹۹ ساله می تواند در این ساحل آبی، تفریح جالبی برای خود پیدا کند. سرسره سواری در آب و ۲۵ تفریح دیگر را به ترتیب پشت سر هم در این پارک آبی تجربه کنید.
این پارک طبق افسانه سندباد طراحی شده است و خلق شخصیت های موضوعی آن بیشتر افراد را جذب می کند.
اگر یک تفریح مهیج و سرگرم کننده را برای خود و خانواده خود می خواهید با پرداخت ورودی ۲۶۵ درهم، از ۱۰ صبح تا ۷عصر را در آنجا سپری کنید. منبع:تور دبی


:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

بهترین مکان های توریستی دبی در ۲۰۱۶ با تور ارزان دبی

بهترین مکان های توریستی با تور ارزان دبی

در دبی پروژه های بسیاری وجود دارد که در طول سال ۲۰۱۶ بنا می گردد. موجب خوشحالی است که در سال جدید، مکان های تفریحی در دبی به وجود می آید که هم شهروندان و هم مسافران  تور دبی  بتوانند از آنجا بازدید کنند.

در اینجا به ۱۰ مورد از مکان های توریستی دبی اشاره می کنیم:

  1. خانه اپرای دبی

 

اگر کسی تا کنون به دبی مال رفته باشد، احتمالا توجهش به ساختمان دیدنی جلب شده است. ساختمان جدید خانه اپرای دبی ۲۰۰۰ نفر را در خود جای می دهد. در این ساختمان کنسرت های متفاوت، نمایشگاه ها، اجرا های زنده، هنر و دیگر زمینه های هنری برگزار می گردد.

  1. مجتمع تجاری نخل و برج پالم

در این مجتمع تجاری با شکوه قرار است حدود ۲۰۰ مغازه، دو  فروشگاه، یک سینما، میدان سرباز و ۱۲ رستوران وجود داشته باشد.

قرار است به ساختمان پالم جمیرا، یک طراحی تازه و زیبا ببخشیم.

  1. خانه پروانه ای خانه ایست سفارشی که در اندازه ۱۸۰۰ متر مربع ساخته شده است. این خانه قرار است دارای هزاران پروانه باشد تا مردم را به خود جلب کند.

طبق مرکز توریستی دبی، همه پروانه را دوست دارند.

  1. جزیره بلو واترز

بهترین مکان های توریستی دبی

در طراحی واقعی دبی، در این جزیره که توسط انسان ساخته شده است، قرار است بزرگترین چرخ فلک جهانی وجود داشته باشد و اطراف آن را بناهای یادبود احاطه کند. این جزیره چشم اندازی رو به خیابان جی بی آر دارد. در این جزیره، امکانات، فضای با کیفیت و میهمان­نوازی در انتظار شماست.

طبق گفته سازمان جهانی توریستی دبی، ساختمان بزرگتر، بهتر است. این جزیره قرار است بزرگ ترین خط ساحلی به شمار برود.

  1. ساختمان پروانه

این ساختمان نزدیک کافی نت دبی قرار گرفته است. سبک و نوع این ساختمان بسیار عجیب وغریب می باشد که در دست ساخت است. ساختمان فعلی باترفلای از دو دفتر تشکیل شده که توسط یک فضای مرکزی این دو دفتر به هم وصل می شوند.

بر اساس گفته مرکز جهانی توریستی، ما علاقه مند به دفاتر متصل به یکدیگر هستیم و این ساختمان قرار است از شلوغ ترین مناطق در دبی شوند.

  1. شهر علاء الدین، این پروژه تازه ساخته شده قرار است دارای برج های چسبیده به هم باشند که توسط پل به یکدیگر وصل می شوند. این ساختمان قرار است در کریکساید دبی واقع شود.

این ساختمان بر اساس داستان سندباد و علاء الدین ساخته می شود.

این ساختمان در سال ۲۰۱۶ افتتاح می شود.

طبق گفت سازمان جهانی توریستی، این پروژه بسیار جالب و حیرت انگیز است و قرار است در دیره قدیمی، که یک منطقه دیدنی است، قرار گیرد.

  1. جنگل دبی

مسافران توردبی  به تور جنگل رفته و از گل و گیاهان و جانوران گوناگون دیدن می کنند.

طبق گفته سازمان جهانی دبی، این جنگل بسیار شگفت انگیز و معرکه خواهد بود و بدون شک یکی از پروژه های موفق خواهد شد. در این جنگل مرکز ماساژ نیز وجود دارد.

  1. موزه پلیس دبی

این موزه شبیه کلاه پلیس است. این ساختمان چهار طبقه، یکی از بزرگ ترین موزه های جهان به شمار می آیدکه مسافران تور ارزان دبی معمولا از آن بازدید می کنند.

در این موزه اسلحه، شمشیر، یونی­فرم های قدیمی و رادارهای پلیس قرار دارد.

  1. پروژه کانال

کانال جدید دبی در جاده الواصل انجام گردیده است.این کانال قرار است به عنوان پل در فاز اول استفاده شود.

۱۰ . پارک ۱۱ کیلومتری برای قدم زدن

این پروژه از ۲۰۱۴ شروع شده و تا اواسط ۲۰۱۶ ادامه خواهد داشت.این مکان ۱۱ کیلومتری، قرار است دارای مکان قدم زدن، رستوران و کافه های بسیار باشد. منبع : تور ارزان دبی



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

آژانس آنامهر پرواز با چندین سال سابقه در زمینه اخذ وقت سفارت آمریکا آماده ارائه خدمات وقت سفارت آمریکا در دبی، وقت سفارت آمریکا در ارمنستان، وقت سفارت آمریکا درآنکارا و کلیه کشورها می باشد.
لذا خواهشمند است اقدامات مربوط به تعیین وقت سفارت خود را به کارشناسان مجرب آنامهر پرواز بسپارید.

  • مراحل تعیین وقت سفارت آمریکا:


1- تکمیل فرم درخواست ویزا ( فرم DS-160 )
تمامی متقاضیان ویزای آمریکا باید قبل از هر چیز اقدام به پر کردن فرم DS-160 بکنند. این فرم حاوی اطلاعات فردی هر نفر از اعضای خانواده می باد که باید به دقت تکمیل گردد.
چنانچه متقاضیان به شخصه قادر به پر کردن این فرم نیستند بهتر است این امر را به کارشناسان این شرکت سپرده تا ازهرگونه ایجاد خطا و بروز مشکلات بعدی جلوگیری گردد.
2- تعیین وقت ملاقات
جهت تعیین یک قرار ملاقات در کنسولگری آمریکا برای مصاحبه با افسر ویزا باید یک زمان مشخص تعیید گردد. این روند شامل ایجاد یک حساب کاربری، انجام واریزی های مربوطه و تعیین ساعت، روز و مکان مصاحبه می باشد. که این امر به طور کامل توسط آژانس آنامهر پرواز صورت می پذیرد.
هر متقاضی بسته به هدف سفر خود باید نوع ویزای دریافتی خود را مشخص نماید.معمولا در اکثر موارد متقاضیان با هدف گردشگری، بازدید اقوام، تحصیلی و ... تحت عنوان ویزای غیر مهاجرتی به ایالات متحده آمریکا سفر می کنند.
مدت زمان لازم جهت دریافت وقت سفارت آمریکا  بر حسب نوع ویزای درخواستی و محل کنسولگری متغیر است.

به علت متغییر بودن نوبت دهی کنسولگری ایالات متحده در امارات، ارمنستان و ترکیه بر حسب زمان و نوع ویزای درخواستی جهت مطلع شدن از وقت های موجود با آژانس آنامهر پرواز در تهران تماس بگیرید.

3- آمادگی برای حضور در مصاحبه
متقاضیان محترم بهتر است چند روز قبل از عزیمت به کشور مورد نظر جهت مصاحبه با کارشناسان ما در رابطه با نحوه چینش مدارک، مصاحبه و رفتار با افسر ویزا و .... در ارتباط باشند.
افسر ویزا در طی مصاحبه برآورد می کند که متقاضی صلاحیت دریافت ویزا را دارد یا خیر. اطلاعات فرم Ds-160 - مدارک ارائه شده و رفتار و گفتار متقاضی در حین مصاحبه تعیین کننده این امر خواهد بود.
تمام کنسولگری های ایالات متحده از داوطلبان انگشت نگاری به عمل می آورند.

برخی از کنسولگری های ایالات متحده اشخاص زیر14 سال و بالای 80 سال را از مصاحبه معاف می نمایند؛ اما توصیه میگردد کلیه متقضیان،بدون در نظر گرفتن شرایط سنی، در مصاحبه حضور یابند.

پروسه روند بررسی مدارک:

ممکن است پرونده شما نیاز به بررسی های اداری بیشتر یا اصطلاحا Administrative processing داشته باشد . در این صورت به متقاضی گفته می شوددر هفته های آینده و یا حتی ماه های بعد پس از اتمام پروسه بررسی، از طریق سایت یا ایمیل وضعیت نهایی ویزای خود را پیگیری کنند.
در حالت ایده آل ممکن است پرونده نیازی به بررسی بیشتر نداشته باشد و افسر ویزا در همان روز مصاحبه با صدور ویزای شما موافقت می کند.

  • توضیحات تکمیلی:

لطفا به هیچ عنوان اقدام به برنامه ریزی نهایی جهت سفر خود و تهیه بلیط قبل از صدور ویزا نکنید.هیچ ارگان، سازمان و یا حتی نهادی نمی تواند به شما ضمانت صدور قطعی ویزا را بدهد.

کلیه ویزا ها تا قبل از به پایان رسیدن تاریخ اعتبار آن معتبر بوده و قابل استفاده می باشند.

اگر در گذرنامه منقضی شده شما ویزای معتبری موجود باشد شما می توانید با دریافت گذرنامه جدید و معتبر همراه با گذرنامه منقضی شده که ویزا در آن چسبانده شده مسافرت کنید.

همچنین می توانید کلیه خدمات تور مسافرتی خود به کشورهای محل مصاحبه و همچنین بعد از اخذ ویزا رزرو هتل و بلیط ایالات متحده را به ما بسپارید.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن وقت سفارت برای کسانی که اپلیکیشن فرم را پر نکرده اند

  • اسکن صفحه اول پاسپورت متقاضی .

  • تکمیل فرم DS-160 فارسی که توسط آژانس آنامهر پرواز در اختیارمتقاضی گذاشته خواهد شد.

  • اسکن دعوتنامه،در صورت داشتن دعوتنامه ، و مدارک اقامتی دعوت کننده.

  • یک قطعه عکس 5*5 رنگی جدید با زمینه سفید یا اسکن آن با رزولوشن 600*600 پیکسل

 

در صورتیکه متقاضی دعوت نامه ازکشور آمریکا را نداشته باشد و قصد سفر جهت گردشگری را دارد این شرکت توانایی تهیه دعوت نامه برای متقاضیان محترم را دارد.

 

مدارک مورد نیاز وقت سفارت آمریکا برای متقاضیانی که اپلیکیشن فرم را پر کرده اند :

  • اسکن صفحه اول پاسپورت متقاضی .

  • صفحه تائیدیه اپلیکیشن فرم (صفحه بارکد یا DS-160 confirmation page)
  • فرم فارسی تکمیل شده
  • متقاضیان ویزای دانشجوئی باید علاوه بر مدارک فوق ، کپی I-20 و SEVISFEE Confirmation یا I-901 تکمیل شده را نیز ارائه دهند .

فرم های مورد نیاز برای سفارت آمریکا

نوع فرم نام فرم
اپلیکیشن فرم ویزاهای کوتاه مدت DS-160
فرم پرداخت SEVIS I-901
فرم پذیرش هزینه های مالی دعوتشونده I-134
فرم های مربوط به گرین کارت

DSP122-DS0230


مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی امریکا :

  • یک نسخه تکمیل شدۀ فرم آنلاین ds-160 به همراه برگۀ تاییدیه وقت و تاییدیه واریزی وجه سفارتکه توسط این مرکز انجامپذیر است.
  • اصل پاسپورت فعلی با حداقل 6 ماه اعتبار از تاریخ مسافرت به امریکا و اصل پاسپورت های قبلی.
  • اصل و یا کپی دعوتنامۀ معتبر و در صورت نداشتن رزرو هتل در امریکا .
  • 1 قطعه عکس 5 × 5 .
  • اصل و ترجمه رسمی سند ازدواج .
  • بیمه ی مسافرتی
  • اصل و ترجمه رسمی شناسنامه.
  • برای مدیران و سهامداران اصل ریز پرینت حساب شرکت و شخصی به زبان لاتین برای 6 ماه گذشته الزامیست.
  • اصل و ترجمه رسمی مدارک شغلی مربوطه از قبیل ( گواهی اشتغال به کار که در آن در مورد تاریخ درخواست مرخصی ذکر شده باشد و اینکه آیا این مرخصی با حقوق میباشد یا خیر ، جواز کسب ، پروانه فعا لیت ، کارت بازرگانی ، لیست بیمه 6 ماهه گذشته ، گواهی تاییدیه بیمه ، روزنامه رسمی تآسیس و آخرین تغییرات ، فیش حقوقی 6 ماه آخر ، برگه مالیاتی پرداخت شده ، کارت پرسنلی ، حکم کارگزینی ، حکم بازنشستگی ، کارت بازنشستگی ، پروانه مطب ، کارت مهندسی ، کارت دانشجویی و ... ).
  • مدارک میزبان در امریکا ( دعوتنامه به همراه کپی پاسپورت و مدارک اقامتی دعوت کننده ، پرینت حساب بانکی ، مدارک شغلی و گواهی اشتغال به کار با ذکر درآمد ، فیش حقوقی ، سند ملکی ملک محل اقامت در امریکا یا اجاره نامه ، آخرین برگ مالیاتی پرداخت شده ، قبوض پرداختی از قبیل آب ، برق ، گاز و ... ).
  • اصل و ترجمه رسمی سند ملکی ، در صورت اجاره دادن، اصل و ترجمه اجاره نامه .
  • اصل ریز پرینت حساب شخصی و جاری به زبان لاتین برای 6 ماه گذشته ، سپرده های بانکی و... منبع: وقت سفارت آمریکا


:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : زهرا حاجیان

 

10دلیل که شما را برای بازدید از باغ وحش در تور ارزان دبی قانع می کند.
باغ وحش حیوانات ابودبی، از بزرگ ترین مراکز نگهداری حیوانات در جهان به شمار می رود که برای شهروندان و مسافران توردبی، بسیار اهمیت دارد. هزینه ورودی این پارک، صرف خدمات خیریه مرکز فرهنگی و تعلیم کودکان می شود و هدفش آموختن دوستی با حیوانات به کودکان می باشد. این بازدید، یک فعالیت مهم و جالب برای خانواده به شمار می رود. بنابراین ۱۰ دلیل برای بازدید از باغ وحش امارات، به شما معرفی می کنیم:
۱٫ آموزش
در این باغ وحش می توانید بچه کروکودیل ها و شاهین ها را نگاه کنید. در این فعالیت، شما در واقع آمده اید تا انواع حیوانات را بشناسید و آموزش بگیرید.
۲٫ ورزش
در هوای خنک پارک، می توانید نفس های عمیق بکشید و کودکان هم می توانند در پارک بازی کنند و یا بدوند. برای بزرگسالان نیز مکان های سایه دار نیز وجود دارد که می توانند آن جا بنشینند.
۳٫ تجربه بسیار زیبا
یکی از جالب ترین کارها، غذا دادن به فیل ها می باشد. در این پارک می توانید به فیلهای هندی غذا بدهید. همچنین اگر به توضیحات راهنمایانی که در باغ وحش حضور دارند گوش بدهید در میابید که شترمرغ بزرگترین پرنده در جهان است.
۴٫ غذا دادن به زرافه
یکی دیگر از کار های جالبی که بهترین خاطره را برای کودکانتان به یادگار می گذارد، غذا دادن به زرافه ها می باشد. برای این کار باید از پله ها بالا رفته و به یکی از زرافه ها که بسیار دوست¬داشتنی هستند غذا بدهید. گیاهانی در آن نزدیکی روییده اند که ارتفاعشان تقریبا ۵ متر می باشد و ۱۲۰۰ کیلوگرم وزنشان است. می توانید یک سلفی جالب و بانمک از این مکان با زرافه ها داشته باشید.
۵٫ شام کروکودیل
این حیوانات تقریبا از زمان دایناسورها وجود داشته اند و هیچ چیز مانند دندان کروکدیل خطرناک نیست. در این پارک، دو رود وجود دارد که آن ها در ساعت ۴ عصر روز جمعه به کروکودیل ها غذا می دهند. اگر علاقه مند به غذا دادن به کروکودیل ها هستید، این زمان را از دست ندهید.۶٫ مرغان شکاری
مرغان شکاری در مناطق عرب نشین بسیار مشهور هستند و در امارات این پرندگان معمولا توسط شاهین ها شکار می شوند. اگر علاقهمند به دیدن و نزدیک شدن به شهروندان دبی هستید، به مکان نگهداری پرندگان نیز بروید و از این پرندگان زیبا بازدید کنید. این پرندگان در مواقعی برایتان آواز می خوانند.
۷٫ نمایش دریایی
سوانی، سانگا و استیل پارک هایی هستند که شهروندان و مسافران تور دبی ، می توانند به آنجا رفته و شوی دریایی را تماشا کنند. در آن نمایش می توانید رقص باله را ببینید . این نمایش به مدت ۲۰ دقیقه برگزار می گردد.
۸٫ تبل ازانتو و رقص تیمی
تنها جانوران نیستند که توجه همه را به خود جلب می کنند. بلکه رقص و موسیقی افریقایی نیز در این پارک وجود دارد که روزتان را معرکه می سازد. برخی اوقات جانوران هم در این رقص تیمی شرکت می کنند.
۹٫ نمایش جادویی
اگر دیدن جانوران به تنهایی فایده ای برای بازدید از این باغ وحش برایتان ندارد، پس به خاطر نمایش شعبده بازی به این پارک بروید و از
تور ارزان دبی لذت ببرید.
۱۰٫ دیدن حیوانات
در این پارک زیبا راه بروید و ببینید حیوانات مورد علاقه شما در چه جایی زندگی می کنند و از چه خوراکی هایی مصرف می کنند. از حیوانات افریقایی تا مرغ ها، همه بسیار زیبا هستند و می توانید آن ها را تماشا کنید. مراقب باشید زیرا ممکن است میمون ها سعی در دزدیدن مونوپاد شما و یا وسایلتان داشته باشند. منبع:تور دبی


:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1395 | نظرات ()